1. #271
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Temperatuur vind ik moeilijk te beargumenteren wat betreft invloed op iq maar onderwijsinvesteringen lijkt me een makkie.
    Heb je weleens een echte iq test gedaan?
    Om te beginnen gaat het uit van een basisniveau qua kennis, maar een groot deel van je iq wordt ook bepaald door hoe getraind je hersenen zijn.
    En een groot deel van die training vindt plaats op school.

    Heb je de link bekeken?
    In de top 10 zeker 4 landen die minder dan duizend dollar per persoon uitgeven, gemiddeld IQ boven de 100. (Macau: 664 dollar, 10e plek)
    Vergelijk dat eens met de uitgaven van Zweden, Denemarken, Luxemburg en Noorwegen (plaats 19)
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  2. #272
    MVC Lid

    Reacties
    525
    11-01-2018

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    "Wij zijn moslims en kunnen dus nooit racistisch zijn."


    Kostelijk!

    Enne... Moddervarken?
    Je weet het toch? Je bent wat je zegt... en schelden zegt iets over degene die scheldt. Niet over degene die uitgescholden wordt!

    Veel plezier nog, Beertje!
    Aldus een cynisch giftig varken die zich moreel verheven voelt. Een moslim die racistisch is, kan geen moslim zijn. Ik haat jou niet omdat je een blanke varken bent. Ik haat je omdat je een ongelovige bent die zich openlijk uitspreekt tegen de Islam en haar leden beledigd.
    “Eén fout nog en het is klaar, zo’n stukje nog, je leven hangt aan een zijden draadje.”

  3. #273
    Verbannen

    Reacties
    1.016
    01-01-2018

    Citaat Geplaatst door Al3adnani Bekijk reactie
    Aldus een cynisch giftig varken die zich moreel verheven voelt. Een moslim die racistisch is, kan geen moslim zijn. Ik haat jou niet omdat je een blanke varken bent. Ik haat je omdat je een ongelovige bent die zich openlijk uitspreekt tegen de Islam en haar leden beledigd.
    “Eén fout nog en het is klaar, zo’n stukje nog, je leven hangt aan een zijden draadje.”
    je moet opgepakt worden jij bent een terrorist jij verheerlijkt terrorisme

    AIVD pak deze man is een gevaar voor de maatschappij

  4. #274
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Al3adnani Bekijk reactie
    Aldus een cynisch giftig varken die zich moreel verheven voelt. Een moslim die racistisch is, kan geen moslim zijn. Ik haat jou niet omdat je een blanke varken bent. Ik haat je omdat je een ongelovige bent die zich openlijk uitspreekt tegen de Islam en haar leden beledigd.
    “Eén fout nog en het is klaar, zo’n stukje nog, je leven hangt aan een zijden draadje.”
    " wij zijn moslims en kunnen nooit racistisch zijn"..

    Kostelijk

  5. #275
    MVC Lid

    Reacties
    525
    11-01-2018

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    " wij zijn moslims en kunnen nooit racistisch zijn"..

    Kostelijk
    Ga wat doen aan je schorriemorriestem, telefoonsex verslavende manwijf. Doe ons een plezier en hang jezelf op samen met je parenclub mannetje Noord.

  6. #276
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  7. #277
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    Als je laag op een IQ-test scoort, betekent dit volgens Gardner dus niet dat je niet intelligent bent. Het betekent alleen dat je niet verbaal/linguïstisch, logisch/mathematisch en/of visueel/ruimtelijk intelligent bent. Op één van de andere manieren kan je wel erg intelligent zijn en heel erg uitblinken en daardoor zelfs heel succesvol worden. Mozart was volgens hem bijvoorbeeld muzikaal intelligent.

    Gardner is van mening dat ieder mens een of meerdere dimensies heeft waarin men uitblinkt (en dus ook graag doet). Verder beweert Gardner dat de traditionele IQ-testen te weinig rekening houden met deze dimensies.

    https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Meer..._intelligentie


    klik bij wiki link op referenties


    Howard Gardner
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  8. #278
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    Intelligentie betekent volgens Gardner: de bekwaamheid om te leren, om problemen op te lossen. Dit kan volgens hem op verschillende (dus meervoudige) manieren. Dit betekent dat je op sommige manieren meer intelligent bent dan op andere. Het idee dat er meerdere vormen van intelligentie bestaan is in het verleden ook door andere psychologen zoals Thurstone, Guilford, Cattell en Robert Sternberg[2] verdedigd. Het is echter door Gardner het verst doorgevoerd, omdat hij ook niet-cognitieve vaardigheden zoals motorische handigheid en muzikaliteit rekent tot subvormen van intelligentie.
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  9. #279
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Alleen domme mensen onderzoeken "intelligentie".
    Alleen domme mensen willen het verschil weten in "intelligentie" tussen bevolkingsgroepen. 99 van de 100 keer ingegeven door politieke motieven.
    Daarom zijn die domme onderzoeken in NL waarin naar "bevolkingsgroep" wordt vergeleken ontzettend dom.
    Het dient maar 1 doel en dat is onderwerping.
    Je kan beter onderzoeken waarom we allemaal zo dom zijn dat is "intelligenter". Dan heb je ook gelijk het antwoord waarom we überhaupt intelligentie willen onderzoeken naar ras.

