1. #16
    *Mocro schrijver*

    Reacties
    7.472
    05-03-2006

    Ze kijkt me aan zoals een ingenieur naar zijn tekenplan kijkt. Zehma berekenend en denkend aan een plan welk elk niet snap. Ze veegt mijn spuug van haar gezicht af en vraagt mij aarzelend "ok serieus, ik heb een maand geen seks. Zullen we het doen?". Ik kijk haar afkeurend aan "nee ziek figuur, je hebt enge mesjes op tafel en hebt me vastgebonden. Mijn seksuele drang heb je begraven. Enige wat ik wil is dat je me niet snijdt. Ik ben niet van het snijden...zeg maar. Pak mijn gun en knal me gewoon". Teleurgesteld loopt ze met dr heupen wiegend om me heen "wat voor slappe Mocro ben jij? Je gaat toch geen nee tegen me zeggen? Alsof je betere hebt gehad. En nee, schieten maakt geluid. Als je gaat schreeuwen dan stop ik een propje in je mond. Dus je blijft maar zitten, domme Mocrotje." Ineens had ik een briljant idee. Ik zei...."ok kleed je uit en doe je ding. Laat me nog genieten voor m'n dood". Ze straalde van blijdschap deze Killerbitch.
    Ze kleedde haar uit en ging met haar boobs op mijn gezicht zacht drukken. Ik wiste mijn geheugen om toch in de stemming te komen. Ze ging me met kusjes plagen en ging langzaam naar mijn mond. Ewa toen activeerde ik mijn plan. Ik beet haar op haar lippen zo hard, bhael een vis die op zijn aas bijt. En ik liet niet los. De killerbitch wist dat haar geintje was afgelopen en dat ze naar mij moest luisteren. Ik zeg, terwijl ik nog haar lip vastbijt, "maak me los". Ze pakte haar sleutel en haalde de ketting van me los. Het moment dat ze me los maakte greep ik haar bij haar keel en was mijn woede al gauw weg toen ik haar zielig zag kijken. "Tering kech, je hebt zwaar geluk." Alleen wat de fuck moet ik met haar doen. Ik vroeg haar "zullen we naar je kamer gaan". Vanmezelf walgend dat ik het haar ka3 voorstel. Ik hoefde het haar niet 2x te vragen. Als een tijgerin tijgerde ze zich een weg naar haar slaapkamer. Eerlijk gezegd voelde ik me bhael shi Farao.

    Ondertussen is Hamza bezig met een ontsnappingsplan. Zijn plan is vrij eenvoudig. Hij geeft ieder gijzelaar een nepwapen wat bij Action in de schappen ligt en beval ze om met de wapen in de hand naar de politie te rennen. Hamza krabt aan zijn hoofd, kijkt de massa aan, "ok mensen, actie." Deze sem-Marokkaan had een sneaky plan bedacht. Hij zou de noodgang pakken in de hoop dat agenten naar de hoofdingang zouden verplaatsen. Het verliep toch een beetje anders.


    Wordt vervolgd....

    Citaat Geplaatst door Teglelet Bekijk reactie
    Jij bent ontspoord.

  2. #17
    *Mocro schrijver*

    Reacties
    7.472
    05-03-2006

    Laat horen of je meer wil dan?

    Princes, jij hoeft niet te reageren. Haha

    Citaat Geplaatst door Teglelet Bekijk reactie
    Jij bent ontspoord.

  3. #18
    *Mocro schrijver*

    Reacties
    7.472
    05-03-2006

    Hamza lijkt dom maar is eigenlijk een geniale gast. Hij is m3eyak technisch en is oprecht superslim. Hij scoorde heel hoog op iq testen, maar hij is agressief als de tering en super ongeduldig. Ewa dan eindig je dus als Hamza. Je moet je woede de baas zijn wil je een echte man zijn. Zowel Hamza als ik waren shmattas. We waren alleen met geld bezig. Soms gingen we blowen, maar ik hield van reizen. Ik boekte dan alleen reisjes naar Brazilië en dat soort gekke shit.

