1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1
    17-12-2017

    Relatie met een getrouwde man wil hem laten maar lukt niet help???????

    Hoi allemaal,

    Ik wil mijn situatie met jullie allemaal delen...

    Ik ben een jong leuk meisje van 20 jaar oud ik studeer en werk bij een enorm leuke bedrijf waar ik echt naar me zin heb!
    Ik heb een heftige leven achter me rug gehad en heb dat allemaal gelaten en ben er overheen gekomen..

    MAAR DAAR KOMT HET..

    Sinds dag 1 had ik een oogje op me baas hij was zo'n leuke man, lief, aantrekelijk hij is 34 jaar oud..
    Hij maakte altijd leuke opmerkingen tegen over mij en hij liet 1 ding nooit merken..
    Maanden later kwam ik erachter dat die getrouwd was en kinderen heeft me hoop was op en liet het ook zo..
    Het was voor mij gewoon werken en naar huis klaar hij was mijn baas..
    Alleen soms merkte ik dat die dichtbij probeerde te komen maar iets hield hem tegen.

    Half jaar later..

    Op een dag kwam ik zoals gewoonlijk werken niks aan de hand.. Ik had wat werk voor hem geregeld en bracht het naar hem om het te laten checken.
    Tot hij plotseling opstond en de deur dicht gooide en naar me kwam en knuffelde met ik kan het niet meer en me begon te zoenen,,
    Ik wist niet wat ik moest doen ik stond versteld en shock..
    Ik pakte me spullen en ging weg..
    Later in de avond belde hij me ik twijfelde of ik moest opnemen of niet na dat hij me 3 x had gebeld nam ik op en zei alleen ja?
    Hij zei weer Sorry voor alles, ik kan me niet meer inhouden ik vind je een tijdje al leuk..
    Ik hing op en appte hem met we spreken hier morgen erover..
    Ik wist niet wat ik moest doen ???

    Volgende dag hadden we gepraat maar hij was die man waar ik sinds dag 1 een oogje op had dus ik heb het niet kunnen laten en knuffelde hem terug.
    weken voor bij hadden we afgesproken en is er tussen ons dingen gebeurd ( in bed ) ..
    Zo is er een soort van relatie tussen ons ontstaan en zijn we nog steeds samen en spreken we vaak af.. ben ook nog steeds werkzaam bij hem
    ik zie hem zo wat elke dag en kan hem niet laten..
    vind hem zo aantrekelijk..

    Ook heeft hij mijn zijn leven verteld a tot z.
    Tussen zijn vrouw en hem gaat het niet meer soepel.
    Hij mist liefde en steun in zijn leven en dat geef ik hem..

  2. #2
    Ewa ja..

    Reacties
    358
    12-02-2013

    A3oedoebillah

  3. #3
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Laat je niet vangen door mooie praatjes meid. [emoji52]


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  4. #4
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Shaitan is playing a game


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    6
    27-12-2013

    Shaitan zet een kroon op je hoofd als jij tussen een man en een vrouw komt. Trek je terug meid, is het allemaal niet waard.

  6. #6
    Adouz ♡

    Reacties
    696
    21-03-2014

    Hij is enkel zijn tijd met jou aan het verdoen en zal zijn vrouw en kinderen niet verlaten voor jou. Maar mocht dat toch gebeuren en dat hij met jou trouwt, wees maar op bedacht dat hij jou zal bedriegen met de volgende leuke meid. Jij bent namelijk enkel spanning in zijn leven.
    لا يعاب المرء على فقره أو شكله فليس له في ذلك حول ولا قوة إنما يعاب عليه قبح لسانه ودناءة أخلاقه

  7. #7
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Hij ziet jou nu enkel als een toygirl en dat hij jou vertelt over hoe slecht zijn huwelijk is is een tactiek.
    Dat die fuckerd aan zijn huwelijk gaat werken in plaats van andere meiden lastig te vallen met zijn miezerig drollenleventje. Tfoe..heb een hekel aan dergelijke venten.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  8. #8
    Dries

    Reacties
    26
    04-10-2019

    Citaat Geplaatst door sanatje Bekijk reactie
    Hoi allemaal,

    Ik wil mijn situatie met jullie allemaal delen...

    Ik ben een jong leuk meisje van 20 jaar oud ik studeer en werk bij een enorm leuke bedrijf waar ik echt naar me zin heb!
    Ik heb een heftige leven achter me rug gehad en heb dat allemaal gelaten en ben er overheen gekomen..

    MAAR DAAR KOMT HET..

    Sinds dag 1 had ik een oogje op me baas hij was zo'n leuke man, lief, aantrekelijk hij is 34 jaar oud..
    Hij maakte altijd leuke opmerkingen tegen over mij en hij liet 1 ding nooit merken..
    Maanden later kwam ik erachter dat die getrouwd was en kinderen heeft me hoop was op en liet het ook zo..
    Het was voor mij gewoon werken en naar huis klaar hij was mijn baas..
    Alleen soms merkte ik dat die dichtbij probeerde te komen maar iets hield hem tegen.

