Verbannen

Reacties
    196
    11-02-2018

Een behaarde vrouw

Salaam Alaikoem.
    Hoe denken jullie over lichaamshaar als ik vragen mag ?
    Benen armen etc ?

De reden dat ik dit vraag en deel is dat ik dames die ermee zitten probeer te motiveren zichzelf te accepteren zoals ze geschapen zijn en te laten weten dat er niks vies of onvrouwelijks aan is wat helaas wel zo aangeleerd wordt en dat iedereen het groeit. De een alleen wat meer dan de ander.

Het doet me gewoon pijn als ik zie /hoor dat een vrouw er onzeker mee is. Dat ze denkt een verkeerde lichaam te hebben of zelfs bang is nooit een partner te vinden die haar accepteert om haar lichaamshaar beenharen... Door de media. Gilette venus veet al die ontharingssalons en reclame etc heeft het nu die imago van vies... Dat een vrouw alleen hoofdharen hoort te hebben.

Het is een onderwerp dat me heel veel doet. Als voorbeeld gebruik ik vaak van waarom kunnen vrouwen in maghreb/rkempo wel met beenharen en zelfs voetharen lopen zonder enig probleem niemand die er raar van opkijkt.
    Oudere generatie vrouwen hier die er ook gewoon mee rondlopen zonder zorgen. Je hebt het vast weleens gezien bij je tantes oid. Maar nu is het hier voornamelijk bij de jongere generaties bij 1 stoppel bijvoorbeeld al drama en word ze vies aangekeken

Ben gewoon benieuwd hoe anderen erover denken en of er meer zijn die mijn mening/kijk erop delen.

Door mensen te benaderen hoop ik ze aan het denken te zetten en zo bewustzijn ervoor te creeëren zeg maar. En dames die ermee zitten te motiveren.
    In mijn ogen is het persoonlijk een vorm van schoonheid.

Eenieder is anders en uniek en dat is goed en mooi. Bewustzijn creeëren en positiviteit delen is alles wat ik probeer te bereiken.

Sorry voor de lap tekst

Ik vind het gewoon zo apart dat het tegenwoordig bij 1 stoppel al tfoe a3lik is. Het is echt iets van de jongere generaties volgens mij.

MVC Lid

Reacties
    14
    19-10-2017

Konthaar, voet haar oke. Beenhaar niet zo hayek als bij mannen beetje getrimt zo. Oksel en gezichtshaar is gwn normaal om ze te scheren, doen mannen ook[emoji16]

Verstuurd vanaf mijn Windows XP met Osama Bin Laden aan me zij

Verbannen

Reacties
    196
    11-02-2018

Citaat Geplaatst door Bastilla-boy Bekijk reactie
    Konthaar, voet haar oke. Beenhaar niet zo hayek als bij mannen beetje getrimt zo. Oksel en gezichtshaar is gwn normaal om ze te scheren, doen mannen ook[emoji16]

Verstuurd vanaf mijn Windows XP met Osama Bin Laden aan me zij
    Dacht dat ik de enige was

Verbannen

Reacties
    196
    11-02-2018

Kan iemand mij dit uitleggen.

Als het vies en onvrouwelijk is is het bij een man dan ook vies ? Is het überhaupt vies als je je goed wast ?

Hoezo is het onvrouwelijk als elke vrouw. Elke mens lichaamshaargroei heeft. De een alleen wat meer dan de ander. De ene vrouw soms zelfs meer dan een man.

MVC Lid

Reacties
    41
    17-09-2014

Het is toch veel prettiger om haarloos te zijn. Ik vind dat een vrouw dat wel moet bijhouden, niet per se voor de man maar gewoon voor zichzelf.. voel mezelf veel lekkerder in me vel als alles lekker geschoren is dan wanneer het behaard is

Verbannen

Reacties
    196
    11-02-2018

Citaat Geplaatst door Amirarooosje Bekijk reactie
    Het is toch veel prettiger om haarloos te zijn. Ik vind dat een vrouw dat wel moet bijhouden, niet per se voor de man maar gewoon voor zichzelf.. voel mezelf veel lekkerder in me vel als alles lekker geschoren is dan wanneer het behaard is
    Smaken verschillen gelukkig.
    Visies verschillen gelukkig.
    Ik zou het wel wenselijk vinden als mijn vrouw haar lichaamshaar laat groeien.

Zolang jij je maar goed voelt. Het is jouw lichaam jij bepaalt. Door niets of niemand laten beïnvloeden

MVC Lid

Reacties
    1.530
    15-10-2017

Is gewoon de tijd.
    Haren bij een vrouw kan tegenwoordig niet meer. Het voelt ook niet lekker die behaarde benen enzo.
    Mannen vinden het ook niet mooi volgens mij.

