1. #1
    *Mocro schrijver*

    Reacties
    7.472
    05-03-2006

    Huurmoordenaar

    Hamza is aan het rijden en ik zit naast hem met een geladen wapen. Ik weet niet eens wat voor wapen ik in handen heb. Ik weet alleen er gaan 9mm kogels in. Voor de rest heb ik in een parkje geoefend met schieten. Deze avond moet ik een klusje klaren. Hamza is een vriend die ik graag spreek, maar weinig tegenkom. Onze opdracht is om wahed hond om te brengen. 40 duizend de man. De helft hebben we al gekregen. De echte opdrachtgever ken ik niet.

    Behdak....we zitten in een Audi. En deze hond zal om 9.00 in de ochtend naar buiten komen. Wij zijn 5 minuutjes aan het wachten. Mijn handen zijn bezweet. En in mijn hoofd hoop ik dat het snel gedaan wordt. Geen zin om fouten te maken. Deze hond moet dood, want hij heeft een groep verraden die nu dikke problemen hebben. Deze hond gaat ook dood. Dat staat vast.

    Hamza hoor ik zeggen "Ja.. hier is die zammel. Pak hem." Ik stap uit en benader hem van zijn dode hoek. Liefst knal ik hem zonder dat ik hem in zijn ogen kijk. Ik loop naar hem en zie hem omdraaien naar zijn deur. Bij de deur zie ik een meisje van 6 jr.


    Wordt vervolgd...

    Citaat Geplaatst door Teglelet Bekijk reactie
    Jij bent ontspoord.

  2. #2
    *Mocro schrijver*

    Reacties
    7.472
    05-03-2006

    Die qlawi staat niet eens 10 meter van me af. Hij ziet mij niet en ik loop door alsof ik ergens moest zijn. Mijn hart klopt in mijn keel. Bhael ik ga flauwvallen. Maar ik weet dat ik de klus moet klaren. Een ander team heeft die hond gevolgd. Dus ik snap niet waarom ze niet erbij hebben verteld dat ie in de ochtend met een kind zou kunnen zijn. Maar goed.....hij heeft me niet gezien. Ik ga in de hoek wachten om daarna weer terug naar Hamza te lopen. Hamza zegt "trrrr, waarom schoot je niet. Fuck zijn dochtertje. Hij heeft andere kids ook pijn gedaan."

    Ik kalmeer Hamza, want er begint spuug en kwijl uit zijn mondhoeken te komen. Deze man is gewoon serieus niet barkie in zijn hoofd. Ik zeg...er is geen probleem. We volgen hem en klaren de klus. No problemo.

    Maar alles liep toch heel anders. Kennelijk had die zammel een observatie team. Het moment dat hij wegreed, werden wij omsingeld van alle kanten. Ik zeg, "boek weg, snel". Ik doe het raam open en vuur enkele maal richting de politie. Ik hoopte dat ze ons niet zouden volgen. Maar wallou... helikopter en shit. Wij reden op een gegeven moment 230 op de snelweg. En namen een afslag bij ons redelijk onbekende Utrecht.

    Wat daar gebeurd was, is bhael shi film.

    Citaat Geplaatst door Teglelet Bekijk reactie
    Jij bent ontspoord.

  3. #3
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Ga door ...
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  4. #4
    *Mocro schrijver*

    Reacties
    7.472
    05-03-2006

    We rijden een Marokkaanse wijk in en besluiten uit te stappen. De kans is groter dat wij minder goed opvallen. We doen niet eens moeite om zo onopvallend de auto te verlaten. We gooien benzine erop en steken de boel in de fik. Mensen kijken ons aan alsof we niet helemaal lekker zijn, maar ze zijn te bang om in te grijpen. Hamza zegt "jallah broer, ieder zijn kant en als je gepakt wordt spreek niet." Ik knik en begin hem weg te sprinten. Niet eens 50 meter van me af zie ik een politieauto met sirene en shit. Ik hem mijn vuurwapen nog in bezit en ik moet goed afwegen of ik hiermee gepakt wil worden. Wie weet had de politie het niet gezien? Maar ik durfde hem niet zomaar weg te gooien , want mijn fucking DNA zit er nog op. Ik ben door de spanning en hard rennen erg misselijk geworden. Mijn hart klopt ook als een malle. In mijn hoofd zie ik mezelf al in een celletje. Weer geen leven. Weer 4 muren die op me afkomen. En die cipiers die zich een baasje voelen.
    Ik zeg tegen mezelf, fuck dat. Als ik een smurf voor me zie, trek ik hem gewoon en ga ik of hij dood.

