Bijna Lid

Reacties
    2.759
    23-10-2014

Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Ik heb hem zo hard genakt dat deze hoertje mij nou zit te bedreigen.

Vraag de eigenaar van deze site waarom hij mij een ban van 2 jaar heeft gegeven.

Ik heb adres gegeven. IK neuk zijn *******,*****!

Zij kan het niet hebben dat ik haar virtueel heb gedklasserd. Ewa kom de straat op Al-Mahdi.

IK heb je adres gegeven. Waar blijf je?
    Deze pvv ers gaan niks doen.
    Stoer doen ze onderling met hun vrienden maar als het erop aankomt worden ze kapot geslagen door 16 jarige Marokkanen.

MVC Lid

Reacties
    2.038
    05-03-2017

Wat ik hier weer lees is simpelweg bedreigingen, ditmaal inderdaad vanuit een wat rechtsere hoek. Lijkt wel dagelijkse praktijk te zijn hier, ik heb ook al de nodige PM's gehad (die kwamen vanuit een andere hoek btw). De polarisatie doet goed zijn werk hier, andere mening? Beleding, soms bedreiging..

Maar goed, ik weet niet precies hoe het er allemaal voor staat in Marokko maar het kan ook niet geheel achterblijven op andere landen qua informatie en sattelieten zijn de hoofdmoot van informatie. Ik snap best dat mensen pissig worden over belabberde ziekenhuizen etc. maar Marokko is simpelweg niet zo rijk als andere landen.

MVC Lid

Reacties
    2.038
    05-03-2017

Goed gezien.

Al-Mahdi is tot 3 maal toe door mij simpel opzij gezet én terecht verbannen en vervolgens komt zij mij bedreigen.

Ik heb schijt aan zulke racisttjes. ik ben ingegaan op zijn dreigementen. Maar helaas geen reactie.

Al-Mahdi is ziek en hoort geen platform te krijgen op Marokko.nl.

Ik sta nog steeds open voor een ´ontmoeting´ met Al-Mahdi
    Ik had mijn post iets aangepast inmiddels. De bedreigingen komen van twee kanten klaarblijkelijk. Ik ben gewoon een nuchtere Fries, zelfs dat is al te veel qua mening.

Verbannen

Reacties
    2.973
    26-05-2017

Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Ik had mijn post iets aangepast inmiddels. De bedreigingen komen van twee kanten klaarblijkelijk. Ik ben gewoon een nuchtere Fries, zelfs dat is al te veel qua mening.
    Als je goed terug leest,lees je dat ik inga op bedreigingen.

MVC Lid

Reacties
    2.038
    05-03-2017

Als je goed terug leest,lees je dat ik inga op bedreigingen.

Hoe dan ook,Al-Mahdi gaat voor de derde keer verbannen worden in amper 24 uur.

¨allah snackbar´? En dat bij elke post vermelden?

Ja Fromage. Er gaat weer kaas gesmolten worden.
    Snap ik, en ik geef vervolgens aan dat ook ik meerdere keren ben bedreigd hier inmiddels. De bedreigingen richting mij kwamen van de 'islamitische' hoek, de bedreigingen aan jou lijken inderdaad op rechts-extremisme. Ik keur beide af en trek me er verder ook niets van aan.

Gesmolten kaas is ook lekker, dus smelt maar weg. De Friezen zorgen er echter wel voor dat er nog een portie 'gestold' kaas over blijft

MVC Lid

Reacties
    31.267
    13-03-2012

Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Snap ik, en ik geef vervolgens aan dat ook ik meerdere keren ben bedreigd hier inmiddels. De bedreigingen richting mij kwamen van de 'islamitische' hoek, de bedreigingen aan jou lijken inderdaad op rechts-extremisme. Ik keur beide af en trek me er verder ook niets van aan.

Gesmolten kaas is ook lekker, dus smelt maar weg. De Friezen zorgen er echter wel voor dat er nog een portie 'gestold' kaas over blijft
    Je bent te zielig om bedreigd te worden weekdiertje

Ik heb gehoord dat die sat. Gebruikt gaat worden om irritante tokkies onlibe op te sporen als ik u was zou ik mijn account verwijderen en in de riolering waar je thuis bent gaan verbergen
    wat je ook doet onderhoud geen relaties/ huwelijken buiten je eigen volk

MVC Lid

Reacties
    2.038
    05-03-2017

Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    Je bent te zielig om bedreigd te worden weekdiertje

Ik heb gehoord dat die sat. Gebruikt gaat worden om irritante tokkies onlibe op te sporen als ik u was zou ik mijn account verwijderen en in de riolering waar je thuis bent gaan verbergen
    Er loopt een topic momenteel die het heeft over intelligentie per land, of ras zoals sommigen het zien. Lees het eens door, wellicht schijnt het wat daglicht op je achterlijke posts.