Als je nooit geschoren hebt , heb je zachte haren,
    Eenmaal geschoren worden ze hard en donker,
    En dat maakt het juist zo lelijk .
    Heb spijt van de eerste keer dat ik me benen geschoren heb.
    Vagina en oksels moeten gewoon haarloos zijn, wel zo fris !
    Pestkop .... Maar toch wel lief

Verbannen

Reacties
    196
    11-02-2018

Citaat Geplaatst door Roosje2018 Bekijk reactie
    Is gewoon de tijd.
    Haren bij een vrouw kan tegenwoordig niet meer. Het voelt ook niet lekker die behaarde benen enzo.
    Mannen vinden het ook niet mooi volgens mij.

Als je nooit geschoren hebt , heb je zachte haren,
    Eenmaal geschoren worden ze hard en donker,
    En dat maakt het juist zo lelijk .
    Heb spijt van de eerste keer dat ik me benen geschoren heb.
    Vagina en oksels moeten gewoon haarloos zijn, wel zo fris !
    Helaas. Dan denk ik van waarom kan het tegewoordig niet meer...

Ik ben een man en ik vind het juist mooi en wenselijk. En er zijn zat meer mannen die het ook fijn vinden.

Ook de donkere zwarte haren na scheren etc.

En de private delen en oksels zijn van de Soenna. Klopt.

Smaken verschillen
    Respect voor jouw denkwijze

MVC Lid

Reacties
    1.530
    15-10-2017

Citaat Geplaatst door Positiviteit91 Bekijk reactie
    Helaas. Dan denk ik van waarom kan het tegewoordig niet meer...

Ik ben een man en ik vind het juist mooi en wenselijk. En er zijn zat meer mannen die het ook fijn vinden.

Ook de donkere zwarte haren na scheren etc.

En de private delen en oksels zijn van de Soenna. Klopt.

Smaken verschillen
    Respect voor jouw denkwijze
    Gelukkig dat de smaken verschillen, anders was het leven super saai als we allemaal hetzelfde ‘ leuk ‘ vinden !

Maar je opent wel vaak een topic over behaarde vrouwen ..

Is het geen obsessie ??

Had ik nog maar blonde fijne haartjes op mijn benen , had ze nooit geschoren , spijt van de dag dat ik de scheermes pakte en mijn benen begon te scheren

MVC Lid

Reacties
    24
    27-02-2018

Je hebt gelijk. N ieder zn ding. Vibd wel tof hoe je erover denkt. Alhoewel ik t wel frisser en fijner vind als mn vagina haarloos is.

Verbannen

Reacties
    196
    11-02-2018

Citaat Geplaatst door Roosje2018 Bekijk reactie
    Gelukkig dat de smaken verschillen, anders was het leven super saai als we allemaal hetzelfde ‘ leuk ‘ vinden !

Maar je opent wel vaak een topic over behaarde vrouwen ..

Is het geen obsessie ??

Had ik nog maar blonde fijne haartjes op mijn benen , had ze nooit geschoren , spijt van de dag dat ik de scheermes pakte en mijn benen begon te scheren
    Het zou inderdaad saai zijn als iedereen hetzelfde dacht.

Het doet me gewoon enorm goed erover te praten en erover te kunnen motiveren. Een andere gedachte en kijk erover te kunnen geven.
    En vrouwen die ermee zitten op te kunnen fleuren.
    Ik hecht er veel waarde aan. Een obsessie kun je het noemen denk ik.

Nu zijn het dikke donkeren haren zeker

Verbannen

Reacties
    316
    01-07-2017

heb je van scheermesjes gehoord of nie

Verbannen

Reacties
    196
    11-02-2018

Citaat Geplaatst door SamahSam Bekijk reactie
    Je hebt gelijk. N ieder zn ding. Vibd wel tof hoe je erover denkt. Alhoewel ik t wel frisser en fijner vind als mn vagina haarloos is.
    Dank je voor je begrip en acceptatie.

Zolang jij je maar goed voelt. Het is jouw lichaam jij bepaalt.

Beenharen bij vrouwen heb ik het voornamelijk over en vind ik heel fijn

MVC Lid

Reacties
    1.530
    15-10-2017

Maar been haren prikken zo

MVC Lid

Reacties
    1.530
    15-10-2017

Citaat Geplaatst door Positiviteit91 Bekijk reactie
    Het zou inderdaad saai zijn als iedereen hetzelfde dacht.

Het doet me gewoon enorm goed erover te praten en erover te kunnen motiveren. Een andere gedachte en kijk erover te kunnen geven.
    En vrouwen die ermee zitten op te kunnen fleuren.
    Ik hecht er veel waarde aan. Een obsessie kun je het noemen denk ik.

Nu zijn het dikke donkeren haren zeker
    Er zijn helaas ook vrouwen die niets tegen de over beharing kunnen doen.
    Ik heb ook een nichtje en die heeft heel veel haar, gezicht rug beentjes armpjes en dat is best wel zielig