    Ik ga een steegje in en ik probeer elke deur te openen maar wallou. Alles is op slot. De politie is op m'n hielen en ik hoor ze letterlijk overal. De helie hangt laag. Ik heb geen telefoon. Geen pasjes. Geen sleutels. Gewoon letterlijk niks bij me, behalve mijn wapen. Bij de laatste deur zie ik dat ie ook dicht is. Ik begin als een debiel tegen mezelf aan het praten. Tfoe. Fuck man. Wat domme mongool ben je. Het moment dat ik door wou lopen zie ik van mijn ooghoek een paar deuren waar ik al langs ging de deur open gaan. Ik sprint hem direct op af. En die die tering openen. Het meisje dat de deur openen deed schrik zich de tyfus. Ik kijk haar met mijn ontsnapte bezweten slavenhoofd aan alsof ik nog 1% hersenen had "hey jonge dame, je kan beter je bek houden en overleven of je gaat eraan". Ik trek mijn jas omhoog om de wapen te laten zien. Ze was helemaal stil. Ze zei geen woord.....

    Citaat Geplaatst door Teglelet Bekijk reactie
    Jij bent ontspoord.

  5. #5
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Ze stond stokstijf van angst
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  6. #6
    *Mocro schrijver*

    Reacties
    7.472
    05-03-2006

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    More...
    Ik ga nu fixen.

    Citaat Geplaatst door Teglelet Bekijk reactie
    Jij bent ontspoord.

  7. #7
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Aaaaaw spannend Groen voor jou
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  8. #8
    *Mocro schrijver*

    Reacties
    7.472
    05-03-2006

    Ik loop met haar een trap naar boven. Ze kijkt zo onopvallend mogelijk achterom. Ik zeg, loop maar hoor. Ik sta achter je. Als we boven aankomen, pakt ze haar sleutel. Ik leg mijn hand op haar schouder en ik voel haar vel over haar schouder trillen. Ik zeg kalm. Is daar binnen iemand. Met een rustig gezicht, knikt ze stil nee. Ik geef haar een gebaar om de deur te openen. Je hoort de sleutel naar binnen gaan en de deur open gaan, bhael die deur is 10 jr niet open geweest. Het geluid van de sleutel die draait in de slot was bhael wanneer je een AK47 herlaad. Qlak qlaq.

    Het voelt bhael ik heb shi inbraak gedaan als ik haar huis onuitgenodigd binnenloop. Alles ziet er zo rustig uit. De spullen lijken goedkoop maar alles is wel schoon en soort van gezellig. Ik hijg nog van het rennen. En ga rustig even op de bank als een vermoeide bouwvakker zitten. Ik plof op haar bank en ik hoor dr bank piepen en kraken. Diendjemah is niks gewend die bank. Zij is bang en kijkt me aan als iemand die misbruikt is. Ik zeg "sorry dame, ik ben heel onbeleefd en ik wil nu al zeggen dat ik niks slechts met je ga doen." Ze kijkt me beetje geschrokken aan en zegt "wattt". Ik corrigeer mezelf snel "ik heb geen idee wie je bent. Ik ben op de vlucht voor de politie."
    Zij kijkt me aan "zeg wollah??". Ik kijk haar aan van nigga dont talk Marokkaans met me.really. ik zeg "wollah, ik ben op de vlucht en jij bent toevallige slachtoffer". Ik kijk haar met zo serieus mogelijke kop aan "alsjeblieft accepteer mijn korte aanwezigheid en als je echt onveilig voelt, ga ik wel weg. Ik ben geen ontvoerder. Dit is dom van mij. Sorry". Ik wil doen alsof ik weg ga, maar wil nog niet te snel weggaan. Ik hoop een beetje op hulp. Maar zij zegt helemaal niks. Ze heeft een open keuken. Valt me ineens op als ze naar haar koelkast loopt. Ze pakt drinken en een glas. Ze vult hem en zegt "drink maar".
    Ik kijk haar enigzins verbaasd aan, maar accepteer gulzig haar aanbod. Ik drink het bhael die Coca cola reclame. En krijg het gevoel alsof ze me uitlacht. Ik zeg niks maar voor het eerst adem ik normaal. Ik doe mijn schoenen uit. En ik zie haar mijn schoenen oprapen en wegbrengen. Ik denk, nigga ze voelt zich iets te veilig bij me. Ik vraag haar of ik even me kop kan wassen. Ze zegt "ja, je mag ook douchen. Want ik ruik je echt." Ik denk, damn, wash denkt deze ik ben op visite wella. Ik begin een beetje bang te worden van deze bitch.

    Wordt vervolgd....

    Citaat Geplaatst door Teglelet Bekijk reactie
    Jij bent ontspoord.

