1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Ik snap dat jij verband ziet, maar het lijkt toch ergens anders door te komen.

    Maar dit was het enige wat hij kon doen als we als Nederland nog een beetje serieus genomen willen worden.
    Had hij niet zo'n grote mond gehad dan had Allah zijn leugen misschien bedekt en bewaard dan was niemand er achter gekomen... maar aangezien hij een grote mond had zei allah ook van "aha zo dus..." en weg is hij... grote mond, onderuitgehaald door iets kleins...

    Net als de Titanic, ze zeiden dat zelfs god niet in staat zou zijn dat schip te laten zinken... en zie wat ze konden inbrengen tegen een eenvoudige ijsberg... De situatie van Zijlstra is niet anders dan dit...


    Hij had zich ook kunnen bekeren tot de islam... dan was hij de gelukkigste mens ooit...

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    525
    11-01-2018

    Citaat Geplaatst door thePUNISHER Bekijk reactie
    Nederlandse liegen vaker...niets nieuws. Maar dat hij niet wordt ontslagen is mij een raadsel. Als het iemand was met een buitenlandse achtergrond dan hadden ze niets meer van haar of hem heel gelaten...zie die vrouw die ambtenaar was en een opmerking plaatste over ISIS dat het een spel van de Zionisten was...ze hebben haar gewoon ontslagen
    hem gunnen ze een uitkering en haar niet

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    2.083
    28-10-2015

    Dit was trouwens gisteren al bekend binnen het binnenhof. Ze zaten al te praten over een opvolger, Hennis of Hans ten Broeke. Voor Hennis vrezen ze dat het te vroeg is (na haar ontslag als Min Def) en Hans ten Broeke wacht al 11 jaar op een beloning.

  4. #49
    Verbannen

    Reacties
    318
    01-08-2012

    Begrijp zowiezo niet als je mininster van buitenlandse zaken bent en de president van Rusland gaat ontmoeten dat je daar over gaat liegen. De hele media en alles wat er omheen zit is er bij.... rare actie

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    En geen obsessie hoor wel een oog voor hypocriet gedrag
    It takes one to know one.

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Zijlstra afgetreden, terecht, ook al was het een uitspraak van enige tijd geleden in zijn capaciteit als Kamerlid.

    Natuurlijk zijn de oppositiepartijen enorm teleurgesteld, wilden graag nog uren bloed trekken bij de regering in casu de minister-president.
    Opmerkelijk, de PVV woordvoerder die het debat had aangevraagd en Klaver zie geen noodzaak meer om na het aftreden van Zijlstra verder te debatteren.
    Ook dat de minister-president onmiddellijk aangaf toen oppositie partijen voorstelden later nog te debatteren, aangaf, nee nu!
    Zo ook de fractievoorzitter van de VVD en coalitiegenoten dat voorstelden.
    Niet verder debatteren onmogelijk hebben gemaakt.
    De oppositie trekt bloed omdat Rutte ook al wist van deze leugen en dat die hele VVD kliek in teamverband heeft gelogen de volkskrant voor hun karrentje heeft proberen te spannen?


    Aftreden ook Rutte... het is nu wel klaar met al die leugenaars van de VVD...(Teeven,Opstelten, die andere knakker nu weer zeilstra) En Rutte die iedere keer overal van op de hoogte bleek te zijn en moedwillig meeloog

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Bijzonder pijnlijke affaire en ik denk niet dat zijn positie houdbaar is.
    Maar ik vraag me wel af waarom precies.

    Het kan niet zijn dat het alleen gaat omdat hij gelogen heeft.
    Niemand heeft nooit gelogen.

    In de politiek kan dat wel.

    Een minister die de kamer onwaarheden vertelt pleegt een doodzonde. Die is weg.
    Een minister treedt zelfs af als zijn/haar voorgang(st)er de boel belazerd heeft...
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  8. #53
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door thePUNISHER Bekijk reactie
    Nederlandse liegen vaker...niets nieuws. Maar dat hij niet wordt ontslagen is mij een raadsel. Als het iemand was met een buitenlandse achtergrond dan hadden ze niets meer van haar of hem heel gelaten...zie die vrouw die ambtenaar was en een opmerking plaatste over ISIS dat het een spel van de Zionisten was...ze hebben haar gewoon ontslagen

    Die mevrouw van D66 in de gemeenteraad van Amsterdam, die ooit zei dat homoseksualiteit een zonde is, geen discussie daarover, zit er nog steeds hoor.

