1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Hier heeft Erdogan gelijk in.nederland moet die rotzooi ook verbieden
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  2. #47
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Nederland 1 van de drie hoofdschuldigen ja?
    Je weet zelf best dat dat niet waar is (nee ik zeg niet dat Nederland onschuldig is).
    Jawel, het waren die 3 landen in het westen die voorop stonden.
    Alleen Frankrijk en Duitsland gaven tegengas maar konden er niet veel aan doen.

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Nederland 1 van de drie hoofdschuldigen ja?
    Je weet zelf best dat dat niet waar is (nee ik zeg niet dat Nederland onschuldig is).
    Ik zou best wel willen weten hoe de situatie zou zijn als Amerika geen steun zou krijgen van Balkenende. Net zoals ze de steun net hadden van de NAVO.

    Nederland is de hoofdschuldige.

    Soms is het zelfs zo dat de gene die de steun uitspreekt nog MEER schuldig is dan degene die iets uitvoert.
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Monddoodbario Bekijk reactie
    Ik zou best wel willen weten hoe de situatie zou zijn als Amerika geen steun zou krijgen van Balkenende. Net zoals ze de steun net hadden van de NAVO.

    Nederland is de hoofdschuldige.

    Soms is het zelfs zo dat de gene die de steun uitspreekt nog MEER schuldig is dan degene die iets uitvoert.
    Volgens mij waren er veel meer landen die de VS en UK steunden.

    Maar de logica dat iemand die steunt schuldiger is dan de dader kan ik me even niet voorstellen.

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    525
    11-01-2018

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Volgens mij waren er veel meer landen die de VS en UK steunden.

    Maar de logica dat iemand die steunt schuldiger is dan de dader kan ik me even niet voorstellen.
    Nederland deed actief mee drol

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Al3adnani Bekijk reactie
    Nederland deed actief mee drol
    Ja dat weet ik.
    Maar nogmaals, er waren er meer dan die drie die actief mee deden dacht ik.

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Al3adnani Bekijk reactie
    Nederland deed actief mee drol
    Ja dat weet ik.
    Maar nogmaals, er waren er meer dan die drie die actief mee deden dacht ik.

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door URUS Bekijk reactie
    maak dat het dan minder erg?

    Het is juist een schande dat landen die claimen moreel superieur te zijn de barbaarse daden uitvoeren.

    Dan komt er een IS’je langs -als resultaat van het westers moreel superieur ingrijpen- die de enorme aandacht van het westen, met elke vlieg die ze doden draait letterlijk het westerse propganda machine overtoeren.

    Mijn vraag is dan: waarom werden niet alle dodelijke aanvallen van het westers morewl superieur ingrijpen nooit getoond aan de wereld.

    Ik meen me te herinneren dat al Jazeera dat deed en dat Bush toevallig deze zender een paar keer heeft gebombardeerd op de grond

    Dus wie houden we voor de gek? Het is maar dat de sterksten de geschiedenis schrijven anders was er niks van het moreel superieur westen overgebleven
    Ik wil helemaal niemand voor de gek houden en het maakt het ook niet minder erg, maar zaken moeten wel in het juiste perspectief gesteld worden.
    Ik vind dat we daar niets te zoeken hadden, zelfs niet als er wel echt bewijs voor WMD's was (De indruk is dat Balkenende niet wist dat het bewijs niet echt was, maar dat zullen we nooit zeker weten).
    Alleen hier werd net gesteld dat Nederland de derde grootste initiator en dader was en dat is gewoon niet waar.
    Dat soort framing herken jij toch ook wel lijkt me