1. #1
    2 Gebruikers

    Reacties
    29.209
    27-12-2006

    MVC Premium MVC Premium

    Oproep donaties voor veiling inzamelingsbijeenkomst 4 maart 2018

    Asalamou aleikoum wa Rahmatullahi Wa Barakatuh,

    Op 4 maart 2018 zal Stichting Actie voor Marokko aanwezig zijn op een bijeenkomst voor vrouwen in Veghel. Doel van deze bijeenkomst is om geld in te zamelen om daarmee nieuwe woonruimte voor een arm gezin te kunnen verkrijgen. Tijdens de inzamelingsbijeenkomst zal er een veilig worden gehouden. Voor deze veiling zijn wij op zoek naar mensen die spullen willen kopen en hier een pakketje van willen samen stellen en dat pakketje beschikbaar willen stellen voor de veiling op 4 maart 2018. Mocht je zelf geen tijd hebben om een pakketje samen te stellen, dan is het ook mogelijk om geld te doneren zodat onze stichting hier zelf spullen van koopt en pakketjes van samen stelt.

    Mocht iemand iets willen aanbieden voor de veilig, dan verzoeken wij hen om ons te mailen naar Actievoormarokko@gmail.com.

    Degenen die een donatie willen doen, kunnen dit overmaken naar het volgende bankrekeningnummer:
    Bankrekening: (ING) NL02INGB0006364736
    Ten name van: donatie t.b.v. veiling inzamelingsbijeenkomst Veghel

    Wij willen eenieder die gehoor geeft aan deze oproep alvast heel hartelijk bedanken namens onze stichting. Moge Allah subhanahu wa ta'ala jullie beschermen en rijkelijk en doorlopend belonen voor jullie vrijgevigheid. Moge Allah subhanahu wa ta'ala jullie bezittingen vermeerderen opdat wij in de toekomst nog veel meer projecten kunnen realiseren. Ameen.


    Acties (voor Marokko)
    500 donateurs- € 5,- per maand// Word donateur en steun onze stichting


    21-10-2014: Baba ino, mijn held.
    Inna lillah wa inna ilayhie radjie3oen. Moge Allaah U het paradijs schenken, ameen!


  2. #2
    2 Gebruikers

    Reacties
    29.209
    27-12-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Niemand???

    Acties (voor Marokko)
    500 donateurs- € 5,- per maand// Word donateur en steun onze stichting


    21-10-2014: Baba ino, mijn held.
    Inna lillah wa inna ilayhie radjie3oen. Moge Allaah U het paradijs schenken, ameen!


  3. #3
    2 Gebruikers

    Reacties
    29.209
    27-12-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Wa niemand??

    Acties (voor Marokko)
    500 donateurs- € 5,- per maand// Word donateur en steun onze stichting


    21-10-2014: Baba ino, mijn held.
    Inna lillah wa inna ilayhie radjie3oen. Moge Allaah U het paradijs schenken, ameen!


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    418
    18-09-2004

    wie komen er ook???

  5. #5
    2 Gebruikers

    Reacties
    29.209
    27-12-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door sousou85 Bekijk reactie
    wie komen er ook???
    Kom jij???

    Acties (voor Marokko)
    500 donateurs- € 5,- per maand// Word donateur en steun onze stichting


    21-10-2014: Baba ino, mijn held.
    Inna lillah wa inna ilayhie radjie3oen. Moge Allaah U het paradijs schenken, ameen!


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    418
    18-09-2004

    ik kom ook mashalah

  7. #7
    2 Gebruikers

    Reacties
    29.209
    27-12-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door sousou85 Bekijk reactie
    ik kom ook mashalah

    In shaa Allaah...

    Acties (voor Marokko)
    500 donateurs- € 5,- per maand// Word donateur en steun onze stichting


    21-10-2014: Baba ino, mijn held.
    Inna lillah wa inna ilayhie radjie3oen. Moge Allaah U het paradijs schenken, ameen!


  8. #8
    2 Gebruikers

    Reacties
    29.209
    27-12-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Asalaam ou aleikoum wa rahmatoe Allahi wa barakatuhu,

    Zoals jullie wellicht weten heeft Actie voor Marokko afgelopen zondag 4 maart 2018 een liefdadigheidsinzamelingsactie gehouden ten behoeve van een nieuwe woning voor een arm gezin in Marokko. Deze inzameling vond plaats in Veghel. Dankzij de hulp van vele zusters is het een zeer geslaagde dag geweest alhamdoelilah. Er waren verschillende zusters aanwezig, de sfeer was goed en alles liep alhamdoelilah soepel. Via deze weg willen wij namens onze stichting in de eerste plaats iedereen bedanken die op deze dag aanwezig is geweest. Jullie aanwezigheid en het (weer) ontmoeten van velen van jullie was voor ons een hele mooie ervaring. Het was prachtig om te zien hoe iedereen het naar zijn zin had. Daarnaast deed het ons deugd dat ook iedereen erg vrijgevig is geweest en een steentje heeft willen bijdragen aan ons project voor een nieuwe woning voor een arm gezin uit de omgeving van Ain Chkef nabij Fes, Marokko. Wij willen iedereen uit de grond van ons hart bedanken voor zijn aanwezigheid, zijn bijdrage, zijn gulheid en hulp.

    Moge Allah subhanahu wa ta'ala jullie rijkelijk belonen voor de moeite die jullie hebben genomen om alles goed te laten verlopen, de hulp die jullie hebben geboden en jullie inzet. Moge Allah subhanahu wa ta'ala jullie goedheid vergroten, jullie behoeden voor al het kwaad en jullie levens vullen met liefde en jullie schenken wat jullie hartje jullie begeert. Amien. Nu wij ons dankwoord hebben gedaan willen wij jullie informeren over wat de liefdadigheidsinzameling heeft opgeleverd. In totaal heeft deze dag een bedrag opgebracht van €1857,-, alhamdoelilah! Met dit bedrag zijn we een stap dichter gekomen bij de verwezenlijking van ons doel om een nieuwe woning te kunnen bekostigen voor dit gezin.






    Acties (voor Marokko)
    500 donateurs- € 5,- per maand// Word donateur en steun onze stichting


    21-10-2014: Baba ino, mijn held.
    Inna lillah wa inna ilayhie radjie3oen. Moge Allaah U het paradijs schenken, ameen!


  9. #9
    2 Gebruikers

    Reacties
    29.209
    27-12-2006

    MVC Premium MVC Premium








    Acties (voor Marokko)
    500 donateurs- € 5,- per maand// Word donateur en steun onze stichting


    21-10-2014: Baba ino, mijn held.
    Inna lillah wa inna ilayhie radjie3oen. Moge Allaah U het paradijs schenken, ameen!