1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door Hymne-Cherifien Bekijk reactie
    nou ja van belang om je te laten horen als niet-gelovige dat je meer of min , je zorgen maakt
    zorgen?
    Waarover?

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    506
    22-01-2018

    Citaat Geplaatst door URUS Bekijk reactie
    Hhhhhhhhhh ya bafmeister laat je niet kennen ya Jerreley cheerleader, niet flauw vallen
    Jij hebt weinig kaas gegeten van deze religie (islaam)
    En je spuit alleen maar gif hier

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    217
    25-07-2016

    Ahahaha Deso Dogg...

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    1.636
    14-05-2012

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    zorgen?
    Waarover?
    om je te uiten jegens islam/moslims.
    Hindoestanen die op de PVV stemmen beroepen zich op hindoenationalistische ideeën over moslims: hindoes die de moslims zien als bezetters en onderdrukkers van hindoes, India en mogelijk straks de rest van de wereld als ze niet worden gestopt. Zij kregen dat mee in hun opvoeding met eeuwenoude verhalen over de islamitische overheersing van Azië, zoals de mogols in India die hindoeschatten vernietigden.
    TJAH HITLER HEEFT ZIJN HAKENKRUIS TE DANKEN AAN HINDUS

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    403
    10-01-2013

    Hahahah ebola aap is bekeerd om marokkaanse wijven te krikken. Allemaal naief zeggen ja zijn bekeerde mensen mag je mee trouwen allemaal zijn ze bekeerd om ze te ****** .

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door Hymne-Cherifien Bekijk reactie
    om je te uiten jegens islam/moslims.
    Gozer waar heb je t over

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Islam is pure liefde? Voor wie/wat? Niet voor vrouwen, ongelovigen en afvalligen in ieder geval.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Islam is pure liefde? Voor wie/wat? Niet voor vrouwen, ongelovigen en afvalligen in ieder geval.
    Niet voor jou in ieder geval terrorist.
    Heavy

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    1.629
    16-04-2015

    Islam 'is pure liefde'

    Sorry maar hier kun je weinig mee. Islam is niet alleen 'pure liefde' maar omzetten van woorden naar daden. Christenen zeggen 'christus is liefde' en verder doen ze bijna niks aan hun geloof want volgens hen is Jezus al voor hen 'gestoven'.
    Met dat 'pure liefde' wordt je geen moslim.

    En haal idd dat kruis van je voorhoofd weg. Zolang dat kruis daar zit en hij heeft zijn best niet gedaan om het te laten verwijderen zie ik hem niet als moslim. Nog wat. " Omdat slaven zich vroeger bekeerden tot de islam " . Als dit een belangrijk argument was voor zijn bekering omdat hij net als die slaven een donkere huid heeft dan neem ik het al helemaal niet serieus.

    Zoiets als " éen van de redenen waarom ik me bekeer tot het jodendom is dat ik net als veel onderdrukte joden in de Tweede Wereldoorlog ook zwart haar heb"

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    506
    22-01-2018

    Wat een kansloze reacties allemaal
    Niemand die hier wat te melden heeft met beetje verstand van zaken
    Maar wat veracht je anders van Marokko.nl

  11. #26
    Sysiphus

    Reacties
    9.981
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door Verplicht Bekijk reactie
    ik heb het even opgezocht. Wat mij heel erg raakt is de tekst van Jezus:

    Als uw oog BOOS is, dan zal heel uw lichaam DUISTERIS en donkerheid zijn.

    Doe geen aalmoezen (zakat) voor de ogen van mensen om door hen gezien te worden. Want dat beloont God in de hemel je niet.

    En wanneer jij bidt, dan zul jij niet doen zoals de hypocrieten en geveinsden, want die komen graag in de gebedshuizen en staan graag op de hoek van de straat om er te bidden, opdat zij door de mensen gezien worden. Zeker, Ik zeg u, dat hier hun beloning ophoudt op aarde. Maar als u bidt, ga in uw kamer, dat niemand het ziet


    LET OP: dit staat dus in de BIJBEL
    De koran en bijbel spreken elkaar tegen, dus er kan maar 1 waarheid zijn (of geen van 2)
    Let jij ook even op , staat ook in de bijbel :

    Deu 17:12 De man nu, die trotselijk handelen zal, dat hij niet hore naar den priester, dewelke staat, om aldaar den HEERE, uw God, te dienen, of naar den rechter, dezelve man zal sterven; en gij zult het boze uit Israël wegdoen.