    Half jaar later..

    Op een dag kwam ik zoals gewoonlijk werken niks aan de hand.. Ik had wat werk voor hem geregeld en bracht het naar hem om het te laten checken.
    Tot hij plotseling opstond en de deur dicht gooide en naar me kwam en knuffelde met ik kan het niet meer en me begon te zoenen,,
    Ik wist niet wat ik moest doen ik stond versteld en shock..
    Ik pakte me spullen en ging weg..
    Later in de avond belde hij me ik twijfelde of ik moest opnemen of niet na dat hij me 3 x had gebeld nam ik op en zei alleen ja?
    Hij zei weer Sorry voor alles, ik kan me niet meer inhouden ik vind je een tijdje al leuk..
    Ik hing op en appte hem met we spreken hier morgen erover..
    Ik wist niet wat ik moest doen ???

    Volgende dag hadden we gepraat maar hij was die man waar ik sinds dag 1 een oogje op had dus ik heb het niet kunnen laten en knuffelde hem terug.
    weken voor bij hadden we afgesproken en is er tussen ons dingen gebeurd ( in bed ) ..
    Zo is er een soort van relatie tussen ons ontstaan en zijn we nog steeds samen en spreken we vaak af.. ben ook nog steeds werkzaam bij hem
    ik zie hem zo wat elke dag en kan hem niet laten..
    vind hem zo aantrekelijk..

    Ook heeft hij mijn zijn leven verteld a tot z.
    Tussen zijn vrouw en hem gaat het niet meer soepel.
    Hij mist liefde en steun in zijn leven en dat geef ik hem..

    Dit is echt het ergste wat een mens kan overkomen beste Sanatje

    Weet je wat hadith zegt hierover?

    Op de dag des oordeels zal allah tegen de vrouw van die man waar je mee gerommeld hebt:

    Deze vrouw ,Sana heeft gesext met jouw man, dus pak al haar hassanat totdat je in djina kan binnenkomen en indien Sana geen enkel hasanat heeft dan zal allah tegen de vrouw v a n deze man zeggen, geef zoveel zonden van jouw over aan sana totdat je in djina kan binnenkomen komen.

    Met andere woorden Sana..

    Jij bent bankroet op de dag des oordeels.

    Dus ik zou zo wie zo een behoorlijke tauba doen en je leven vanaf nu zo goed als je kan leiden binnen en vooral volgens de islam, wamt je gaat al je hasanat nodig hebben op je dagje des oordeels

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    134
    26-10-2019

    Dat is een verrader. Giana zawzija noemen ze dat. Er is geen groter verraad dan dat.
    Als hij een echte man was zou hij zeggen dat hij eerst zal scheiden en dan jouw hand komt vragen (als het echt niet meer gaat tussen hem en zijn vrouw).

    Hoe zou hij zich voelen als zijn vrouw dat zou doen met een andere man? Hoe?
    Wanneer zij zou afspreken met een andere man en zou zeggen ik hou het niet meer vol.
    Gatverdamme op mannen zoals hem maar vooral op een vrouw zoals jij.
    Jij weet dat hij getrouwd is en dat er door jou een vrouw en kind in een scheiding gaan komen. Een kind die de dnoub op jou zal zetten omdat die zonder vader opgroeit.

    Dat jij als vrouw je geslachtsdeel de vrije loop laat gaan en niet denkt aan de gevolgen is niet te begrijpen. Denk jij hiermee gelukkig te worden? Een man waar een vrouw gelukkig mee kan worden is een man die godsvrees heeft en juist handelt.

    Hchouma wallah hchouma.

  10. #10
    Dries

    Reacties
    26
    04-10-2019

    Citaat Geplaatst door Oldscool Bekijk reactie
    Dat is een verrader. Giana zawzija noemen ze dat. Er is geen groter verraad dan dat.
    Als hij een echte man was zou hij zeggen dat hij eerst zal scheiden en dan jouw hand komt vragen (als het echt niet meer gaat tussen hem en zijn vrouw).

    Hoe zou hij zich voelen als zijn vrouw dat zou doen met een andere man? Hoe?
    Wanneer zij zou afspreken met een andere man en zou zeggen ik hou het niet meer vol.
    Gatverdamme op mannen zoals hem maar vooral op een vrouw zoals jij.
    Jij weet dat hij getrouwd is en dat er door jou een vrouw en kind in een scheiding gaan komen. Een kind die de dnoub op jou zal zetten omdat die zonder vader opgroeit.

    Dat jij als vrouw je geslachtsdeel de vrije loop laat gaan en niet denkt aan de gevolgen is niet te begrijpen. Denk jij hiermee gelukkig te worden? Een man waar een vrouw gelukkig mee kan worden is een man die godsvrees heeft en juist handelt.

    Hchouma wallah hchouma.
    Ja is echt triest dit soort zaken.

    Maar ja....

    We leven niet voor niets in de tijd van Jahiliaaa.