MVC Lid

Reacties
    2.957
    08-04-2017

Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Is het altijd zo zwart wit?
    Je mag bijvoorbeeld medisch best zaken claimen wat dit betreft.
    Daar zijn gewoon bewezen verschillen in bepaalde zin.

Het grappige is dat mensen eigenlijk etniciteit bedoelen.
    Tuurlijk is het niet zo zwart wit.
    In de medische wetenschap/wereld is het ook gewoon een geaccepteerd iets daar zijn onderzoeken naar de genetische verschillen tussen bv witte en zwarte mensen van groot belang.

TheDudeMaster

Reacties
    9.786
    24-01-2017

Citaat Geplaatst door Hayet2000 Bekijk reactie
    Wetenschappelijk is aangetoond dat mensen die zich voordoen als TDM een IQ hebben van gemiddeld 30
    Laat ik maar alles wat jij zegt met een kilo zout nemen.
    Victory loves preparation

MVC Lid

Reacties
    3.194
    15-04-2016

Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Velen zijn dat niet met je eens en beschouwen zichzelf superieur.
    Zeker.
    Veel mensen denken zelf ook een bovengemiddeld iq te hebben waar dat niet het geval is.
    Overigens zijn er wat mij betreft wel criteria aan de hand waarvan ik zeker bepaalde mensen beter vind dan anderen.
    Maar dat is meer te zoeken in de ethische hoek.

MVC Lid

Reacties
    3.259
    12-03-2017

Jij weet ook niet van ophouden je zei toch dat je hem niet volgde en het dus gaat laten wat loop je noord de kindermoordenaar te steunen.
    Inderdaad...

En wat zegt noord/obb dat je aan huidskleur er intelligentie kan aflezen.

Chinese zijn slimmer dan wit zwart en roodhuiden beweert noord/obb op basis van flutonderzoeken zonder enige goede wetenschappelijke basis

Ik vind het zeer opvallend dat hobbit dit niet weerspreekt maarf juist opzoek is naar argumenten die deze waanzin bewering zou kunnen ondersteunen.

MVC Lid

Reacties
    3.259
    12-03-2017

Wel als de resultaat daarvan is dat de ene minder is dan de ander op een generaliserende level zelfs. Niet raar om de biologische verschillen tussen een donker en licht persoon te omschrijven maar weer om te zeggen ik ben beter omdat ik donker ben of jij bent minder omdat je licht bent das racisme.
    Het feit is dus dat die verschillen op wat oppervlakkige verschijnselen zoals huidskleur er niet zijn en dat de variatie tussen mensen met dezelfde huidskleur groter is dan de variatie tussen mensen met een andere huidskleur.

Deze mevrouw die geintervieuwd wordt in het artikel legt dat toch klip en klaar uit...deze mevrouw is trouwens een gerenommeerd wetenschapsjournalist die tevens wetenschappelijk is opgeleidt en diverse prijzen heeft gewonnen.

MVC Lid

Reacties
    4.007
    12-06-2015

Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Inderdaad...

Chinese zijn slimmer dan wit zwart en roodhuiden beweert noord/obb op basis van flutonderzoeken zonder enige goede wetenschappelijke basis

Ik vind het zeer opvallend dat hobbit dit niet weerspreekt maarf juist opzoek is naar argumenten die deze waanzin bewering zou kunnen ondersteunen.

Wat klets je nou weer voor onzin, clown!

MVC Lid

Reacties
    2.957
    08-04-2017

Inderdaad...

Dat zegt OBB helemaal niet..jij leest weer dingen die er totaal niet staan.
    Altijd dat gestigmatiseer word jij niet moe van je zelf..??

Verbannen

Reacties
    260
    16-05-2016

Er is wel zeker verschil tussen verschillende rassen.

Donkere mensen zijn bijvoorbeeld atletischer dan een blanke. Gewoon een feit.
    Om dan te zeggen dat blanken minder kansen krijgen waardoor ze minder atletisch zijn dan een donker iemand is gewoon bullshit.
    Kijk maar in Amerika, blank en zwart krijgen zelfde sport opleiding vaak van kinds af aan, maar toch domineren de zwarten sport in VS.

Qua intelligentie weet ik niet maar op atletische gebied is er volgens mij wel degelijk verschillen tussen de rassen.

MVC Lid

Reacties
    9.665
    23-10-2013

Inderdaad...