    Exo 22:18 De toveres zult gij niet laten leven.

    Lev 20:27 Als nu een man en vrouw in zich een waarzeggenden geest zal hebben, of een duivelskunstenaar zal zijn, zij zullen zekerlijk gedood worden; men zal hen met stenen stenigen; hun bloed is op hen.

    Lev 20:9 Als er iemand is, die zijn vader of zijn moeder zal gevloekt hebben, die zal zekerlijk gedood worden; hij heeft zijn vader of zijn moeder gevloekt; zijn bloed is op hem!

    Lev 20:10 Een man ook, die met iemands huisvrouw overspel zal gedaan hebben, dewijl hij met zijns naasten vrouw overspel gedaan heeft, zal zekerlijk gedood worden, de overspeler en de overspeelster.

    Kro 2 15:13 En al wie den HEERE, den God Israëls, niet zou zoeken, zou gedood worden, van den kleine tot den grote, en van den man tot de vrouw toe.

    Enz.

    Een boekje van Liefde zowaar.
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door Verplicht Bekijk reactie
    ik heb het even opgezocht. Wat mij heel erg raakt is de tekst van Jezus:

    Als uw oog BOOS is, dan zal heel uw lichaam DUISTERIS en donkerheid zijn.

    Doe geen aalmoezen (zakat) voor de ogen van mensen om door hen gezien te worden. Want dat beloont God in de hemel je niet.

    En wanneer jij bidt, dan zul jij niet doen zoals de hypocrieten en geveinsden, want die komen graag in de gebedshuizen en staan graag op de hoek van de straat om er te bidden, opdat zij door de mensen gezien worden. Zeker, Ik zeg u, dat hier hun beloning ophoudt op aarde. Maar als u bidt, ga in uw kamer, dat niemand het ziet


    LET OP: dit staat dus in de BIJBEL
    De koran en bijbel spreken elkaar tegen, dus er kan maar 1 waarheid zijn (of geen van 2)
    "De koran en bijbel spreken elkaar tegen, dus er kan maar 1 waarheid zijn (of geen van 2)"

    Of de meest waarschijnlijke mogelijkheid...

    Beide boeken zijn prachtige fictie.

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Al-Mahdi Bekijk reactie
    "De koran en bijbel spreken elkaar tegen, dus er kan maar 1 waarheid zijn (of geen van 2)"

    Of de meest waarschijnlijke mogelijkheid...

    Beide boeken zijn prachtige fictie.
    Daar zal je pas achterkomen als je de pijp uitgaat.

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Daar zal je pas achterkomen als je de pijp uitgaat.
    Vele mensen op deze aarde hebben inderdaad een heel leven lang nodig om achter de waarheid te komen.

    Voor anderen is het allemaal meteen duidelijk wat sprookjes zijn.

    Maar ja sommige houden nu eenmaal zo veel van hun sprookjes, dat ze er nog echt in gaan geloven.

    Met als eeuwige stok achter de deur, daar kom je na de dood wel achter....

  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Al-Mahdi Bekijk reactie
    Vele mensen op deze aarde hebben inderdaad een heel leven lang nodig om achter de waarheid te komen.

    Voor anderen is het allemaal meteen duidelijk wat sprookjes zijn.

    Maar ja sommige houden nu eenmaal zo veel van hun sprookjes, dat ze er nog echt in gaan geloven.

    Met als eeuwige stok achter de deur, daar kom je na de dood wel achter....
    Je schrijft veel maar zegt weinig.

    Jij twijfelt of gelooft niet,ik schrijf; ´aan die twijfel zal een einde komen als je de pijp uitgaat´.

    Klopt het niet wat ik schrijf?