Normaal.

Reacties
    1.527
    10-08-2015

Weer één die het opgeeft
    Summertime

Reacties
    12.702
    10-01-2009

MVC Premium MVC Premium
    Up voor jou hoop dat je het goed maakt. Zou leuk zijn nog een vervolg van jou te mogen lezen hier
    A woman's heart should be so close to Allah swt that a man has to seek Him just to find her.❤

*Mocro schrijver*

Reacties
    7.286
    05-03-2006

Ik heb deze topic geen aandacht gegeven. Sheize. Mn fans

Citaat Geplaatst door Teglelet Bekijk reactie
    Jij bent ontspoord.

Normaal.

Reacties
    1.527
    10-08-2015

Citaat Geplaatst door Mocro_tram Bekijk reactie
    Ik heb deze topic geen aandacht gegeven. Sheize. Mn fans
    Summertime

*Mocro schrijver*

Reacties
    7.286
    05-03-2006

Qit zegt in goed Engels "let's solve this in a human way. You get your money and let us go." Gekkenhuis kijkt hem aan alsof Qit uit Mars komt. "Kan iemand dit vertalen." Ik zei tegen hem "deze man heeft veel geld en aanzien. Hij zegt jij krijgt al je geld, maar dan dan moet je ons los laten." Gekkenhuis haalt een zakje poeder uit het niets uit zijn binnenzak. Fixt wahed lijntje. Legt zijn neus er tegen aan. En begint bhael stofzuigen die shit op te snuiven. Hik schreeuwt van opwinding. Wrijft aan zijn tepels. En lijkt een stijve te hebben. Gekkenhuis kijkt ons aan bhael die clown van Batman. Hij zegt "weet je wat. Ik laat jullie gaan, maar zij blijft bij mij." Ik zie Hamza ja knikken. Ik dacht no man, maar wou even nog niet te snel wat zeggen. Qit onderbreekt het onderonsje. "Neej a friend, kannie shomaar. Wij zsijn 1 groeppa." Zegt hij in zijn gebroken ziekenhuis Nederlands. Gekkenhuis zegt "no vriend, ik moet haar straffen." Qit zegt "jij bent niet 100% maar ieck jou 1 advies geven. Ga naar de wc. Doe jou dinnetje met jezelf en kom met helder hoofd zaken afhandelen."
    Lina huilt van blijdschap. "Dankje Qit. Ik wil echt niet alleen met m zijn." Ze laat een scheetje achter. De kamer stinkt naar de tyfus. Gekkenhuis besluit ons vrij te laten in wissel voor 5 mln euro. Qit regelt de betaling, maar het loopt nooit zoals je wilt.
    Lina blijkt slechts een deel te kunnen betalen aan Qit. Qit stelt onsdrie verantwoordelijk voor 2 mln. 2mln moesten we binnen week terugbetalen. Anders poefpoef.

Citaat Geplaatst door Teglelet Bekijk reactie
    Jij bent ontspoord.