1. #31
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie
    bij nador
    juist

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door drenkeling1 Bekijk reactie
    Wat praat je dan over Nador als je zelf toegeeft dat je er niks van af weet?
    Nador beschouw ik ook als een stad uit de Rifgebergte met dezelfde mentaliteit, een pot nat. Iedereen generaliseert toch wel eens mijn man komt uit Nador en een aantal vriendinnen ook, ze zeggen dat ze daar ook die bagger mentaliteit hebben, maar niet zo erg als mensen uit hoceima. Er is hoop voor de toekomst in Nador

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Nador beschouw ik ook als een stad uit de Rifgebergte met dezelfde mentaliteit, een pot nat. Iedereen generaliseert toch wel eens mijn man komt uit Nador en een aantal vriendinnen ook, ze zeggen dat ze daar ook die bagger mentaliteit hebben, maar niet zo erg als mensen uit hoceima. Er is hoop voor de toekomst in Nador
    je man uit nador zo zo respect
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Nador beschouw ik ook als een stad uit de Rifgebergte met dezelfde mentaliteit, een pot nat. Iedereen generaliseert toch wel eens mijn man komt uit Nador en een aantal vriendinnen ook, ze zeggen dat ze daar ook die bagger mentaliteit hebben, maar niet zo erg als mensen uit hoceima. Er is hoop voor de toekomst in Nador
    heel noord marokko hebben bagger mentaliteit, maar al hociema neemt de leiding

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    jij bent wel veranderd in je menig
    De Marokkaanse overheid is voor mij nog steeds zo corrupt en ze doen nog te weinig voor het volk. Marokko blijft een derde wereld land waar ze het volk nog dom proberen te houden. Het is goed dat de mensen in al hoceima zijn opgestaan zodat de regering wakker wordt maar ze moeten ook naar hun eigen mentaliteit kijken en daar wat aan doen. Misschien samen harder werken en niet verwachten dat de overheid jou een uitkering geeft en wat betreft de protesten dat moet ook afgelopen zijn als ze daar de boel verzieken en alles slopen.

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    ik ken geen al hociemi met geld die daar investeert ze gaan liever naar tanger/tetouan of fes/meknes

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    ik ken geen al hociemi met geld die daar investeert ze gaan liever naar tanger/tetouan of fes/meknes
    Klopt dat is wel zo

  8. #38
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door URUS Bekijk reactie
    Beste is hand in hand samenwerken en vooral scholing bieden aan iedereen, voornamelijk de zwakkeren.

    Ik ken mensen uit al Hoceima in Rabat, prima mensen en zeker geen last van de zebzefi virus
    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Klopt, er is al een wereld van verschil tussen iemand uit al hoceima en nador..


    Maar bro eerlijk, die al hoceima dialect is horror ik denk altijd dat er nu een kaak gaat ontwrichten

    jij bent net een kameleon de ene keer ben je rood andere keer zwart

  9. #39
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door zahar Bekijk reactie
    heeft niks met masker te maken,maar met emoties,en haat die gevoed wordt,door zebzabie types.
    je MOET met hem eens zijn anders ben je zijn vijand.

    zo denken al hociema people

  10. #40
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    hier komt Narcissa_ al hociemia, let op ze gaat iedereen uitschelden

  11. #41
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    hoe heet je oom?

  12. #42
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Narcissa_ bevestigt wat over mensen van al hociema wordt gezegd

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    2.536
    22-06-2014

    Citaat Geplaatst door Narcissa_ Bekijk reactie
    Drenkeling waarom stop je niet met je fantasietjes te spuien? Ik heb je gisteren aangepakt dat je ging vluchten toen je leigens ontkracht werden.
    Je gelooft niet dat er social engineering in werking is gezet in hoceima? Je kan beter ruimte maken in je huis want er gaan een heleboel leden van je clan bij je komen intrekken.

    De makhzen speelt de 'long game', iets waar de hirak jochies en meisjes niet tegen opgewassen zijn.

    En er word geen kogel gebruikt dmv dit proces.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    2.536
    22-06-2014

    Citaat Geplaatst door Narcissa_ Bekijk reactie
    Mensen van Alhoceima willen geen bordeel steden zoals jullie. Bangkok van Afrika. Toerisme is bij jullie gelijk aan sekstoeristen. Eerloze slaven.
    Ik had het over eco toerisme. Zoek op wat het is.

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    2.536
    22-06-2014

    Citaat Geplaatst door Narcissa_ Bekijk reactie
    Resorts in handen van de Golflanden waar de gewone Marokkaan mag werken voor een hongerloontje. Daarom dat Marokko een shithole blijft met slaven als jullie die blij zijn om een kruimeltje. Waarom rot je niet op naar daar? Leven onder die fantastische M6?
    Ik leef er ook onder. Ik ben blij dat ik mee kan genieten van de proces en ontwikkeling van Marokko. En als ik een bepaalde leeftijd bereik en flink wat gespaard heb zal ik terug gaan en genieten.