Wat zegt OBB dat ik zou moeten weerspreken? Met welke argumenten ondersteun ik welke bewering?
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

MVC Lid

Reacties
    3.259
    12-03-2017

Citaat Geplaatst door HoBBiT123 Bekijk reactie
    Wat zegt OBB dat ik zou moeten weerspreken? Met welke argumenten ondersteun ik welke bewering?

Meen je Dit?

Het staat nota bene in de quote van mij die je Aanhaalt.

MVC Lid

Reacties
    4.007
    12-06-2015

Citaat Geplaatst door HoBBiT123 Bekijk reactie

Neoborn heeft een geheel eigen wijze van teksten lezen en interpreteren.

MVC Lid

Reacties
    2.038
    05-03-2017

Meen je Dit?

Het staat nota bene in de quote van mij die je Aanhaalt.
    Wat ik 10 pagina's terug al zei. Je bent een idioot. Ik was daarin wat hard, daarvoor mijn excuses. Om het netter te zeggen: Je wilt de feiten niet zien.

Ja, witte personen zijn in de regel snuggerder dan zwarte personen (racisme). En ja, Aziaten zijn in de regel snuggerder dan witte personen (geen racisme). Het rapport gaat echter over landen, niet rassen. Ben de nuance nu wel even kwijt dus ik geef je mijn originele post nog een keer:

Volgens mij ging dit niet zozeer over 'rassen' of kleur. Wat FvD zegt is dat dit om landen ging, het iq per land. De initiele uitspraak (waar het eigenlijk om draait) ken ik niet.

Er is wel degelijk een verschil qua iq per land maar dat heeft met allerlei factoren te maken, scholing, inherente intelligentie (dat zou je als ras kunnen interpreteren), religie, algemene ontwikkeling van het land in kwestie en zo zijn er nog wel honderd factoren waarschijnlijk.

Het is nou eenmaal een feit dat het iq in Afrikaanse landen en grote delen van het MO lager is dan het iq in de meeste Westerse landen, net zoals dat het volgens die onderzoeken een feit is dat meerdere Oost-Aziatische landen hoger scoren dan Westerse landen. Moet ik, als Nederlander, nu op de barricades omdat enkele onderzoeken aantonen dat een Chinees waarschijnlijk snuggerder is dan mij? Ik accepteer dit gewoon, in Oost-Aziatische landen zijn ze klaarblijkelijk gewoon slimmer dan mensen in Westerse landen over het algemeen. Jammer voor mij maar een feit is een feit.

MVC Lid

Reacties
    1.306
    12-09-2017

Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Neoborn heeft een geheel eigen wijze van teksten lezen en interpreteren.
    Bij Neoborn gaat het er niet om wat iemand schrijft, maar wie dat doet.
    Hij rubriceert mensen snel als de "goeden", mensen die zijn mening delen of de "slechten" die dat niet doen.
    Vanaf dat moment verdiept hij zich niet meer in wat deze "slechte" mensen schrijven. Draait dat plaatje af; racist.

MVC Lid

Reacties
    3.259
    12-03-2017

Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Wat ik 10 pagina's terug al zei. Je bent een idioot. Ik was daarin wat hard, daarvoor mijn excuses. Om het netter te zeggen: Je wilt de feiten niet zien.

Ja, witte personen zijn in de regel snuggerder dan zwarte personen (racisme). En ja, Aziaten zijn in de regel snuggerder dan witte personen (geen racisme). Het rapport gaat echter over landen, niet rassen. Ben de nuance nu wel even kwijt dus ik geef je mijn originele post nog een keer:
    Ben jij dezelfde als noord,OB fromage...want die schreef dit

Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Blanke, bruine en rode mensen hebben een lager IQ dan Chinezen... Wat nu?
    En dat is een bewering die niet klopt het feit is dat op iq niet wetenschappelijk is in te delen op basis van huidskleur dat is nu al herhaaldelijk aangetoond en aangehaald.

@hobbit deze reactie dus.

MVC Lid

Reacties
    4.007
    12-06-2015

Ben jij dezelfde als noord,OB fromage...want die schreef dit

En dat is een bewering die niet klopt het feit is dat op iq niet wetenschappelijk is in te delen op basis van huidskleur dat is nu al herhaaldelijk aangetoond en aangehaald.

@hobbit deze reactie dus.

Zeg er even bij dat hij (Fromage) die reactie vooral moet lezen in zijn context. Die tip had ik jou al gegeven.

Clown!