1. #16
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door URUS Bekijk reactie
    heb je weer wat speeds genomen?

    En het is : ta7araku tarza9u
    Wanneer gaan jullie snappen!!
    Dat ik alleen Wisky drink en echte sigaren rook!

    Durf nooit zoiets tegen me te zeggen...ik behandel dat als disresprect.. durf dat nooit in mijn buurt te nemen.
    Dan pas besef je wie ik ben!!
    Voor de rest.
    Try me!??

    Rotterdam & Amsterdam hebben ons harder nodig dan ooit!!

    We got the power nu!!!!

  2. #17
    Hotline bling

    Reacties
    2.773
    06-09-2005

    De meeste wetenschappers zijn blank en man (In de VS 75%).
    Penicilline, het atoommodel, Internet, DNA, Higgs boson. Ontdekt/uitgevonden door blanken.
    De arabieren hebben wel gezorgd voor algebra, koffie, de gitaar en tandenborstel. Mijn dank daarvoor.

    Maar zijn er negers die een Tesla de ruimte in hebben geschoten? Nee.

    Er zit dus een kern van waarheid in. Blanken zijn over het algemeen slimmer.

    Uitzonderingen daargelaten. BIjv. Neil deGrasse Tyson is

  3. #18
    sP/rebelle

    Reacties
    2.842
    27-08-2010

    Citaat Geplaatst door Atlantean Bekijk reactie
    De meeste wetenschappers zijn blank en man (In de VS 75%).
    Penicilline, het atoommodel, Internet, DNA, Higgs boson. Ontdekt/uitgevonden door blanken.
    De arabieren hebben wel gezorgd voor algebra, koffie, de gitaar en tandenborstel. Mijn dank daarvoor.

    Maar zijn er negers die een Tesla de ruimte in hebben geschoten? Nee.

    Er zit dus een kern van waarheid in. Blanken zijn over het algemeen slimmer.

    Uitzonderingen daargelaten. BIjv. Neil deGrasse Tyson is
    Ja?

    Daniel Hale Williams / Voerde de allereerste succesvolle openhartoperatie uit in Chicago(1893).
    Garret Morgan / Stoplicht en gasmasker
    Granville T. Woord / Ontwikkelde een apparaat waarmee je kon communiceren tussen twee treinstations
    Davind Crosthwait / Ontwikkelde vele ventilatie-, centrale airconditioning en warmte-overdracht-systemen. De verwarming die op dit moment in het Rockefeller centrum en de Radio City Music Hall in New York worden gebruiken, kwamen van zijn hand
    Lewus Latimer / Vond een zeer belangrijk deel uit van de gloeilamp: Het koolstoof gloeidraad
    George Washington Carver / o.a. pindakaas! Maar nog veel en veel meer plantproducten
    Otis Boykin / De uitvinder van meerdere elektronische controle-apparaten voor geleide projectielen, IBM-computers, en de pacemaker
    Lonnie G Johnson / De Supersoaker (waterpistool). Jeugdsentiment! Ook ik had er een!
    Henry Blair / Bougie (ontstekingsapparaat voor motoren wat tot op de dag van vandaag gebruikt wordt)
    Sarah Boone / Ontwikkelde een extreem belangrijke aanpassing aan de strijkplank qua vorm, zodat de mouwen makkelijk gestreken konden worden.
    Charles Brooks / Veegmachine (voertuig met borstels om de straat mee te vegen, je kent ze wel)
    John Albert Burr / Grasmaaier (met roterend mes)
    Frederick Jones / Uitvinder van koelsystemen voor vrachtwagens
    DanielHaleWilliams
    ~~~~ Never stand begging for that which you have the power to earn. ~~~~

  4. #19
    sP/rebelle

    Reacties
    2.842
    27-08-2010

    ~~~~ Never stand begging for that which you have the power to earn. ~~~~

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    9.056
    06-06-2009

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Vorige keer was hier ook een topic dat volgens "onderzoek" gelovigen in God dommer zijn dan niet gelovigers in God. Als je dus die 2 onderzoeken mengt dan ben je volgens bepaalde figuren extreem dom als je donker bent en ook nog eens gelooft in God.

    Yeah that looks like fair science mate hhhhhhh.
    Om zo'n conclusie te trekken moet je wel vrij dom zijn ja.
    Als je de wereldkaart erbij pakt met gemiddeld iq per land, dan blijkt Afrika het het slechtst te doen. Of dat alleen zwarte mensen zijn kan ik niet zeggen, ik heb het onderzoek niet uitgevoerd.
    https://iq-research.info/en/page/average-iq-by-country#

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    9.056
    06-06-2009

    Citaat Geplaatst door Ma-at Bekijk reactie
    Ja?

