1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Egypte: Turkije probeert Egyptische gas te STELEN, oorlogsverklaring

    Citaat Geplaatst door URUS
    Turkije probeert naar gas te boren in het oosten van de Middellandse Zee dat tot de maritieme grenzen van Egypte behoort.

    De Turkse minister van buitenlandse zaken Chaoushoglu (goku of zo) heeft aangegeven dat turkije de boringen heeft gepland en dat het de maritieme grenzen, opgesteld door Egypte en Cyprus in 2013, NIET erkend.

    Egypte heeft dit opgevat als regelrechte oorlogverklaring en hadden dit soort smerige turkse tactieken al verwacht volgens de bron.




    Bron: https://www.google.nl/amp/s/arabic.r...ى-مصر/amp/

    Bron: https://www.google.nl/amp/s/arabic.c...y-turkey%3famp
    .

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    1.016
    01-01-2018

    le7siwess is vroeg op

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    1.629
    16-04-2015

    Citaat Geplaatst door URUS Bekijk reactie
    Turken gaan klapjes krijgen van Misrael

    Overal waar turkije zich opdringt aan een ander land is er opeens een diplomatieke crisis

    Was de Palestijnse gas niet genoeg om te stelen?
    heb je al een zionvlag opgehangen in je slaapkamer?

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    1.629
    16-04-2015

    Hahaha egyptische sletten moeten van de VS 1 miljard dollar krijgen om hun legertje draaiende te houden anders rot dat stinkvolk weg in hun afval

    In tegenstelling tot Turkije die eigen wapens produceert

    De egyptische ratjes kunnen beter terugkrijpen achter de rok van hun joodse bazen voordat ze uit elkaar geknald worden, ze zijn geen match voor het Turkse leger. Dit soort dictaturen kunnen alleen een grote mond opzetten tegen islamitische landen, groepen en personen. Tegen de VS en de zionisten zijn ze muisstil en ze steunen hen zelfs

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door bEWONERuTRECHT Bekijk reactie
    Hahaha egyptische sletten moeten van de VS 1 miljard dollar krijgen om hun legertje draaiende te houden anders rot dat stinkvolk weg in hun afval

    In tegenstelling tot Turkije die eigen wapens produceert

    De egyptische ratjes kunnen beter terugkrijpen achter de rok van hun joodse bazen voordat ze uit elkaar geknald worden, ze zijn geen match voor het Turkse leger. Dit soort dictaturen kunnen alleen een grote mond opzetten tegen islamitische landen, groepen en personen. Tegen de VS en de zionisten zijn ze muisstil en ze steunen hen zelfs
    Mooi verhaal, niet gaan janken als het Westen eindelijk ingrijpt (zionisten, Soros, weet ik veel wat nog meer).. deal?

    Verbazingwekkend hoe niemand op dit forum lijkt te zien dat Turkije een enorm probleem heeft, niet veel anders dan Irak, Lybie of Syrie. Dat waren ook allemaal 'supermachten' volgens propaganda.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    1.629
    16-04-2015

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Mooi verhaal, niet gaan janken als het Westen eindelijk ingrijpt (zionisten, Soros, weet ik veel wat nog meer).. deal?

    Verbazingwekkend hoe niemand op dit forum lijkt te zien dat Turkije een enorm probleem heeft, niet veel anders dan Irak, Lybie of Syrie. Dat waren ook allemaal 'supermachten' volgens propaganda.
    Het gaat goed met Turkije, don't worry

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door bEWONERuTRECHT Bekijk reactie
    Het gaat goed met Turkije, don't worry
    Wees gerust, het is erg laat dus ik ga zo slapen, tien minuutjes en ik ben in dromenland.

    Ik heb geen zorgen, Erdogan heeft zorgen. Hele grote zorgen. Saddam en Khadaffi-achtige zorgen.

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    1.629
    16-04-2015

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Wees gerust, het is erg laat dus ik ga zo slapen, tien minuutjes en ik ben in dromenland.

    Ik heb geen zorgen, Erdogan heeft zorgen. Hele grote zorgen. Saddam en Khadaffi-achtige zorgen.
    Scary


  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door bEWONERuTRECHT Bekijk reactie
    Scary

    Ja, wel als je jezelf bedenkt dat hij in een Westers vliegtuig zit en zijn tanks van Duitse makelij zijn. De Duitsers willen die tanks overigens al niet meer upgraden of onderhouden. Had iets met nazi uitspraken te maken geloof ik.

