1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    816
    16-11-2017

    Hoe bedoel je dat je niets meer hoort van D?
    Weet je hoeveel filmpjes ze uitbrengen?
    Zie je die niet? En zie je niet hoeveel ruimte ze hebben in afghanistan & Yemen?
    Ze hebben kei veel dorpen/steden in afghanistan/yemen enzo.
    En laten we libya, somal, egypte enzo niet vergeten.

    Ze bezitten kei veel grond in afghanistan en yemen.
    In syria en iraq hebben ze ook grond.

    Wallahi bekijk hun filmpjes! Niets vertrouwen van die kuffar of die sahawaat geleerden die tegen D zijn.

    Wetenschappers zeggen D 2.0 komt eraan en Wallahi ik geef hen zwaar gelijk.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    816
    16-11-2017

    Citaat Geplaatst door yasirc Bekijk reactie
    Jullie zijn roddelaars en lasteraars
    Mee eens

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    100
    19-02-2015

    Oekhti, wallaahi ik wil graag duidelijk antwoorden maar wallah de kuffar zitten bij mijn gezin op onze hielen. Ik wil ze niks kunnen geven wat ze tegen mij zouden kunnen gebruiken want ik verheerlijk geen groep of partij of iets dergelijks.

    Maar er is wel qisas in islam. En als we de seerah lezen kunnen we ook er heelveel uithalen wAllahualam.
    Ik zeg niet dat ik er achter sta, of dat ik voor een groep ben.
    Het is nooit leuk om kinderen en vrouwen ect. Zien te lijden
    ام حفصه
    Ummi Hafsah

    Sabran ya nafsi

    Getrouwd.

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Jij vroeg aan mij wat ik erover vind hoe sommige het lid Durani belachelijk proberen te maken.

    Ik zei in algemene zin zonder specifieke namen te noemen, dat het spotten met mensen en hen belachelijk maken eigenschappen zijn van de ongelovigen en de huichelaars ik verwees je onder andere naar Surah Hoed en vers 38.

    Goed onthouden wat ik zeg.

    En ik adviseer jou om hier weg te blijven, hier zitten geen broeders die jou een goed voorbeeld kunnen geven en je helpen beter mens te worden, enkel mensen die jouw fouten volgen en uit zijn je te beledigen en kwetsen. Dit forum is niks voor jou, probeer het over 10 jaar nog een keer hhh


  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    816
    16-11-2017

    Pas op wat jullie zeggen.
    Ik ben hier vaak aangegeven.
    Hier zitten murtadeen die houden van aangeven en graag de kuffar als awliya nemen.
    Moge Allah hen vernietigen! Ameen.

  6. #36

  7. #37
    Tawakul & trust.

    Reacties
    52
    26-04-2017

    Citaat Geplaatst door Kurdi Bekijk reactie
    Oekhti, wallaahi ik wil graag duidelijk antwoorden maar wallah de kuffar zitten bij mijn gezin op onze hielen. Ik wil ze niks kunnen geven wat ze tegen mij zouden kunnen gebruiken want ik verheerlijk geen groep of partij of iets dergelijks.

    Maar er is wel qisas in islam. En als we de seerah lezen kunnen we ook er heelveel uithalen wAllahualam.
    Ik zeg niet dat ik er achter sta, of dat ik voor een groep ben.
    Het is nooit leuk om kinderen en vrouwen ect. Zien te lijden
    Na'aam barak Allaahu feeki voor je snelle reactie. Ik snap je volkomen.
    Je hebt gelijk. Het is voornamelijk vooral belangrijk om de tawheed te begrijpen, te leren, de Quran en uiteraard onze kennis uit de Ahadeeth te halen. En vooral veel dua voor leiding. Voor mij is veel duidelijk geworden alhamdulilah. Nooit echt een goed gevoel gehad bij an-nasiha-gangsters om het zo even te benoemen.
    Ik reageer niet op prive berichten van mannen/jongens/broeders.