    Daniel Hale Williams / Voerde de allereerste succesvolle openhartoperatie uit in Chicago(1893).
    Garret Morgan / Stoplicht en gasmasker
    Granville T. Woord / Ontwikkelde een apparaat waarmee je kon communiceren tussen twee treinstations
    Davind Crosthwait / Ontwikkelde vele ventilatie-, centrale airconditioning en warmte-overdracht-systemen. De verwarming die op dit moment in het Rockefeller centrum en de Radio City Music Hall in New York worden gebruiken, kwamen van zijn hand
    Lewus Latimer / Vond een zeer belangrijk deel uit van de gloeilamp: Het koolstoof gloeidraad
    George Washington Carver / o.a. pindakaas! Maar nog veel en veel meer plantproducten
    Otis Boykin / De uitvinder van meerdere elektronische controle-apparaten voor geleide projectielen, IBM-computers, en de pacemaker
    Lonnie G Johnson / De Supersoaker (waterpistool). Jeugdsentiment! Ook ik had er een!
    Henry Blair / Bougie (ontstekingsapparaat voor motoren wat tot op de dag van vandaag gebruikt wordt)
    Sarah Boone / Ontwikkelde een extreem belangrijke aanpassing aan de strijkplank qua vorm, zodat de mouwen makkelijk gestreken konden worden.
    Charles Brooks / Veegmachine (voertuig met borstels om de straat mee te vegen, je kent ze wel)
    John Albert Burr / Grasmaaier (met roterend mes)
    Frederick Jones / Uitvinder van koelsystemen voor vrachtwagens
    DanielHaleWilliams
    Er schijnt wel een correlatie te zijn tussen hersenvolume en ras. Hoe groter de hersenen hoe hoger het iq.

  7. #22
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door hellofklitty Bekijk reactie
    Om zo'n conclusie te trekken moet je wel vrij dom zijn ja.
    Als je de wereldkaart erbij pakt met gemiddeld iq per land, dan blijkt Afrika het het slechtst te doen. Of dat alleen zwarte mensen zijn kan ik niet zeggen, ik heb het onderzoek niet uitgevoerd.
    https://iq-research.info/en/page/average-iq-by-country#
    Deze onderzoeken zijn bs.
    China blijkt de hoogste gemiddelde IQ te hebben maar wat blijkt ze nemen slechts de resultaten van de 3 grootste universiteiten van China.
    Als je de gemiddelde pakt van de top 3 universiteiten van Nederland dan stijgt de gemiddelde ook flink.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    1.636
    14-05-2012

    Als je op zo n partij stemt, heb je echt een lage IQ.
    Hindoestanen die op de PVV stemmen beroepen zich op hindoenationalistische ideeën over moslims: hindoes die de moslims zien als bezetters en onderdrukkers van hindoes, India en mogelijk straks de rest van de wereld als ze niet worden gestopt. Zij kregen dat mee in hun opvoeding met eeuwenoude verhalen over de islamitische overheersing van Azië, zoals de mogols in India die hindoeschatten vernietigden.
    TJAH HITLER HEEFT ZIJN HAKENKRUIS TE DANKEN AAN HINDUS

  9. #24
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door Hymne-Cherifien Bekijk reactie
    Als je stemt, heb je echt een lage IQ.
    Verbeterd en mee eens.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    9.056
    06-06-2009

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Deze onderzoeken zijn bs.
    China blijkt de hoogste gemiddelde IQ te hebben maar wat blijkt ze nemen slechts de resultaten van de 3 grootste universiteiten van China.
    Als je de gemiddelde pakt van de top 3 universiteiten van Nederland dan stijgt de gemiddelde ook flink.
    Heb je daar een bron van?

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    1.094
    20-03-2017

    Er werd ook gedacht dat de " WIJZEN" uit het oosten kwamen.
    Nou dat blijkt duidelijk ook niet te kloppen.
    Dus alles wordt ooit weer achterhaalt nieuws.
    No religions of the world is higher than humanity.

  12. #27
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Als je stemt, heb je echt een lage IQ.

    Verbeterd en mee eens.
    Yep, de niet-stemmende klager heeft een hoog IQ ...
    Not.

    De niet-stemmende klager is gewoon te dom en te lui
    om na denken over de oplossing van problemen.
    Nee, de wereld is kut en dat ligt aan de ander ...

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    1.636
    14-05-2012

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Verbeterd en mee eens.
    die kerel die dat riep , is ook niet bepaald...uhmm laten we zeggen ...blank
    Hindoestanen die op de PVV stemmen beroepen zich op hindoenationalistische ideeën over moslims: hindoes die de moslims zien als bezetters en onderdrukkers van hindoes, India en mogelijk straks de rest van de wereld als ze niet worden gestopt. Zij kregen dat mee in hun opvoeding met eeuwenoude verhalen over de islamitische overheersing van Azië, zoals de mogols in India die hindoeschatten vernietigden.
    TJAH HITLER HEEFT ZIJN HAKENKRUIS TE DANKEN AAN HINDUS

  14. #29
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door ejsnah Bekijk reactie
    Yep, de niet-stemmende klager heeft een hoog IQ ...
    Not.

    De niet-stemmende klager is gewoon te dom en te lui
    om na denken over de oplossing van problemen.
    Nee, de wereld is kut en dat ligt aan de ander ...
    Mensen overtuigen om te gaan stemmen is moeilijker dan mensen overtuigen om niet te gaan stemmen.
    En waarom iets moeilijks doen wanneer het ook makkelijker kan?

  15. #30
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Mensen overtuigen om te gaan stemmen is moeilijker dan mensen overtuigen om niet te gaan stemmen.
    En waarom iets moeilijks doen wanneer het ook makkelijker kan?
    Klopt.
    Niet stemmen en later klagen is inderdaad lekker makkelijk ...