    Hoe dan ook, Turkije kan dergelijk materiaal zelf niet produceren dus het enige alternatief is Rusland (nee, China ook niet). Succes

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    1.629
    16-04-2015

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Ja, wel als je jezelf bedenkt dat hij in een Westers vliegtuig zit en zijn tanks van Duitse makelij zijn. De Duitsers willen die tanks overigens al niet meer upgraden of onderhouden. Had iets met nazi uitspraken te maken geloof ik.

    Hoe dan ook, Turkije kan dergelijk materiaal zelf niet produceren dus het enige alternatief is Rusland (nee, China ook niet). Succes
    Hij zit in een Turks vliegtuig ; )

    Turkije produceert zelf tanks, F-35's worden OOK in Turkije gemaakt en onderhouden. Turkije maakt zelf tanks, waaronder de Altay. Daarnaast is het Pakistaanse JF-17 gevechtsvliegtuig een heel goed alternatief tot Turkije in 2023 de eigen TFX heeft

    En waarom zou Rusland niks willen leveren? Rusland heeft pas nog een deal met S-400 systemen die geleverd worden aan Turkije gemaakt. En waarom zou Rusland geen miljarden willen verdienen? Zelfs Europeanen en Amerikanen verkopen elk jaar nog massaal wapens aan elk islamitisch land die geld neerlegt. Jij denkt dat ze dat geld zomaar aan de kant schuiven? En de Chinezen zijn wel de laatsten die geen geld willen verdienen

    Het is weer voor de zoveelste keer duidelijk dat je niet begrijpt waar je over praat

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door bEWONERuTRECHT Bekijk reactie
    Hij zit in een Turks vliegtuig ; )

    Turkije produceert zelf tanks, F-35's worden OOK in Turkije gemaakt en onderhouden. Turkije maakt zelf tanks, waaronder de Altay. Daarnaast is het Pakistaanse JF-17 gevechtsvliegtuig een heel goed alternatief tot Turkije in 2023 de eigen TFX heeft

    En waarom zou Rusland niks willen leveren? Rusland heeft pas nog een deal met S-400 systemen die geleverd worden aan Turkije gemaakt. En waarom zou Rusland geen miljarden willen verdienen? Zelfs Europeanen en Amerikanen verkopen elk jaar nog massaal wapens aan elk islamitisch land die geld neerlegt. Jij denkt dat ze dat geld zomaar aan de kant schuiven? En de Chinezen zijn wel de laatsten die geen geld willen verdienen

    Het is weer voor de zoveelste keer duidelijk dat je niet begrijpt waar je over praat
    Turkije heeft geen vliegtuig, het kan geen turbines produceren. Er zijn maar enkele landen die het wel kunnen, Westerse landen en Rusland. Zelfs China kan geen turbines maken. De gehele Turkse luchtmacht vliegt op Westerse turbines, Turkije mag her en der wat boutjes schroeven aan de f-35.
    Hou maar op over andere landen die zogezegd vliegtuigen produceren, alles vliegt op Westerse of Russische turbines.. en dan bedoel ik ook echt alles, inclusief commercieel.

    Ik snap prima waar ik het over heb, je trots staat je in de weg. Gebeurt wel vaker bij sommige mensen.

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Faid-D_Salami Bekijk reactie
    De Turken hadden wel een mooie auto: de Anadol.
    Een Mercedes was er niks bij...

    Ik probeerde er nog eentje te importeren, maar ik moest er gelijk 3 kopen.

    Allah Snackbar.
    De Turken hebben meer geld te besteden dan een zielige zionist als jij die 3 accounts in amper 24 uur nodig heeft om ten koste van alles wat et schrijven.


    Anders ga je dood.

    Je gaat dreigen . Ik nam je dreigementen serieus en vervolgens ging je bang doen. Ik facepalm zulke zionisten als jij eens per maand.



    Nooit dreigen als iemand jou te slim af is in een discussie. En dat tot 3 maal toe. Ga je wel dreigen,kom dan op zn minst je woorden na.




    Ik ga je komende weken harder door et forum slingeren.



    Voor nu laat ik het aan de mods over.




    je wordt klem geluld. Ga je dreigen. Je wordt uitgendigd en