1. #46
    breaking the waves

    Reacties
    18.565
    22-06-2009

    Wat een stuk vreten.
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Haha daar heb je hem te pakken! Welke echte man hangt nou dagelijks rond op een plek waar vrouwen met elkaar praten en problemem uitwisselen. Gedsie.
    aangezin jullie eigen flikkerachtige mannen jullie niet corrigeren dan moet ik het maar doen

  3. #48
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    aangezin jullie eigen flikkerachtige mannen jullie niet corrigeren dan moet ik het maar doen
    Heel lief bedoeld hoor maar misschien een idee om jezelf te corrigeren? Is maar een idee.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    581
    03-09-2017

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Jullie zijn echt gek dat jullie een dna test zouden doen omdat meneertje dat vraagt. Wat een vernedering voor jezelf!! Tijdverspilling en zelfrespectverspilling. Hij kan stikken in zn test. Hij beledigt jou op de meest erge manier en jij moet zn debiele weswas stillen, mooi niet!
    Niet om meneer te plezieren, maar om haarzelf te beschermen tegen zijn roddels. Denk je dat hij zijn rare gedachten niet zal delen met zijn familie? Hij vertelt ze al wat ze thuis draagt, laat staan dat hij twijfels heeft over zijn kind.

    Some women fear the fire, some women simply become it.


  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door FreePeople Bekijk reactie
    Niet om meneer te plezieren, maar om haarzelf te beschermen tegen zijn roddels. Denk je dat hij zijn rare gedachten niet zal delen met zijn familie? Hij vertelt ze al wat ze thuis draagt, laat staan dat hij twijfels heeft over zijn kind.

    Ik zou dan denken; stik maar in jullie roddels en jullie tnawies. Zij geven een familielid op, op basis van kwade vermoedens waarvan ze heus wel weten dat ze niet eens kloppen.

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    581
    03-09-2017

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Ik zou dan denken; stik maar in jullie roddels en jullie tnawies. Zij geven een familielid op, op basis van kwade vermoedens waarvan ze heus wel weten dat ze niet eens kloppen.
    Waarom zou ze zichzelf dit aandoen, als het makkelijk te voorkomen is? Hij zal pas veel spijt krijgen. Grote praatjes over dat het niet zijn kind. Als hij dan bevestigd krijgt dat hij wel de vader is en zijn vrouw besluit te scheiden van hem, hoe pijnlijk zal dat aankomen?!!

    Some women fear the fire, some women simply become it.


  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    286
    11-02-2013

    Zou jij het fijn vinden als jou vrouw
    Over prive aan mensen deelt? Zou je het fijn vinden als ze alleen maar over je praat alleen maar slechte dingen of slaapkamer prive deelt?

    Allah sub7anallah heeft het ons verboden het te delen!

  8. #53
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Zwakke man. Kind gebruiken in een ruzie. Discussies doorspelen aan familie. Zelfs wat je aan hebt? Is gewoon privé! En kritiek op je vader/familie uiten en jij moet dan zwijgen? Echt een mafkees.

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    1.337
    26-02-2016

    Allahi7san 3awan, dit is een psychopaat. Laat m lekker bij z’n ma en broers/zussen intrekken. 3la sekte dat alles met elkaar bespreekt bahh.

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    1.337
    26-02-2016

    Citaat Geplaatst door seffa Bekijk reactie
    ja klopt, opvoeding heeft er wel een mee te maken ja, dat we verwijfde mannen hebben op deze wereld.

    ik bedoel jij bent hier het perfecte voorbeeld van, rondhangend hier op de wereld van de Marokkaanse vrouw.

    Ik walg van mannen die zich als vrouwen gedragen en vrouwen die zich als mannen gedragen. Daar gaat het al mis met onze maatschappij.
    Dus dat!

  11. #56
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door FreePeople Bekijk reactie
    Niet om meneer te plezieren, maar om haarzelf te beschermen tegen zijn roddels. Denk je dat hij zijn rare gedachten niet zal delen met zijn familie? Hij vertelt ze al wat ze thuis draagt, laat staan dat hij twijfels heeft over zijn kind.
    Ik snap het maar zou het alsnog niet doen. Ik zou vertellen dat hij onzin spreekt en als ze hem willen geloven so be it.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    42
    04-09-2017

    Schat, ik zeg je, je man is niet 100! Dat hij zo durft te praten over zijn kind. Als hij al zulke roddels vertelt over jou tegen zijn moeder, laat hem dan maar lekker weer terug gaan bij zn moeder. Je kindje heeft jou nodig schat!
    Het leven is een mooie leugen, en de dood de harde waarheid