  10. #280
    MVC Lid

    Reacties
    525
    11-01-2018

    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    Alleen domme mensen onderzoeken "intelligentie".
    Alleen domme mensen willen het verschil weten in "intelligentie" tussen bevolkingsgroepen. 99 van de 100 keer ingegeven door politieke motieven.
    Daarom zijn die domme onderzoeken in NL waarin naar "bevolkingsgroep" wordt vergeleken ontzettend dom.
    Het dient maar 1 doel en dat is onderwerping.
    Je kan beter onderzoeken waarom we allemaal zo dom zijn dat is "intelligenter". Dan heb je ook gelijk het antwoord waarom we überhaupt intelligentie willen onderzoeken naar ras.
    +

  11. #281
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Al3adnani Bekijk reactie
    Aldus een cynisch giftig varken die zich moreel verheven voelt. Een moslim die racistisch is, kan geen moslim zijn. Ik haat jou niet omdat je een blanke varken bent. Ik haat je omdat je een ongelovige bent die zich openlijk uitspreekt tegen de Islam en haar leden beledigd.
    “Eén fout nog en het is klaar, zo’n stukje nog, je leven hangt aan een zijden draadje.”

    Aldus een giftig arrogant varken dat denkt dat zijn religie hem moreel zóver boven anderen verheven heeft dat hij die anderen niet eens als ménsen hoeft te zien en te behandelen. En als ie een ander vervelend vindt gaat ie dreigen om die ander maar dood te maken....
    "Zeg wat mij bevalt of ik maak je dood!

    “Eén fout nog en het is klaar, zo’n stukje nog, je leven hangt aan een zijden draadje.”

    Oepsss... Jouw versie van de vredevolle, liefdevolle, tolerante, barmhartige, ruimdenkende religie van de vrede?

    Maar hou je niet in joh, ook jij draagt je steentje bij: https://www.rd.nl/vandaag/binnenland...caal-1.1406465 !

    Met dit soort teksten zou het je niet moeten verbazen dat Marokkanen steeds minder populair worden!


    Tenslotte, wat jou betreft:
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  12. #282
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    wat hebben zijn opmerkingen met Marokkaanse gemeenschap te maken?

    misschien is het Hans etc

    stop met demoniseren islamofoob


    Al3adnani stop ook met schelden/kwetsen als je je mening wilt uiten doe het op een beschaafd manier


    en jaNoord je bent een xenofoob
    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Aldus een giftig arrogant varken dat denkt dat zijn religie hem moreel zóver boven anderen verheven heeft dat hij die anderen niet eens als ménsen hoeft te zien en te behandelen. En als ie een ander vervelend vindt gaat ie dreigen om die ander maar dood te maken....
    "Zeg wat mij bevalt of ik maak je dood!

    “Eén fout nog en het is klaar, zo’n stukje nog, je leven hangt aan een zijden draadje.”

    Oepsss... Jouw versie van de vredevolle, liefdevolle, tolerante, barmhartige, ruimdenkende religie van de vrede?

    Maar hou je niet in joh, ook jij draagt je steentje bij: https://www.rd.nl/vandaag/binnenland...caal-1.1406465 !

    Met dit soort teksten zou het je niet moeten verbazen dat Marokkanen steeds minder populair worden!


    Tenslotte, wat jou betreft:
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  13. #283
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Al3adnani Bekijk reactie
    Ga wat doen aan je schorriemorriestem, telefoonsex verslavende manwijf. Doe ons een plezier en hang jezelf op samen met je parenclub mannetje Noord.

    Even vergeten? "Je bent wat je zegt!"
    Even niet aan gedacht, zeker?

    En deze: "Schelden zegt meer over degene die scheldt dan over degene die uitgescholden wordt!" Was je zeker ook even kwijt!

    Nou, niet weer vergeten hoor!
    Schrijf het anders even op een briefje!


    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  14. #284
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    wat hebben zijn opmerkingen met Marokkaanse gemeenschap te maken?

    misschien is het Hans etc

    stop met demoniseren islamofoob


    Al3adnani stop ook met schelden/kwetsen als je je mening wilt uiten doe het op een beschaafd manier


    en jaNoord je bent een xenofoob

    Totdat het tegendeel blijkt ga ik er maar niet van uit dat Al3adnani een blonde Tokkie met hemelsblauwe ogen is die zich dagelijks te buiten gaat aan speklappen en Aldi-bier en hou ik het er maar op dat het een Marokkaans rotjochie is dat hier een beetje stoer komt doen.

    En ja, hier wordt een hoop meegelezen door autochtonen en dit doet mee aan de meningsvorming over Marokkanen.
    Dus wat mij betreft prima dat je hem aanspreekt.

    Verder mocht je willen dat heel Nederland net zo xenofoob zou zijn als ik!
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  15. #285
    Verbannen

    Reacties
    1.016
    01-01-2018

    FvD is pvv alleen hun ideeen en plannen komen pas naar boven als ze aan de macht zijn, gevaarlijker dan pvv, ja