1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    227
    28-01-2018

    nieuwe mode(broek) bij de dames

    Eerst hadden we leren broeken maar nu van die trechtervormige pantalon zodat je dat kontje in een handvat krijgt te zien

  2. #2
    Daughter of البد

    Reacties
    461
    29-01-2011

    trechtervormige? die wijde pijpen bedoel je?

    “Say: “O ‘Ibaadi (My slaves) who have transgressed against themselves (by committing evil deeds and sins)!
    Despair not of the Mercy of Allah, verily Allah forgives all sins. Truly, He is Oft-Forgiving, Most Merciful.” (39:53)


  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    719
    11-02-2018

    Citaat Geplaatst door Iceland Bekijk reactie
    Eerst hadden we leren broeken maar nu van die trechtervormige pantalon zodat je dat kontje in een handvat krijgt te zien
    Vergeet de gescheurde broeken niet
    En de blote enkelbroeken

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    508
    05-03-2015

    Er is een hele rare stretchachtige broek met wijden pijpen uit, om de haverklap zie ik meiden met die verschrikkelijk enge broek. Broeken met wijde pijpen zijn alleen maar goed, maar dan moet de boven kant ook gwn wijd zitten, vooral bij hijaab dragende zusters, geen gezicht dat strakke gedoe.
    Only dead fish go with the flow.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door psychofarmaca Bekijk reactie
    Er is een hele rare stretchachtige broek met wijden pijpen uit, om de haverklap zie ik meiden met die verschrikkelijk enge broek. Broeken met wijde pijpen zijn alleen maar goed, maar dan moet de boven kant ook gwn wijd zitten, vooral bij hijaab dragende zusters, geen gezicht dat strakke gedoe.
    die hoertjes kunnen gewoon beter die hijab helemaal afdoen, slaat nergens op

    Ik hoop een keer zo'n vieze smerige hoertje met een vuistslag in haar gezicht bewusteloos te slaan voor het feit dat ze graag wil laten zien dat ze met islam speelt

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    508
    05-03-2015

    Verder moet iedereen zelf weten wat ze wel of niet dragen. Ik denk dat dat de oplossing niet zal zijn (klappen/geweld) op een juiste manier benaderen.. Allaahjehdiena wa hdeek oe saaf.

    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    die hoertjes kunnen gewoon beter die hijab helemaal afdoen, slaat nergens op

    Ik hoop een keer zo'n vieze smerige hoertje met een vuistslag in haar gezicht bewusteloos te slaan voor het feit dat ze graag wil laten zien dat ze met islam speelt
    Only dead fish go with the flow.

  7. #7
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Die van reactie #9 zijn flairpijpen.

    Back to the 70`s.
    HAGENEESJE

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    508
    05-03-2015

    Citaat Geplaatst door Stranger Bekijk reactie
    Is het niet de pamper broek, die justin bieber draagt?
    haha! Doet me denken aan olijfje.
    Only dead fish go with the flow.