  8. #38
    Daughter of البد

    Reacties
    461
    29-01-2011

    as-Salamu alaykum wa rahmatullahi,

    Allereerst wil ik aangeven dat deen voor mij geen spel is en ik een leven naast Marokko.nl heb. Dus verwacht alsjeblieft niet dat ik ala minute op jou reageer en moge alsjeblieft duidelijk zijn dat het kopieren en plakken van grote teksten niet getuigd van het hebben van kennis.
    Enkele karaterstieken van de Khawaaridj:
    1. Zij zijn jong en roekeloos.
    2. Zweren bij zelf gestelde leiders.
    3. Doen Takfir op moslims.
    4. Zij zien bloedvergieting van de moslims als ok.
    5. Ze zien het in opstand komen als een toegestane.
    6. Ze doen zich voor als rechtvaardig en vroom maar in werkelijkheid bevinden zij zich op kwaadheid.
    7. Ze lezen deze Koran denkend dat het hen ondersteund maar in werkelijkheid is de Koran tegen hun.

    Ik heb jou nooit voor Khawaaridj uitgemaakt maar de groep waar jij je aan toeschrijft heeft wel veel karakterstieken weg van de Khawaaridj. Het lijkt alsof je het downgrade maar is het hebben van één gelijkenis al niet beangstigend genoeg voor jou? Let alone als het er meerdere zijn?
    Begrijp ook oprecht niet hoe een simpele moslim zonder enige kennis een andere moslim simpel voor kaafir kan uitmaken. Waar is je angst voor Allah gebleven? Ben je niet bang dat het op jou terugkomt? Zoals de Profeet Sallalahu alehi wa sallam duidelijk heeft gezegd: Any person who calls his brother: O Unbeliever! (then the truth of this label) would return to one of them. If it is true, (then it is) as he asserted, (but if it is not true), then it returns to him (and thus the person who made the accusation is an Unbeliever). [Sahih Muslim Book 001, Number 0117:]
    Waarom die vijandigheid naar Christenen en Joden? De Profeet leefde naast ze en Emigreerde naar Ethopie toen het in SA niet veilig was. Zolang jij hun Aqeedah niet goedkeurt of overneemt is er geen reden van haat en nijd. Zij hebben een bepaald recht op jou en dat is gemanierd zijn en ze uitnodigen naar de Waarheid. Met dit gedrag zul jij ze never te nimmer Dawah kunnen doen maar ze verder van de Waarheid doen laten afdwalen.

    De volgende aya is allereerst een reminder naar mij zelf toe en daarna naar jou Abu-Silah.
    ‘Hij is Degene Die het Boek aan jou (o, Mohammed) heft neergezonden. Daarin staan Verzen die eenduidig zijn en die (tevens) de basis van het Boek zijn. En (daarin staan) andere (Verzen) die meerduidig zijn. Wat betreft degenen met een afwijking in hun harten: zij volgen daarvan datgene wat meerduidig is, strevende naar verwarring (bij de mensen) en strevende naar verdraaiing (van de betekenissen). Maar niemand kent de ware betekenis ervan, behalve Allah. En degenen die verankerd zijn in kennis zeggen: ‘’Wij geloven erin. Het geheel is (tot ons gekomen) van onze Heer.’’ En het zijn slechts de bezitters van de verstand die er lering uit trekken. [Surah Aali-Imraan: aya 7.]
    Onderschat je kleine zonden niet. Je bent maa shaa Allah fanatiek. Maar gebruik die fanatiekheid zo effecient en correct mogelijk. Ik zie je eindeloos discusseren, onbekende geleerde adverteren en de grote geleerde neerhalen omdat ze je overtuigingen niet onderbouwen. Focus je op je Ibaadah en het perfectioneren van je Salah pas de Sunnan toe van onze geliefde profeet voordat je overgaat naar complexe fiqh zaken wat om jarenlange kennis en inzicht vraagt.
    Moge Allah ta3ala het voor jou vergemakkelijken je bent en blijft mijn broeder ondanks dat we het niet eens met elkaar zijn.