  9. #9
    *Mocro schrijver*

    Reacties
    7.472
    05-03-2006

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    leuk
    Nou....het belooft nog wat te worden met deze 'rustige' meid.

    Citaat Geplaatst door Teglelet Bekijk reactie
    Jij bent ontspoord.

  10. #10
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Hahaha "stille wateren hebben diepe gronden"
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  11. #11
    *Mocro schrijver*

    Reacties
    7.472
    05-03-2006

    Zullen we verder gaan, wella?

    Citaat Geplaatst door Teglelet Bekijk reactie
    Jij bent ontspoord.

  12. #12
    *Mocro schrijver*

    Reacties
    7.472
    05-03-2006

    Ondertussen is Hamza, hopelijk zijn jullie hem niet vergeten, mijn driver, bezig met een gijzeling. De politie had hem volledig omsingeld en hij kon niks anders dan een Action winkel binnenlopen. Daar trok hij zijn wapen en riep, "motherfuckers, op de grond". Alleen niemand leek zijn orders serieus te nemen. Om kracht achter zijn statement te zetten, knalde hij de dikke cassiere op dr bil. "Bam". Het was daarna muisstil. En daarna een vulkaan van geluid. "Waaaaaaaaaah". De dikke cassiere schreeuwde het uit van de pijn. Maar dat boeide Hamza niet. De politie durfde het pand niet te betreden, want hij had gijzelaars. De politie belde naar de zaak en vroeg om contact te leggen met de gijzelnemer. Hamza greep naar zijn ballen als gebaar dat hij geen interesse had om met de politie te spreken. Enige wat hij zei was "vertel ze als ze nog een keer bellen, kill ik deze zeekoe". Wijzend naar de gewonde dikke dame met schotwond in de bips. Hamza liep ijsberend door de zaak. Hij schopte een man in de ribben die het aandurfde hem in de ogen aan te kijken. "Wie nog 1 keer naar me kijkt is DOOD!!".

    Bij mij ging het heel anders aan toe. Ik merkte geen politie meer op in mijn omgeving en het meisje leek mij best interessant. Ze was lekker stil en ze zag er eigenlijk best ok uit. Ik probeerde meer over haar te weten, maar ze liet weinig los. "Werk jij of studeer je," waagde ik nog een laatste poging om meer te weten te komen. Haar reactie was "fuck werk en fuck school." Nou.....dat is mij een statement zeg. Ik vroeg haar beetje verbaasd hoe ze dan aan haar geld komt. Haar vage reactie had ik ook niet zoveel aan "geld is het probleem niet".

    Terwijl ik rustig zit merk ik dat ik best slaperig wordt. Het wordt zwart voor mijn ogen. Het moment dat ik mijn ogen weer open doe zit op hetzelfde bankje, maar nu volledig vastgeketend. Dat lieve meisje zit tegenover mij en vraagt me "hi, niet verder slapen. Ik heb je nodig."
    De rillingen gaan over mijn lijf als ik zie dat ze een koffertje op tafel legt met allerlei instrumenten van een dierenarts. Enige wat ik dacht was, hoe kom ik hier levend uit. Hamza heeft het beter dan ik. Trrr....ja kaffi. Ik kijk het meisje aan en zeg "ik ben niet echt van de SM, dus als je verstandig bent haal je die ketting van me eraf." Ze grijnst griezelig van oor tot oor. "You wanna play a game with me." Zegt ze op een thrillerachtige wijze en mijn reactie was kort "nee bitch".
    Ik roggel wat snotspuug uit mijn keel en lanceer het op haar af precies midden op haar kop. Maar haar reactie was enger "oeee.....je windt me op".

    Wordt vervolgd...

    Citaat Geplaatst door Teglelet Bekijk reactie
    Jij bent ontspoord.

  13. #13
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Je kunt leuk vertellen tbark Allah 3lék sommigen typen veel maar "zeggen" weinig
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  14. #14
    *Mocro schrijver*

    Reacties
    7.472
    05-03-2006

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Je kunt leuk vertellen tbark Allah 3lék sommigen typen veel maar "zeggen" weinig
    Jij bent enige die mij nog gevoel geeft of het verhaal het een beetje goed doet. Thanks daarvoor.

    Tegen de stille lezers zeg ik, reageer voordat ik die locco chick enge Saw dingen laat doen met me

    Citaat Geplaatst door Teglelet Bekijk reactie
    Jij bent ontspoord.

  15. #15
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Mocro_tram Bekijk reactie
    Jij bent enige die mij nog gevoel geeft of het verhaal het een beetje goed doet. Thanks daarvoor.

    Tegen de stille lezers zeg ik, reageer voordat ik die locco chick enge Saw dingen laat doen met me
    veel stille lezers inderdaad

    Saw I like
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna