1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    2.083
    28-10-2015

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    Dat die vent in de 2e kamer zit om.. mijn en onze regering te controleren..de Nederlandse regering niet de Russische..inplaats van jij bakken te produceren om een regering bij elkaar te houden..waarin hij ook nog eens alle russen beledigd.

    Pluche bevalt goed

    Zo duidelijk genoeg
    Zonder grappen, ik heb je stuk drie keer gelezen maar ik snap het maar half. Het zal wel aan mij liggen. Russen? Welke russen? Regering bij elkaar houden?

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door NBDC Bekijk reactie
    Zonder grappen, ik heb je stuk drie keer gelezen maar ik snap het maar half. Het zal wel aan mij liggen. Russen? Welke russen? Regering bij elkaar houden?
    Je stemt zeker D66..

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    12.107
    09-06-2009

    Liegen tast toch de integriteit van een minister aan die nota bene de baas is van vele ambtenaren. Die zou direct moeten opstappen. De geloofwaardigheid van deze pinokkio is totaal aangetast.
    Daarnaast verbaasd dit mij niks aangezien de VVD de partij is met de meeste integriteitskwesties. Echt een Boevenest..

  4. #19
    sP/rebelle

    Reacties
    2.842
    27-08-2010

    De demagogie en de legitimiteit van de term “post-truth politics”, ze kunnen elkaar allemaal de hand geven.
    ~~~~ Never stand begging for that which you have the power to earn. ~~~~

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door NBDC Bekijk reactie
    Het is geen nieuws zodra een VVD leugen naar boven komt drijven. Morgen 14:00 is er een debat waar hij het moeilijk zal krijgen. Als hij opstapt is het de derde VVD minister in 14(?) maanden. Hij maakt zich sws ongeloofwaardig op de internationale toneel. Hoe kan je als Min BZ serieus genomen worden in de buitenland met zo een gebeuren. De buitenlandse media heeft al veel over hem geschreven. En het allermooiste is dat ie volgende week naar Rusland gaat. Ik vrees dat hij dat niet gaat redden.
    Als het aan de coalitie ligt blijft hij gewoon zitten hoor..ze zijn al druk aan het bagatelliseren..
    Rutte Ollongren Pechtold Buma..

    Wat een nepkabinet..

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    2.083
    28-10-2015

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    Als het aan de coalitie ligt blijft hij gewoon zitten hoor..ze zijn al druk aan het bagatelliseren..
    Rutte Ollongren Pechtold Buma..

    Wat een nepkabinet..
    Rutte zei bij elke falende minister dat ie mag blijven. Tot nu bleek dat elke keer niet juist: van der Steur, Hennis en nu Zijlstra, in iets minder dan twaalf maanden tijden en daarnaast zijn er ook coalitiegenoten die al hebben gezegd dat het een moeilijk verhaal wordt voor hem.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door NBDC Bekijk reactie
    Rutte zei bij elke falende minister dat ie mag blijven. Tot nu bleek dat elke keer niet juist: van der Steur, Hennis en nu Zijlstra, in iets minder dan twaalf maanden tijden en daarnaast zijn er ook coalitiegenoten die al hebben gezegd dat het een moeilijk verhaal wordt voor hem.
    https://www.ad.nl/politiek/coalitie-...etin~a6068a85/

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    2.083
    28-10-2015

    Dat is tot nu toe de standaardprocedure. Rutte redt zichzelf en de minister zoekt het zelf maar uit met de kamer. Het zou me niet verbazen als Rutte wist over de leugen van Zijlstra.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    12.107
    09-06-2009

    Jokken is eenmaal de corebusiness van politici.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door NBDC Bekijk reactie
    Dat is tot nu toe de standaardprocedure. Rutte redt zichzelf en de minister zoekt het zelf maar uit met de kamer. Het zou me niet verbazen als Rutte wist over de leugen van Zijlstra.
    Rutte redt zich zelf..
    De rest van de steunbetuigingen aan het adres van Halbe waarheid van de coalitie niet gelezen??

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    2.083
    28-10-2015

    Hij kan zijn wachtgeld alvast aanvragen.

    https://www.washingtonpost.com/world...=.4ed19b033ff2

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    9.767
    15-04-2016

    Bijzonder pijnlijke affaire en ik denk niet dat zijn positie houdbaar is.
    Maar ik vraag me wel af waarom precies.

    Het kan niet zijn dat het alleen gaat omdat hij gelogen heeft.
    Niemand heeft nooit gelogen.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    2.083
    28-10-2015

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Bijzonder pijnlijke affaire en ik denk niet dat zijn positie houdbaar is.
    Maar ik vraag me wel af waarom precies.

    Het kan niet zijn dat het alleen gaat omdat hij gelogen heeft.
    Niemand heeft nooit gelogen.
    Liegen als Min van BZ over buitenlandse affaires is andere koek.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door NBDC Bekijk reactie
    Liegen als Min van BZ over buitenlandse affaires is andere koek.
    Hij was toen nog geen minister maar fractievoorzitter van de VVD.

    Totaal onacceptabel dit...helaas zijn er vele leugenaars in de buitenlandse diplomatieke verkeer...maar eenmaal betrapt zijn ze uitgespeeld.

    Zeilstra het waren 100 leuke dagen....ga nu maar weer met je postduiven spelen.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    2.083
    28-10-2015

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Hij was toen nog geen minister maar fractievoorzitter van de VVD.

    Totaal onacceptabel dit...helaas zijn er vele leugenaars in de buitenlandse diplomatieke verkeer...maar eenmaal betrapt zijn ze uitgespeeld.

    Zeilstra het waren 100 leuke dagen....ga nu maar weer met je postduiven spelen.
    Ja maar het gaat om nu. Als die nu kamerlid was dan zou het niet uitmaken. Het gaat ook echt om de functie en portefeuille van nu.

    Hij heeft nog misschien hoop, wat voor cadeau zou van der Veer voor deze verklaring gekregen hebben.

    https://nos.nl/artikel/2216830-zijls...-verkeerd.html