    Wa billahi tawfeeq!

    “Say: “O ‘Ibaadi (My slaves) who have transgressed against themselves (by committing evil deeds and sins)!
    Despair not of the Mercy of Allah, verily Allah forgives all sins. Truly, He is Oft-Forgiving, Most Merciful.” (39:53)


  9. #39
    Daughter of البد

    Reacties
    461
    29-01-2011

    Verder wil ik duidelijk maken dat iets wat uit chaos ontstaat never nooit stabiliteit zal kennen. Dat is te zien aan Daaish.
    Wat Islam zo sterk maakt is de gestructureerdheid. Het is niet alleen een geloof maar een system of life.
    Als iedereen maar wat roept en doet en massaal vertrekt zal er chaos ontstaan. Wie strijd tegen wie?
    De profeet had één leger één aangestelde persoon die de leiding nam. Geen sub groepjes die maar ging strijden en voor eigen rechter ging spelen.
    Het was duidelijk wie de mensen van Kennis waren en bij wie beroep gedaan kon worden om complexe fiqh vragen uit te leggen.

    Vandaag de dag zien we dat de shabaab enkele arabische woorden leert, boeken leest en goed kan spreken zich al een geleerde en een spreker noemt.
    Dit is werkelijk waar spelen met je geloof. Deze door Abu-Silaah geadverteerde Aqeedah - die overigens in de pdf geen duidelijke bronnen vermeld-
    is extreem en vijandig en laat de mensen hun eigen zonden vergeten en onderschatte Subhana'Allah. Wallahi voor elk persoon die dit leest, alsjeblieft gebruik je verstand en volg je begeerte niet.

    Handelen en interpreteren vanuit emoties leid tot afgerond en dat zie je heel goed terug bij de Aqeedah van Abu-Silaah.

    Geliefde zusters jouw succes ligt al in het aanbidden van Allah, je gebeden verrichten, je gezin onderhouden.
    Het afreizen naar het buitenland is niet correct. Vroeger stelde de mannen hun vrouwen veilig vandaag de dag laten ze de vrouwen alleen afreizen naar een oorlogsgebiedt.
    Wat een Gheerah subhana'Allah. Je op de pad van Allah bevinden maar je nog wel bezig houden met lusten? I will never understand how.


    Moge Allah ons allen succes geven.

    “Say: “O ‘Ibaadi (My slaves) who have transgressed against themselves (by committing evil deeds and sins)!
    Despair not of the Mercy of Allah, verily Allah forgives all sins. Truly, He is Oft-Forgiving, Most Merciful.” (39:53)


  10. #40
    Daughter of البد

    Reacties
    461
    29-01-2011

    Note: Het is niet echt geloofwaardig als je iets predikt maar nog wel op bilaad al kufr bevind.

    “Say: “O ‘Ibaadi (My slaves) who have transgressed against themselves (by committing evil deeds and sins)!
    Despair not of the Mercy of Allah, verily Allah forgives all sins. Truly, He is Oft-Forgiving, Most Merciful.” (39:53)