    Maar goed...Hamza had een telefoontje gezakkenrold van een gijzelaar en had een gestoorde motorvriend laten langskomen. Bij de nooduitgang moest ie alleen een sprintje trekken om aan kogels van de smeris te ontwijken. Ja, dat zeg ik bhael is normaal. Maar is toch niet normaal!!??? De politie vuurde op hem het moment dat ie zijn kop uitstak. Maar hij heeft geluk dat die zwammel niks zagen door de brandblusser die hij gebruikte voor coverup. Yes people, Hamza is niet mja fe mja. Maar in een cel zitten voor 10jr is ook geen pretje. Wat weten jullie eigenlijk nou van jail life?
    Zelfde voedsel, zelfde pagga, zelfde koppen, zelfde dag, en als je iemand moet rossen voor zijn onacceptabel gedrag, mag je in een isoleercel. Een isootje pakken is niet niks. Je hebt geen deken en je hebt geen licht. 23 uur in een klein kamertje. Na een paar dagen heb je het gevoel alsof je ziel gestorven is en dat je vanuit boven naar jezelf kijkt. Je denkt niet meer helder na. En je weet eigenlijk niet of je nou leeft of verlamd bent. Probeer maar eens midden in de nacht, 3 uurtjes in de wc te zitten zonder licht of telefoon. Alleen jij. Kijk maar eens of je dat vol kunt houden.

    Hamza had geluk dat hij niet door die kogels geraakt was en hij sprong achterop de motor en weg waren ze. De politie was zo in de war, ze wisten niet meer wie waar was. Ze wisten niet of iemand een gijzelaar of gijzelnemer was. Hamza werd naar een safehouse gebracht en gooide de telefoon ergens in een plas water weg. Hij was safe, maar was ongerust over mijn toestand. Niet omdat ie om mij gaf, maar vanwege risico's dat ze mij met hem konden linken. Voor zover hij wist had de politie zijn identiteit zeker niet. Mogelijk hadden ze beelden van mij, maar dat is giswerk. Hamza was van de feiten.

    Ondertussen was ik met de killerbitch in haar kamer crazy romantiek te beleven. Ergens kon ik haar killen, maar ook bedanken dat ze me hielp, maar ze wou me weer killen, maar ze wou ook liefde met me bedrijven, ze had me nog niks aangedaan maar ze had wel messen bij haar. Ze was echt gek. Maar in mijn hoofd dacht ik, nee man, dat kan je niet maken om met haar te rotzooien. Ze greep me vast en sleurde mij naar bed. Ik zeg tegen haar "hey, a wilde Bokito, ben je echt vergeten dat je met net wou killen??". Ze kijkt me verveeld aan "gast, maak me niet koud. Ik ben nat nu." Ik dacht ach ja, ik kan maar beter het beste van maken. Leven is te kort om boos te blijven. Wat in haar kamer was gebeurd, is eenmaal gebeurd.
    We eindigden samen in de douche. En ik vroeg toch maar aan haar wat ik mezelf steeds afvroeg. "Wat was je nou met mij van plan, eerlijk?"
    Ze keek me aan met een ijzige blik in haar ogen. Wijst naar iets achter me. En toen.....


    Wordt vervolgd....

    Citaat Geplaatst door Teglelet Bekijk reactie
    Jij bent ontspoord.

  4. #19
    *Mocro schrijver*

    Reacties
    7.472
    05-03-2006

    Het nieuws over die 17 jarige jongen, die gisteren laf is doodgeschoten maakt je parra.

    Dit verhaal ga ik daarom een andere wending geven.

    Citaat Geplaatst door Teglelet Bekijk reactie
    Jij bent ontspoord.

  5. #20
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Inna lilahi wa Inna ilahi raji3oen
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  6. #21
    *Mocro schrijver*

