1. #436
    MVC Lid

    Reacties
    525
    11-01-2018

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    Oh sorry..ik hou me niet zo bezig met nazi's.
    Je leeft in een provincie van Nazi Duitsland sinds de toenmalige Nazi-sympathisant Koningin expres vluchtte als een speer in een torpedojager. Jij bent ook een actieve Nederlandse Nazi. Het is alleen jammer dat de Nlse versie verkapt is. De Duitsers waren directer. Het gros van de blanke Nederlanders zijn schijnheilig en daar moeten wij moslims en normale mensen het helaas mee doen.

  2. #437
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door Al3adnani Bekijk reactie
    Mathijs lijkt me een naam, maar ik noem je wel Neo als je dat ongemakkelijk vind. Dat gedrocht heeft een missie.
    Voor de rest schaar ik mij achter jouw laatste zin.
    ok duidelijk en Thanks

    Neo

  3. #438
    MVC Lid

    Reacties
    1.555
    04-02-2017

    Boos Fvd-lid Yernaz Ramautarsing licht actie toe: 'Ik moest me verdedigen'

    "Het is een keer klaar met al die leugens. Ik moest mezelf verdedigen." Dat zegt Yernaz Ramautarsing, de Amsterdamse nummer 2 van Forum voor Democratie. De boze Yernaz sprong gisteren op het podium tijdens het landelijke lijsttrekkersdebat in Amsterdam.

    De gemoederen liepen gisteravond hoog op tijdens het debat, waarin onder anderen Pechtold en PvdA-lijsttrekker Lodewijk Asscher van de gelegenheid gebruik maakten de Forum voor Democratie-leider Thierry Baudet aan te vallen op de ophef over een uitspraak van de nummer twee op de lijst van FVD in Amsterdam.

    Yernaz Ramautarsing zou in een interview hebben gesteld dat er een verband is tussen IQ en volkeren.

    Schreeuwen
    De FVD-leider schreeuwde vervolgens dat 'deze demonisering nu moet stoppen' en riep het kandidaat-raadslid erbij op het podium om tekst en uitleg te geven. De boze Yernaz Ramautisering stoof het podium op maar werd al snel weer weggestuurd.

    In een interview met politiek commentator Frits Wester licht Ramautarsing naderhand zijn actie toe. "Ik word door alle media verkeerd geciteerd. De vice-premier liegt over me. Dan is het een keer klaar. Dan moet ik mezelf, in mijn eigen stad, verdedigen."

    https://www.rtlnieuws.nl/nederland/p...-me-verdedigen

  4. #439
    MVC Lid

    Reacties
    525
    11-01-2018

    Citaat Geplaatst door _Felix_ Bekijk reactie
    Boos Fvd-lid Yernaz Ramautarsing licht actie toe: 'Ik moest me verdedigen'

    "Het is een keer klaar met al die leugens. Ik moest mezelf verdedigen." Dat zegt Yernaz Ramautarsing, de Amsterdamse nummer 2 van Forum voor Democratie. De boze Yernaz sprong gisteren op het podium tijdens het landelijke lijsttrekkersdebat in Amsterdam.

    De gemoederen liepen gisteravond hoog op tijdens het debat, waarin onder anderen Pechtold en PvdA-lijsttrekker Lodewijk Asscher van de gelegenheid gebruik maakten de Forum voor Democratie-leider Thierry Baudet aan te vallen op de ophef over een uitspraak van de nummer twee op de lijst van FVD in Amsterdam.

    Yernaz Ramautarsing zou in een interview hebben gesteld dat er een verband is tussen IQ en volkeren.

    Schreeuwen
    De FVD-leider schreeuwde vervolgens dat 'deze demonisering nu moet stoppen' en riep het kandidaat-raadslid erbij op het podium om tekst en uitleg te geven. De boze Yernaz Ramautisering stoof het podium op maar werd al snel weer weggestuurd.

    In een interview met politiek commentator Frits Wester licht Ramautarsing naderhand zijn actie toe. "Ik word door alle media verkeerd geciteerd. De vice-premier liegt over me. Dan is het een keer klaar. Dan moet ik mezelf, in mijn eigen stad, verdedigen."

    https://www.rtlnieuws.nl/nederland/p...-me-verdedigen
    FvD en PVV staat voor de normen en waarden van de authentieke Nederlander.

  5. #440
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door _Felix_ Bekijk reactie
    Boos Fvd-lid Yernaz Ramautarsing licht actie toe: 'Ik moest me verdedigen'

    "Het is een keer klaar met al die leugens. Ik moest mezelf verdedigen." Dat zegt Yernaz Ramautarsing, de Amsterdamse nummer 2 van Forum voor Democratie. De boze Yernaz sprong gisteren op het podium tijdens het landelijke lijsttrekkersdebat in Amsterdam.

    De gemoederen liepen gisteravond hoog op tijdens het debat, waarin onder anderen Pechtold en PvdA-lijsttrekker Lodewijk Asscher van de gelegenheid gebruik maakten de Forum voor Democratie-leider Thierry Baudet aan te vallen op de ophef over een uitspraak van de nummer twee op de lijst van FVD in Amsterdam.

    Yernaz Ramautarsing zou in een interview hebben gesteld dat er een verband is tussen IQ en volkeren.

    Schreeuwen
    De FVD-leider schreeuwde vervolgens dat 'deze demonisering nu moet stoppen' en riep het kandidaat-raadslid erbij op het podium om tekst en uitleg te geven. De boze Yernaz Ramautisering stoof het podium op maar werd al snel weer weggestuurd.

    In een interview met politiek commentator Frits Wester licht Ramautarsing naderhand zijn actie toe. "Ik word door alle media verkeerd geciteerd. De vice-premier liegt over me. Dan is het een keer klaar. Dan moet ik mezelf, in mijn eigen stad, verdedigen."

    https://www.rtlnieuws.nl/nederland/p...-me-verdedigen
    Leugens?

    een leugenaar zegt altijd dat een ander liegt

    hier het keiharde bewijs dat Yernaz Ramautarsing wel degelijk zegt dat zwarte niet heel erg intelligent zijn

    Citaat Geplaatst door Yernaz Ramautarsing
    Ik had ook graag gezien dat het anders was, dat zwarte mensen hyperintelligent waren, dat Surinamers het hoogste gemiddelde IQ van de wereld hadden. Maar het is niet zo.”
    https://brandpuntplus.kro-ncrv.nl/br...-ramautarsing/

    in dat zelfde intervieuw praat hij ook nog eens discriminatie op de arbeidsmarkt van moslima's en vrouwen in het algemeen goed

    Citaat Geplaatst door Yernaz Ramautarsing
    “Ik begrijp het als bedrijven liever geen zwangere werknemers willen. Je wil toch de beste, met de hoogste productiviteit? Natuurlijk zou het mooi zijn als er fondsen komen die inspringen en dat probleem oplossen. Tot die tijd heeft een werkgever het recht om een vrouw af te wijzen, net als iemand met een hoofddoek.”

  6. #441
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    en hoe reageerde Annebel Nanninga de lijstrekker van Fvd in Amsterdam op het schreeuwdebat, met een godwin, nog meer geschreeuw en verwijzing naar hitler

    https://twitter.com/NadiaBouras/stat...76129586413568

  7. #442
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    en hoe reageerde Annebel Nanninga de lijstrekker van Fvd in Amsterdam op het schreeuwdebat, met een godwin, nog meer geschreeuw en verwijzing naar hitler

    https://twitter.com/NadiaBouras/stat...76129586413568
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  8. #443
    MVC Lid

    Reacties
    1.555
    04-02-2017

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Leugens?

    een leugenaar zegt altijd dat een ander liegt

    hier het keiharde bewijs dat Yernaz Ramautarsing wel degelijk zegt dat zwarte niet heel erg intelligent zijn



    https://brandpuntplus.kro-ncrv.nl/br...-ramautarsing/

    in dat zelfde intervieuw praat hij ook nog eens discriminatie op de arbeidsmarkt van moslima's en vrouwen in het algemeen goed
    Journalisten citeren wel vaker verkeerd. Het zal de eerste keer niet zijn. Jouw link verwijst niet naar bewegende beelden of geluidsopnamen.

  9. #444
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    Demonisering


    Als Pechtold, Asscher of Buma iets overkomt is dan Annabel Nanninga verantwoordelijk?
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  10. #445
    MVC Lid

    Reacties
    1.555
    04-02-2017

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    en hoe reageerde Annebel Nanninga de lijstrekker van Fvd in Amsterdam op het schreeuwdebat, met een godwin, nog meer geschreeuw en verwijzing naar hitler

    https://twitter.com/NadiaBouras/stat...76129586413568
    Ze reageerde door een artikel van GeenStijl aan te halen.

  11. #446
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    https://m.youtube.com/watch?v=xZs0NU6Fi6A




    Klaver: wetenschap over ras vertrouwt Baudet wel, maar over klimaat niet. Zaal klapt. Baudet komt er niet meer overheen. Zaal lacht hem uit.
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  12. #447
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    dus eigenlijk vertrouwt klaver wetenschap over ras wel net als Baudet...
    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    https://m.youtube.com/watch?v=xZs0NU6Fi6A




    Klaver: wetenschap over ras vertrouwt Baudet wel, maar over klimaat niet. Zaal klapt. Baudet komt er niet meer overheen. Zaal lacht hem uit.
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  13. #448
    MVC Lid

    Reacties
    1.555
    04-02-2017



    Dove journaliste?

  14. #449
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Gemeenteraadsverkiezingen, Amsterdam. De fractievoorzitters van de linkse partijen in de Tweede Kamer drommen te samen.
    Staan als hyena's klaar om niet de Amsterdamse problemen te bespreken maar popelen om Baudet persoonlijk aan te vallen.
    Even puntjes scoren voor de partij tonen dat zij wel volkomen deugen.

    Baudet die meegaat in die tenenkrommende gebeuren, karikatuur van een echt verkiezingsdebat voor de gemeenteraad.
    Zich verlaagde tot dit bedroevende niveau, niet rustig WEL op basis van feiten antwoord gaf aan die hyena, maar ook in wat geroep verviel.

  15. #450
    Bij twijfel . . . .

    Reacties
    12.812
    20-11-2006

    [QUOTE=jakko;133251339]Vraag een Surinamer of hij iets herkent van mijn opmerking. De problemen tussen creolen en Hindoestanen in Suriname zijn bekend. Dat er racisme bestaat, en je benoemt dat, wil niet zeggen dat je dat racisme deelt.



    Ah. Racisme light uit eigen bakkerij.

    "De problemen zijn bekend"

    Ramautarsing verwees naar een of ander flutonderzoek.

    Maar "de problemen zijn bekend" is een zeer goede fundering voor het doen van racistische uitspraken.

    Een pot nat.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Het is altijd het glas valt uit mijn handen. Nooit ik laat het glas vallen.