  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    816
    16-11-2017

    1. Zij zijn jong en roekeloos.
    Dit is niet waar. Wist je dat de kenmerk van Jihad is dat er vele Shabaab zullen zijn?
    Heb je je überhaupt wel verdiept in Jihad?
    2. Zweren bij zelf gestelde leiders.
    Weet jij wel hoe Dawla is begonnen? Die groep bestaat al sinds de 90s.
    Maar.. kijk he je zegt hier nu allemaal dingen, maar ik zie je ook niet met Ahadith komen die jouw steunen.
    Wie zegt dat dit haram is en niet kan?
    3. Doen Takfir op moslims.
    Kadabt!!! Ze doen helemaal geen takfir op Moslims. Ik heb jou die link gestuurd met hun 'Aqidah en nergens
    doen ze takfir op grote zonden ofzo. Dus geef me jouw bewijs!
    4. Zij zien bloedvergieting van de moslims als ok.
    Ik wil jouw bewijs dat zij dit als ok zien.
    Wist je dat het in Al Islam niet erg is als je vijanden gaat doden maar dat daarbij ook Moslims doodgaan.
    Stel dat jouw vijand een moslim als schild gebruikt, jij mag gwn schieten.
    Weer zeg jij iets vanuit jouw eigen begeerten wat niet gebasseerd is op bewijzen en nogsteeds heb je hgeen enkel punt gemaakt.
    5. Ze zien het in opstand komen als een toegestane.
    Geef me is iets wat hun weerlegt? Kom is met bewijzen! Laat ma zien wat zij verkeerd doen en kom met Ahadith! SubhanAllah
    jij roept maar dingen als een vlinde volgeling van die mensen die khawaaridj khawaaridlj zeggen maar ze kunnen dawla niet eens weerleggen.
    6. Ze doen zich voor als rechtvaardig en vroom maar in werkelijkheid bevinden zij zich op kwaadheid.
    SubhanAllah. Waar is jouw bewijs hiervoor? Jouw woorden zijn verspilling van ruimte zonder bewijzen.
    En nog steeds heb je geen punt gemaakt. Hoe weet je dat? Laat me dat zien? Je praat alleen maar ik zie geen feiten.
    7. Ze lezen deze Koran denkend dat het hen ondersteund maar in werkelijkheid is de Koran tegen hun.
    Ga je nog een keer met feiten komen of niet? Je roept de hele tijd dingen die geen basis hebben en die nergens op slaan en ik heb geen 1 bewijs gezien.

    Wallahi. Ik zeg eerlijk. Je hebt me teleurgesteld. Ik dacht je komt met bewijzen etc etc.
    Maar wallahi. Jij bent net als die andere schapen die de kudde naroepen. Baaa33 baaa33
    Jij bent met geen enkel feit gekomen en je hebt geen enkele vraag van mij beantwoord.

    Wat zijn de Usool van de Khawaaridj?

    Muhammed صلى الله عليه و سلم heeft gezegd dat Jihad continu zal zijn na zijn eigen dood tot Yawm Al Qiyyamah en dat er groep na groep zal zijn die vecht voor de waarheid en zij zullen de nekken afslaan van de vijanden.

    Vertel me! Wie zijn dat?

    Wees geen schaap zoals al die andere die net eens de moeite hebben genomen omJihad te bestuderen.

    En je hebt het over woorden en geen daden.
    Dat ik niet doe wat ik spreek.
    Jij hebt blijkbaar tussen de reacties in topics zitten kijken en je ziet mensen dat roepen.

    Ben jij werkelijk zo stom om hen na te roepen? Er kunnen 10tallen redenen zijn voor iemand om niet te KUNNEN.

    Jij hebt helemaal niets bewezen. Jouw woorden hier zijn niets dan lucht en je hebt geen enkele vraag van mij beantwoord.
    Alleen beantwoord met onzin.

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    816
    16-11-2017

    Citaat Geplaatst door Abu-Silaah Bekijk reactie
    Ik vraag jou om mij de Usool te geven van khawaaridj.
    De khawaaridj doen takfir op grote zonden.
    Kijk ik geef jou een link en dat is hun 'Aqidah.
    Laat mij zien wat er fout in is oke?

    Jullie passen die Ahadith over het in opstand komen van de leider helemaal verkeerd toe.
    Die Ahadith gelden voor een Amir van een Islamitische staat en niet 1 of andere taghut die
    regeert met de wetten van evangelie, democratie etc etc.
    Er is geen 1 Moslim leider van een land. Saudi is een staat van kufr net als elk andere land.