    Reacties
    7.472
    05-03-2006

    Ze wijs naar iets achter me en toen ik omkeek zag ik niks, behalve wahed spin die hangt in zijn web. "Kill 'm", smeekt ze. Ik dacht, no man, net had je me vastgebonden en op tafel lagen allerlei middeleeuwse mesjes, tangen en spatels. Ga maar zelf die spin wegjagen. Ik ging naar de woonkamer en maakte me op om te vertrekken. "Alsjeblieft, blijf even want ik moet je nog iets vertellen." Ik had geen zin om haar verhaal aan te horen. Dus liep ik weg en checkte ik even of mijn gun nog compleet was. Ik zei tegen haar "jij redt jezelf wel". Toen keek ze me aan als een weeskind dat bij haar pleeggezin weg moet. Ik sloeg de deur snel achter me dicht en liep de trap af. Beetje hoofdschuddend, want ik voelde me er niet goed bij. Ik dacht, shit man, straks is het belangrijke info wat belangrijk is. De douda om toch te horen wat ze te vertellen had, werd groter. Dus besloot ik terug te gaan. Ik klopte aan en ik voelde wahed sprintje en ze was superblij me weer te zien, terwijl ik 20 seconde ervoor nog afscheid had genomen. Maar goed....ze vertelde me direct haar hele verhaal in volle details. Ik deel wel de hoofdpunten met jullie. Ze bleek te onderduiken van een bende die haar wil opruimen, omdat haar ex-man (geliquideerd) verantwoordelijk werd gehouden voor een ripdeal. Zij moest ook dood, want ze wist te veel. Kortom, een raar verhaal wat niet verklaart hoe ze aan die seriemoordenaars gereedschap kwam. Dus ik zei tegen haar "kifash je deed wat in mijn drank en wou me killen met die zieke apparatuur?" Ze ging lachen..."ok niet lachen, ik ben dierenarts." Mijn fake news alam ging af, maar zij kon mij documenten overleggen waaruit blijkt dat het klopt. Maar waarom wou ze me dan killen? Ze schudde haar hoofd "nee, ik wist natuurlijk niet wat jouw plan met mij was. Ik heb ook gevoelens....dus ja." Ik had haar nu vergeven en zij tegen haar dat als ze wil met mij mee mag. Ik wil naar de safehouse gaan en met Hamza evalueren. Ik zei tegen haar "jallah, ruim je shit op en let's go". Ze was blij "jeeej, ik pak me spullen. Ik heb trouwens veel geld." Ze liet me stapel geld zien. Ik vroeg haar alles mee te nemen en dat ze niks moest achterlaten. We namen alles mee in een koffer. Toen we buiten waren voelde ik me als een lost toerist. Ze keek me aan van "zullen we wat eten?". Ik snauwde haar af en zei dat ze zich moest focussen. Ik weet nog steeds niet of de politie mij zocht. Ik vroeg haar om het nieuws te checken over Utrecht. Pas toen hadden we door dat er leipe shit aan de hand was met die gijzeling en dat de politie op zoek was naar levensgevaarlijke gewapende mannen. Ik vroeg haar of ze vervoer had. Ze keek me trots aan. "Ik heb een leuke Mini."
    We liepen naar de auto en gooide de koffer in de auto. Onze dierenarts keek onder de auto of er een bom onder lag. Ik dacht, mezjan ze is voorzichtig. Ik startte de auto en kon eindelijk weg van deze warzone. Ik keek haar aan van, zullen we....heb je alles....deze ongeduldige Mocro gaat niet terug rijden. Dus nu je kans. Ze was met een blije kop aan het aangeven dat we weg konden. Ze moest wel toen ik 15 meter reed dat ze niet alles schoenen mee had genomen. Nou leuk, zeg, dacht ik maar zei ik niet. Straks haalt ze het in haar hoofd om terug te gaan. Fak datttt.

    We reden naar de safehouse en daar aangekomen zag ik dat het licht aan was. Ik keek het meisje aan, waarvan ik haar naam tot dat punt nog niet wist, en gaf haar aan dat we er waren. "Hoe heet je eigenlijk?" Ze keek me aan en zag een vertwijfeling in haar ogen "je mag me Lina noemen, hoe heet jij?" Ik zei "laten we naar boven gaan".
    Ik klopte aan en de deur werd geopend zonder dat ik iemand zag. Ik zei "Hamza?" En toen zag ik hem tevoorschijn komen met zijn wapen in de hand. Ik zei "ik heb een dame bij me". Hij keek me aan van "a le gra wat ben je aan het doen". Maar toen vroeg ik hem om even aan tafel te gaan zitten. Er moeten dingen besproken worden, want we hebben shit to do. We hebben een boze opdrachtgever, politie achter ons aan en een doelwit die mogelijk op wraak uit is. Daarnaast hebben we Lina nog. Plus ik heb honger!!!
    Hamza had een lekkere bami gemaakt, dus Lina en ik gingen als wolven eten terwijl Hamza trots naar ons keek "is het echt zo lekker". Nee, a sahbi, we hebben gewoon honger.

    Ok, nu ter zake.

    Wordt vervolgd....

    Citaat Geplaatst door Teglelet Bekijk reactie
    Jij bent ontspoord.

  7. #22
    *Mocro schrijver*

    Reacties
    7.472
    05-03-2006

    Verder gaan wella?

    Citaat Geplaatst door Teglelet Bekijk reactie
    Jij bent ontspoord.

