1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Wijven an tegenwoordig weten hun plaats niet meer en dat is de wortel van alle relatie problemen.... zodra julie jullie plek weer weten dan zullen jullie weer vrouwen zijn en zullen de scheidingen dalen....... maarja zoals ik het nu zie zullen jullie door gaan met concurreren met de mannen

  2. #32
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Zoals de waard is, vertrouwt hij zn gasten..
    beste reactie tot nu toe
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    1.789
    17-01-2013

    Ik denk dat je man idd een stoornis heeft
    Dit soort mannen zijn heel gevaarlijk
    een collega had ook een man die altijd aan haar twijfelde zelfs als ze bij haar ouders was dacht hij dat ze daar met mannen was.
    meid dat heet el weswes en als een man dat heeft dan heb je echt geen leven meer
    sterkte
    "Het leven is niet makkelijk maar Allah swt zal me helpen "
    Gebruikers horia en souad

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    4
    22-01-2018

    Hij zegt die dingen alleen om mij te kleineren en kwetsen want wanneer hij niet meer boos is zegt hij ik zei dat omdat ik boos op je was.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    7.554
    31-12-2014

    Salaam alaykum

    Ik geloof echt dat mensen je behandelen zoals jij dat toelaat.
    Sinds wanneer is het ok dat een gelovige getrouwd man fysiek en verbaal agressief naar zijn vrouw toe is? Subhana'Allah
    Leer voor jezelf op te komen zonder jezelf in gevaar te brengen.
    Schakel hulp in van je vader,oom ,broer ,plaatselijke imam als hij je met 1 vinger probeert aan te raken.
    En zeg je man in hoeverre je die zo kan noemen Allah SWT te vrezen!
    Laat hem werken aan zichzelf en zijn woede en beschuldigen .....etc
    Woede maakt zoveel kapot daarom ook hadith van onze geliefde profeet Mohammed salla Allahu alaihi wasalam ,zeg het goede of zwijg.
    Bidt hij?
    Doe dua voor hem en concentreer je op je kind. Alles wat binnen 2 muren gebeurt mag hij niet aan derde vertellen ...wat is dat nou weer voor gek iets ?
    Hij bechaamt jou vertrouwen en sutrah.
    Hoop dat jullie eruit komen in chaa Allah komt goed.
    En zou duidelijke afspraken maken en blijf communiceren.
    Ik zeg absoluut niet dat je nu direct ruzie moet gaan maken met hem ,
    maar zoek de juiste moment om hem Alles wat je dwars zit en waar hij mee bezig is wat niet goed is voor jullie duidelijk te maken.
    Help hem en Probeer geduldig te blijven .

    Betreft je schoonfamilie gewoon op een normale respectvolle manier mee blijven omgaan.

    Fi amaani Allah

    wa aslaamu Akaykum warahmatuAllah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    581
    03-09-2017

    Ik zou een DNA test doen. En wanneer het overduidelijk is dat hij de vader is, zou ik dat aan zijn familie laten zien. En daarna de scheiding aanvragen. Dat noem je geen man, het is een roddelende wijf.

    Een man die de hele dag thuis zit, gaat mankementen vertonen. Daarom moet een man altijd bezig zijn.

    Some women fear the fire, some women simply become it.


  7. #37
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Jullie zijn echt gek dat jullie een dna test zouden doen omdat meneertje dat vraagt. Wat een vernedering voor jezelf!! Tijdverspilling en zelfrespectverspilling. Hij kan stikken in zn test. Hij beledigt jou op de meest erge manier en jij moet zn debiele weswas stillen, mooi niet!

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    419
    06-10-2016

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    jullie voeden jullie jongens op als een stelletje flikkers en wanneer deze verwijfde flikkertjes wijven gedrag vertonen dan gaan jullie klagen ..... kijk alleen maar naar hoe verwijfd jullie jullie zonen kleden ....ik zie het verschil niet meer tussen een jongen en een meisje .......
    ja klopt, opvoeding heeft er wel een mee te maken ja, dat we verwijfde mannen hebben op deze wereld.

    ik bedoel jij bent hier het perfecte voorbeeld van, rondhangend hier op de wereld van de Marokkaanse vrouw.

    Ik walg van mannen die zich als vrouwen gedragen en vrouwen die zich als mannen gedragen. Daar gaat het al mis met onze maatschappij.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    419
    06-10-2016

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Jullie zijn echt gek dat jullie een dna test zouden doen omdat meneertje dat vraagt. Wat een vernedering voor jezelf!! Tijdverspilling en zelfrespectverspilling. Hij kan stikken in zn test. Hij beledigt jou op de meest erge manier en jij moet zn debiele weswas stillen, mooi niet!
    inderdaad!

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Jullie zijn echt gek dat jullie een dna test zouden doen omdat meneertje dat vraagt. Wat een vernedering voor jezelf!! Tijdverspilling en zelfrespectverspilling. Hij kan stikken in zn test. Hij beledigt jou op de meest erge manier en jij moet zn debiele weswas stillen, mooi niet!
    Maar als ze dat niet doet,gaat hij geen alimentatie willen betalen voor hun kinderen,dus juist om hem financieel aan te pakken,moet ze het wel doen.
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  11. #41
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door zahar Bekijk reactie
    Maar als ze dat niet doet,gaat hij geen alimentatie willen betalen voor hun kinderen,dus juist om hem financieel aan te pakken,moet ze het wel doen.
    Hij heeft het kind al erkend neem ik aan. Sowieso automatisch als het binnen een huwelijk is geboren.
    Slapjanus heeft niks te willen.

    En dan nog...mag hij zn geld steke
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Als je getrouwd bent zijn de kinderen automatisch erkend en jouw kinderen en ben je verplicht alimentatie te betalen als je daar draagkrachtig toe bent dan. Van een kale kip kan je niet plukken

  13. #43
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door zahar Bekijk reactie
    Maar als ze dat niet doet,gaat hij geen alimentatie willen betalen voor hun kinderen,dus juist om hem financieel aan te pakken,moet ze het wel doen.
    Als hij zn eigen kinderen wil ontkennen dan hoef ik geen cent. Dan maar hopen dat ts een inkomen heeft zodat ze niks tekort komt. Zielig voor de kinderen dit echt waar

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  14. #44
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Hij heeft het kind al erkend neem ik aan. Sowieso automatisch als het binnen een huwelijk is geboren.
    Slapjanus heeft niks te willen.

    En dan nog...mag hij zn geld steke
    Oh nou mooi dus hij heeft niks te willen inderdaad

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  15. #45
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door seffa Bekijk reactie
    ja klopt, opvoeding heeft er wel een mee te maken ja, dat we verwijfde mannen hebben op deze wereld.

    ik bedoel jij bent hier het perfecte voorbeeld van, rondhangend hier op de wereld van de Marokkaanse vrouw.

    Ik walg van mannen die zich als vrouwen gedragen en vrouwen die zich als mannen gedragen. Daar gaat het al mis met onze maatschappij.
    Haha daar heb je hem te pakken! Welke echte man hangt nou dagelijks rond op een plek waar vrouwen met elkaar praten en problemem uitwisselen. Gedsie.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)