    Dus, die Ahadith kan je niet toepassen op hen.

    Maar waarom pas je die Hadith niet toe op Baghdadi dan?
    Waarom doe je dat niet?

    En sws is fawzan een 'abd van de taghut en is hij afvallig.
    Hij spoort aan om samen te werken met de joden en de christenen terwijl Allah ons heeft gewaarschuwd om dat niet te doen en diegene die t wel doet behoort tot hen.
    Dus welke Tawheed praktiseren zij die zogenaamde "leiders"

    De Profeet Muhammed صلى الله عليه و سلم heeft gezegd dat Jihad altijd zal soorgaan tot Yawm al Qiyyamah en dat er groep na groep zal Ijn die strijdt voor de waarheid en ze zullen de nekken afslaan van de vijanden en de plek van veiligheid voor de gelovige is Shaam.
    Die hadith staat op mijn profiel.

    Dus, welke groep is dat? En er zal constant een groep zijn. Dus wie is dat?


    Dit is de 'Aqidah van hen: https://ahlutawheed.wordpress.com/20...is-our-aqidah/

    Laat mij zien welke fout zij hebben.
    Zij doen geen takfir op Moslims. Wees geen volger net als die andere schapen.
    .

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    816
    16-11-2017

    Citaat Geplaatst door Abu-Silaah Bekijk reactie
    .

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    816
    16-11-2017

    Citaat Geplaatst door Abu-Silaah Bekijk reactie
    En sws. Als iemand een daad begaat van de kenmerken van de khawaaridj, kun je hem niet toeschojven aan hen.
    Net zoals als iemand een daad begaat van irjaa, dan kun je hem ook niet meteen aan de murji'a toeschrijven.

    Stel dat ik takfir doe op een 'Moslim', dan kan je niet meteen zeggen dat ik een Khariji ben.

    Als we kijken in de geschiedenis van de khawaaridj dan kwam zij met alle kenmerken.
    De khawaaridj komen met alles van hoe ze zijn beschreven.
    Als ze niet met alles komen, kan je ze niet als khawaaridj bestempelen.
    Dat is wat de vrome Salaf hebben uitgelegd.

    Ik wil eerst antwoord op al mijn vragen op volgorde.
    .

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    816
    16-11-2017

    Citaat Geplaatst door Abu-Silaah Bekijk reactie
    Leugens, leugena en nog meer leugens.
    Vertel me. Wat heeft saudi gedaan behalve de joden en christenen als awliya nemen.
    Vertel me wat zij hebben gedaan?

    Muhammed صلى الله عليه و سلم en de vrome Salaf
    voerden al Jihad als een zuster van ons voorschut werd gezet in t openbaar.

    Of ben je het verhaal vergeten van de jood die de Hijab van een Sahabiyat omhoog deed en dat haar lichaam gezien werd.
    Een Sahabi zag dit en doodde die jood en daarna werd hij gedood door 3 andere joden. Shaheed In Shaa Allah.

    Maar wat gebeurde er toen?
    Ben je dat soms vergeten?

    Of ben je het verhaal van Mu'tassim vergeten?
    Dat een zuster in de gevangenis werd gegooid en wat erna gebeurde?

    Ben je dat vergeten?


    Dus, vertel mij wat saudi heeft gedaan voor alle vrouwen die worden onderdrukt, verkracht, in de gevangenis zijn gezet of voor de vrouwen die zich wilden bekerenntot Islam, maar dan vermoord werden door honden.

    Een vrouw tussen de Rawafid wou Moslima worden in 'iraq.. maar de rawafid hebben haar gestenigd en Dawla voert sinds die dag Jijad tegen hun.

    Dus, vertel me! Wat heeft saudi gedaan behalve het verkopen van Moslimbloed aan de joden en de cheistenen.
    Zij hebben hun religie verkocht voor een geringe prijs.

    Vertel me! wat heeft saudi gedaan?

    .
    .