1. #31
    Verbannen

    Reacties
    1.715
    12-05-2014

    Citaat Geplaatst door JamalRandstadd Bekijk reactie
    Wat Allah wel of niet zal bepalen weet jij niet en ik ook niet zolang het op een acceptabele manier gebeurt
    Dus een vrouw zoeken op een haram (trouwsite) is op een acceptabel manier? raar dat veel jongeren onwetend zijn over dit onderwerp

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    2.176
    16-04-2009

    Citaat Geplaatst door JamalRandstadd Bekijk reactie
    Zo ja dan graag ervaring delen en het type vrouwen die er actief zijn. M.nl is grotendeels rotzooi helaas kwa vrouwen
    Zoek het dan lekker zelf uit he. Je noemt het grootste gedeelte van de vrouwen rotzooi, maar verwacht wel advies te krijgen. Rotzooi is hetgeen wat zulke uitspraken durft te doen.

    Citaat Geplaatst door xMtalsia Bekijk reactie
    ".. La Takoen 3aaliman 7ata Takoen Bi 3ilmika 3aamilan.."


  3. #33
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door Dolfijn_Japon Bekijk reactie
    Real life kunnen mensen zich ook anders voordoen hoor. Soms komt alles boven water tijdens een huwelijk, het maakt niet uit via wat je iemand leert kennen.

    Ik ken genoeg echtparen die mekaar online hebben leren kennen en happy leven.
    Mee eens.
    HAGENEESJE

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    695
    12-08-2017

    Citaat Geplaatst door xMtalsia Bekijk reactie
    Zoek het dan lekker zelf uit he. Je noemt het grootste gedeelte van de vrouwen rotzooi, maar verwacht wel advies te krijgen. Rotzooi is hetgeen wat zulke uitspraken durft te doen.
    Ik had er nog wat onder gezet. Dat ik daarmee eigenlijk de types bedoel waarmee ik contact heb gehad en niet vrouwen in het algemeen

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    695
    12-08-2017

    Citaat Geplaatst door Elegant- Bekijk reactie
    Internet is geen plek om een vrouw/man te zoeken. Niet veilig.
    je kunt het zo veilig maken als je zelf wilt. Degenen die je op internet kunt 'tegenkomen' kun je namelijk net zo goed op straat tegenkomen

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    695
    12-08-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Waarom ben je onzeker of zijn er geen vrouwen in je omgeving? Zal vast aan mij liggen kan best begrijpen dat je iemand online toevallig ontmoet maar echt online zoeken komt onzeker over naar mijn mening.
    Heeft weinig met onzekerheid te maken maar meer met het feit dat mijn typ vrouw moeilijk te vinden zijn. En met 'mijn type vrouw' bedoel ik eigenlijk gewoon zoals een moslimvrouw hoort te zijn, namelijk bescheiden, geduldig, gelovig,zorgzaam,loyaal betrouwbaar etc iets wat je bij veel types helaas niet terugziet

    En ik wil voorkomen dat ik als eervolle respectvolle gezonde jongeman alhamdulilah op een vrouw afstap en ik word op een vieze manier aangesproken/aangekeken door zo'n type. Dat risico wil ik zo klein mogelijk houden want de gemiddelde vrouw voelt zich een prinses die alleen het beste eist maar zelf heel weinig te bieden heeft, vandaar dat ik deze vrouwen oversla en op een respectvolle manier een vrouw wil ontmoeten die op dezelfde golflengte zit als mij