1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    525
    11-01-2018

    HaKeem lijkt wel een hollander die darija kent. Het zou mij niks verbazen dat het die bedelaar is die bij een marokkaanse olijvenboer om gratis olijven vroeg.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    525
    11-01-2018

    Citaat Geplaatst door URUS Bekijk reactie
    hij heeft je aNgeveven bij de diensten
    Boeien. AIVD doet niks, zij verzamelen alleen Intel en niet alleen van mij. Bovendien is het de FBI niet ofzo. Nederlanders zijn pussies. AIVD wenst dat ik stiekem Baudet en Wilders omleg zoals ze Pimmetje hebben omgelegd., geloof me. George Soros ziet daar op toe.

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    1.016
    01-01-2018

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    لَمْ يَلِدْ وَلَمْ يُولَدْ - 112:3
    He neither begets nor is born,

    Je bent wel erg dom hahaha ik zie dat anderen in andere topics je ook doorhebben. Ja mensen als jij mogen gewoon praten hhhhh wat een agyoer.
    precies soerat al iglaas. lees het goed,

    maar jij zegt de vader van iesa (jesus)

    lees

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Jazeker ik geloof dat Jezus met de wil van de Vader in staat was bepaalde dingen te doen waarom?
    jij doet voor als moslim maar jij bent gewoon katholiek moshrik

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    1.016
    01-01-2018

    waw als ik dat gezegd zo hebben

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    1.016
    01-01-2018

    Citaat Geplaatst door Al3adnani Bekijk reactie
    HaKeem lijkt wel een hollander die darija kent. Het zou mij niks verbazen dat het die bedelaar is die bij een marokkaanse olijvenboer om gratis olijven vroeg.
    een hollander ? wat als ik in arnhem woon?
    jij bent hier geboren en kent het verschil niet tussen hollander en nederlander,

    je doet het in je broek nu

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    1.016
    01-01-2018

    Citaat Geplaatst door URUS Bekijk reactie
    hij heeft je aNgeveven bij de diensten
    jij ook , je zei dat je kennis hebt over wapens

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Al3adnani Bekijk reactie
    Zie het als voetbal. In '94, '98 en 2010 hadden jullie een goed voetbal team dat het ondenkbaar zou zijn om te verliezen van kleinere ploegen. Top 5 werd top 10 top 10 werd top 20. Nu hebben jullie geen wk Europees is NL niet meer een vooraanstaande voetballand dat in aanmerking komt voor directe plaatsing champions league. Op wereld niveau zijn jullie ingehaald door andere landen als het gaat kennis economie infrastructuur etc. Rdam is niet meer de grootste ook niet meer de 2e grootste. KLM word weg geconcureerd door Turkije Airlines en Qatar Airlines en Fly Emirates Airlines etc. Shell ziet haar inkomsten schrinken. Defensie heeft geen materieel of een capabel leger om paraat te zijn voor een oorlog. Kortom NL degradeert en blijft ingehaald worden door andere landen als India China Turkije Emiraten en IJsland.

    Een land dat afhankelijk is van een alliantie en zelf niks bepaald is een waterdragend landje.
    Wat heeft voetbal er nou weer mee te maken? bwahah
    De omzet van Shell stijgt gewoon hoor trouwens en die andere voorbeelden slaan ook kant nog wal.
    De fase van die nog steeds achtergestelde economieën die jij noemt is nu eenmaal zodanig dat het door de wet van de grote getallen ook nog snel kan groeien.
    Dat de inflatiecijfers navenant zijn moet je er ook bij noemen.
    De gemiddelde Chinees is gewoon nog steeds arm en de gemiddelde Turk ook.

    En Ijsland heeft ons ingehaald?
    Wat een onzin verkoop jij, Ijsland is altijd rijk geweest.

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Badissi Bekijk reactie
    precies soerat al iglaas. lees het goed,

    maar jij zegt de vader van iesa (jesus)

    lees


    jij doet voor als moslim maar jij bent gewoon katholiek moshrik
    Hhhhhh echt een Hakeem word voorschut gezet.
    Heavy

  9. #39
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Hhhhhh echt een Hakeem word voorschut gezet.
    kijk uit hij gaat straks de sahaba en je ouders beledigen met de meest walgelijke woorden die een mens kan gebruiken.
    Stel je voor een man van 60 die tegen jongeren in de 20 zegt ''ik neuk je moeder terwijl je vader toekijkt''.
    Tfoe op hem tfoe op zijn gedrag en tfoe op die mond van hem.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    525
    11-01-2018

    Abu Jahl word bij elke reactie die hij plaatst op zijn plek gezet. Doet iemand het niet voor hem dan doet hij het zelf wel. Ga rennen naar je virtuele AIVD maatjes a schizofrene AOW hond.

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    kijk uit hij gaat straks de sahaba en je ouders beledigen met de meest walgelijke woorden die een mens kan gebruiken.
    Stel je voor een man van 60 die tegen jongeren in de 20 zegt ''ik neuk je moeder terwijl je vader toekijkt''.
    Tfoe op hem tfoe op zijn gedrag en tfoe op die mond van hem.
    Hakeem is een persoon die het verdient te eindigen met zijn kaken op de stoeprand.
    Heavy

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door Badissi Bekijk reactie
    wat een mafkees, nederland als kleine land telt mee met de grote als het gaat om economie, veel wereld grote bedrijven zijn nederlands
    Ergens zien ze het wel maar toegeven kunnen ze niet. Nederland, klein als het is, staat in de top van de wereld.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Ergens zien ze het wel maar toegeven kunnen ze niet. Nederland, klein als het is, staat in de top van de wereld.


    Hhhhhhh ik ga stuk
    Heavy

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie


    Hhhhhhh ik ga stuk
    Wat heeft het feit dat Friezen, de Spartanen van Nederland, de jankerds hebben tegen gehouden hier mee te maken?

    Als ik dit zou opwerpen, als Fries, zou je een punt hebben wellicht. Maar jij komt met het argument, niet ik.

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Wat heeft het feit dat Friezen, de Spartanen van Nederland, de jankerds hebben tegen gehouden hier mee te maken?
    Hhhhhhh jij bent de hele grap met de foto erbij dat gaat aan je voorbij.
    Heavy