1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Vandaar dat jij vrouwonvriendelijke uitspraken hebt gedaan.
    Een vrouw is voor jou waardeloos. Of het je moeder, dochter of zus is, allemaal waardeloos voor jou. Vandaar dat jet het niet erg vind dat je dochter prinses3arbia al the way gaat voor een KIA.

    Bij ons in de islam ligt de hemel onder de voeten van onze moeder.

    Kia is waardeloos HAHAHA zo goedkoop tfoeee
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    1.555
    04-02-2017

    Ik zeg doen. Komt er helemaal geen hond meer naar dat land.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    506
    22-01-2018

    Felix, heb je goed gezegd dat ze de doel ook geen honden er meer in

  4. #34
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    erdogan wil illegale stokerijen aanpakken en dat is meer dan terecht..
    Ik ben juist voor illegale stokerijen van alcohol.
    Zo lost het probleem zichzelf op.

  5. #35
    Onironisch Fascist

    Reacties
    957
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Geloof mij, als dat zou kunnen zou Turkije een stuk beter af zijn. Het is nu simpelweg een islamitische dictatuur aan het worden, dergelijke dictaturen doen het in de regel niet erg goed.
    Goed punt man. Want in de tijd van Ataturk had je echt niet één partij waar je op kon stemmen ofzo, wat later twee partijen werden waarvan de tweede partij hoofdzakelijk symbolisch was en bestond uit vriendjes van Ataturk met dezelfde ideeën.

    Geen dictatuur te bekennen in dit Sovjet-systeem van Ataturk mensen, doorlopen.
    Doei.

  6. #36
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door URUS Bekijk reactie
    door fatale vergiftigingen...

    Je hebt gelijk, laat de turkse moonshine ze vergiftigen.
    In sha Allah.
    Ik ben voor het toevoegen van hoge concentratie methanol in alcohol verkoop en dan het toestaan van illegale stokerij.
    Geef het een paar maanden voordat mensen zichzelf in bedwang houden.

  7. #37
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door Darkmatter1991 Bekijk reactie
    Is dat niet een oxymoron?
    Nee hoor een oxymoron is het Westen die wil laten zien wat vrouwenrechten is door het verkrachten van moslima's in guatanamo en abughraib en natuurlijk Afghanistan niet te vergeten.

  8. #38
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door Darkmatter1991 Bekijk reactie
    Jij hebt dus geen problemen met het feit dat er velen zullen sterven en/of levenslang gehandicapt zullen zijn? Ik dacht thans dat moslims de ''rahma'' van Allah dienen uit te stralen jegens de mens.
    Rahma doe ik voor mijn mede moslims.
    So cry me a jewish river.

  9. #39
    Onironisch Fascist

    Reacties
    957
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door Darkmatter1991 Bekijk reactie
    Dit is ook waarom religie altijd een makkelijke cop out is. ''Oh, ik heb dit en dat gedaan. Ach ja, ik zal eventjes tawba verrichten en dan zal Allah mij wel vergeven.'' De eerst volgende keer dat je een leuke jongedame tegenkomt is het weer raak.

    Weg met dat systeem van hypocrisie. Een van de redenen dat ik leef zonder religie. Ik kon op een gegeven moment mensen uit mijn omgeving die mij altijd wezen op mijn ''zondes'', terwijl ze zelf van God los leven niet uitstaan.
    Alleen werkt het zo niet.

    Tauwbah heeft voorwaarden, zoals dat er sprake van oprechte spijt moet zijn, je direct moet stoppen met de zonde, je best doen om er niet naar terug te keren en daarnaast het recht van degene die jij onrecht aangedaan hebt teruggeven mocht dat het geval zijn.

    Er is geen sprake van “eventjes Tauwbah doen” en dan verdergaan, dat is geen Tauwbah.

    Overigens vind ik het objectief gezien veel zwakker dat je uit het geloof stapt omdat mensen een beetje druk op je gezet hebben en jij dat hypocriet vond, je religie is dus puur afhankelijk van hoe anderen zich tegen jou gedragen in plaats van je eigen relatie met God.
    Doei.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Nee hoor een oxymoron is het Westen die wil laten zien wat vrouwenrechten is door het verkrachten van moslima's in guatanamo en abughraib en natuurlijk Afghanistan niet te vergeten.
    Dat eerste is toch alleen Amerika?
    Is Amerika het hele westen?

  11. #41
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Dat eerste is toch alleen Amerika?
    Is Amerika het hele westen?
    Amerika, Engeland en Nederland waren de hoofdschuldigen.
    Bush, Blair en Balkende oftewel de 3 B's.

  12. #42
    Onironisch Fascist

    Reacties
    957
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door Darkmatter1991 Bekijk reactie
    Nee, het was een van de kleinere redenen. De grootste reden blijft nog altijd wel datgene wat geen enkele religie ooit is gelukt namelijk voldoende bewijs voorleggen om het bestaan van God op zijn minst aannemelijk te maken (laat staan aan te tonen dat God bestaat) en daarnaast voldoende bewijs kunnen overleggen dat de literaire doctrine (de koran in dit geval) daadwerkelijk het letterlijke woord van God is. Dat zijn echt serieuze claims waar veel moslims naar mijn mening luchtig over doen.

    Maar bedankt voor je uitleg. Ik heb inderdaad grote moeite met mensen die schijnheilig zijn in het zich doen uiten als een vrome moslim waarbij ze met de vingers naar anderen wijzen maar ondertussen wel alles doen wat God verboden heeft (of ja wat Mohammed beweerde dat Gabriël aan hem zou hebben doorgegeven dat Allah zou hebben verboden dat...).
    In die discussie heb ik op het moment geen zin, sorry. Omdat daar veel tijd in gaat zitten zou ik dan eerst willen weten of je niet bevooroordeeld bent of vol haat zit en dat soort dingen. En daar ken ik je eerlijk gezegd niet goed genoeg voor.
    Doei.

  13. #43
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Secularisme ziet er diep in in de cumhuriyeti, veel zien geen kwaad in een glaasje.
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Met alcohol an sich is niet erg veel mis. Ja, het is een drug en ja het is zelfs een harddrug. Het is lang zo verslavend en vernietigend niet als andere harddrugs zoals heroine, crack en noem het maar op.

    Een totaalverbod op alcohol is een achterlijke keuze, ook al is alcohol niet per definitie gezond of ongezond. Je moet het gebruik ervan matigen, een biertje is prima, 10 halve liters per dag is dodelijk op termijn.Er zijn ook onderzoeken die aantonen dat een gematigde consumptie positieve effecten heeft. Zoek dat eerst een verder uit, het verbannen van alchohol in Turkije zal enorme consequenties hebben voor de toerismegebieden in Turkije.. de gebieden waar ze toch al niet erg pro-AK zijn en in het recente verleden al aardig wat inkomsten zijn misgelopen.

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Amerika, Engeland en Nederland waren de hoofdschuldigen.
    Bush, Blair en Balkende oftewel de 3 B's.
    Nederland 1 van de drie hoofdschuldigen ja?
    Je weet zelf best dat dat niet waar is (nee ik zeg niet dat Nederland onschuldig is).