    In Amsterdam... Wel eens de homohoofdstad van de wereld genoemd... Hardop zeggen dat het een zonde is...

    Als dat een SGP-kopstuk was geweest, of een PVV-kopstuk... Wat denk je! Met pek en veren de stad uit!


    Maar goed, het is politiek en dat moeten we goed voor ogen houden.
    In de politiek is iets niet altijd wat het lijkt. Ik kan daar mee leven.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Al3adnani Bekijk reactie
    hem gunnen ze een uitkering en haar niet

    Waarom denk je dat zij niet in aanmerking zou komen voor een uitkering?
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door NBDC Bekijk reactie
    Dit was trouwens gisteren al bekend binnen het binnenhof. Ze zaten al te praten over een opvolger, Hennis of Hans ten Broeke. Voor Hennis vrezen ze dat het te vroeg is (na haar ontslag als Min Def) en Hans ten Broeke wacht al 11 jaar op een beloning.

    Ze hadden het op de radio vanavond over Edith Schippers. Lijkt me een goeie kandidate.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door thePUNISHER Bekijk reactie
    Begrijp zowiezo niet als je mininster van buitenlandse zaken bent en de president van Rusland gaat ontmoeten dat je daar over gaat liegen. De hele media en alles wat er omheen zit is er bij.... rare actie

    Dit speelde jaren terug.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    De oppositie trekt bloed omdat Rutte ook al wist van deze leugen en dat die hele VVD kliek in teamverband heeft gelogen de volkskrant voor hun karrentje heeft proberen te spannen?


    Aftreden ook Rutte... het is nu wel klaar met al die leugenaars van de VVD...(Teeven,Opstelten, die andere knakker nu weer zeilstra) En Rutte die iedere keer overal van op de hoogte bleek te zijn en moedwillig meeloog

    Ja, Rutte mag ook weg... Helaas zie ik dat nog niet gebeuren.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Jammer, Halbe was een van de weinige oprechte politici in Den Haag.

    Eén fout (een flinke), 12 jaar geleden heeft hem doen besluiten zelf af te treden. Dat verdient in ieder geval enig respect. Trump maakt zulke foutjes elke dag, Erdogan ook. Sta daar meer eens bij stil.

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    De oppositie trekt bloed omdat Rutte ook al wist van deze leugen en dat die hele VVD kliek in teamverband heeft gelogen de volkskrant voor hun karrentje heeft proberen te spannen?


    Aftreden ook Rutte... het is nu wel klaar met al die leugenaars van de VVD...(Teeven,Opstelten, die andere knakker nu weer zeilstra) En Rutte die iedere keer overal van op de hoogte bleek te zijn en moedwillig meeloog
    Rutte heeft mee gelogen met Zijlstra?! Rutte meende aanvankelijk dat Zijlstra wel had gelogen over zijn visite aan Putin, maar dat wat deze had gezegd wel de waarheid was.
    Maar toen bleek dat ook niet te kloppen, Zijlstra had er nog een schepje bovenop gegooid.
    Dus was het over en uit voor Zijlstra, moest opstappen vóór er een debat had plaatsgevonden.
    Overigens was het de oppositie ook niet primair om Zijlstra te doen.
    Wel wilde men het deze regering zo moeilijk mogelijk maken, core business van de oppositie.
    En de laatste jaren is de minister-president Rutte.

    Was ook prachtig om de rolwisseling van Pechtold te zien. Bij die toestanden rond Opstelten was hij nog oppositieleider.
    En smeerde de aanval op de regering/Rutte zo lang mogelijk uit!
    Dezelfde vragen in oneindeig veel variaties! Ik hing aan zijn lippen! Zo inventief.
    Nu in het regeringskamp, en een totaal andere man. Niets aan het handje. Natuurlijk, stom 1,5 jaar geleden van kamerlid Zijlstra.
    Maar hij was opgestapt, keurige reden. Klaar. Rol Rutte? Niks aan de hand toch? Bij Rutte gemeld, afgewerkt klaar!