  8. #23
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Zeker verder gaan
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  9. #24
    *Mocro schrijver*

    Reacties
    7.472
    05-03-2006

    Hamza schraapt zijn keel en zegt "je hebt geluk dat je haar hebt meegenomen. Want jou wou ik echt schieten. Welke ezel gaat zijn eigen leven op het spel zetten omdat ie niet een kind pijn wil doen. We gaan nu geld missen en daarbovenop gaan ze ons killen, a zebbi!" Die zebbi moest ie perse achteraan gooien, terwijl een dame bij ons was. Jah terbia van tegenwoordig. Afijn, ik keek Hamza recht in de ogen aan en antwoorde kalm dat ik geen getraumatiseerde kind op mijn kerfstok wil hebben. De opdrachtgever kan de tering krijgen. Maar goed....we zitten wel in de shit, want nu hebben we de politie op ons nek. Die blauwe smurfen laten je ook niet makkelijk gaan zeg maar.

    Dus we hebben een plan nodig om deze shit op te lossen. Maar beide hadden niet echt een idee. Dus deed Lina een poging "misschien moet je die opdrachtgever even meeten. Kijken hoe en wat. Misschien valt het allemaal wel mee."

    Hamza belde een persoon op om snel te meeten. De opdrachtgever zou langs komen. Wij hadden in de tussentijd Lina leren schieten. Mocht het nodig zijn hebben we behdak 3 cowboys in da building.

    Er wordt aangebeld en ik doe de deur open. Ik zie wahed dunne Mocro met C&A hemd. "Kifash, weet je zeker dat je hier moet zijn." Hij keek me met wahed walging in zijn kop aan en zei dat ie mij moest spreken. Hij zei "jullie piraten hebben wel een film gefixt man! Damn. Ik krijg van mijn bron bij de politie te horen dat ze geen idee wie de twee vuurwapengevaarlijke gekken zijn. Jullie hoeven niet hier te blijven." Hij pakt wahed stapel geld uit een AH tasje en zegt "door die gozer niet te killen en hem eigenlijk te waarschuwen hebben jullie me meer geholpen dan jullie weten. Andere gasten hebben nu mij terugbetaald. Deze gast heeft via zijn neef nu ook een goeie afspraak gemaakt. Ik ben heel blij met jullie." Hamza kwam onbeschoft zijn speech afbreken "aay geef ons dan meer doekoe." De als arme sloeber geklede maffia baas zei "ik betaal jullie dubbel, als jullie een wens hebben. Laat me weten. "

    Lina liet zo'n kans niet onbenut. Aarzelend vroeg ze de Patron "ken jij Gekkehuis?" De dunne gangster keek haar verschrikt aan....."ja die zieke psyco wil ik niks mee te maken hebben. Maar waarom vraag je me dat?"

    Wordt vervolgd....

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    78
    15-10-2012

    HAHAHAHAHAHA geweldiggggg. UPP.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    33
    07-10-2015

    Omygod ga aub verder!! hahah dit is gebaseerd op mocro mafia toch?? hamza B. enzo ? Je kan echt goed schrijven man. we wachten op je vervolg!!

  12. #27
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    ....spannend...
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  13. #28
    *Mocro schrijver*

    Reacties
    7.472
    05-03-2006

    Citaat Geplaatst door mOcrox Bekijk reactie
    HAHAHAHAHAHA geweldiggggg. UPP.
    Citaat Geplaatst door Doutjee Bekijk reactie
    Omygod ga aub verder!! hahah dit is gebaseerd op mocro mafia toch?? hamza B. enzo ? Je kan echt goed schrijven man. we wachten op je vervolg!!
    Thanks.
    En nee ik heb Hamza gwn zomaar gekozen. De naam is gwn gangsta Haha

    Citaat Geplaatst door Teglelet Bekijk reactie
    Jij bent ontspoord.

  14. #29
    *Mocro schrijver*

    Reacties
    7.472
    05-03-2006

    WeLina kijkt hem chagrijnig aan, want ze heeft al een paar keer uitgelegd dat ze op de vlucht is. Gekkenhuis heeft het op haar gemunt en ze moet voor haar leven vluchten. Hamza legt Qit (de C&A blouse dragende gangsterbaas) alles uit en vraagt of hij kan helpen. "Ik heb een voorstel" zegt Qit met zijn zware Marokkaanse accent "ik ga voor jou dingetjes regelen." Hamza kijkt Qit verbaasd aan "wat voor dingetje a Illy, jaek ma shi kleine lady killer?". Qit schraapt zijn keel en zegt "nee, ieck ga voor die veiligheid shorgen".
    Hij maakte zijn zin amper af en de deur werd ingetrapt. Een gemaskerde bende met allerlei type wapens kwam de boel verstoren. Qit "joelie kunnen wel gevaarlijk uitzien, maar ick joelie ballen in stoukjes schnijden." Hij kreeg wahed achterkant van een wapen tegen zijn hoofd en viel bewusteloos op de grond. Ze grepen ons als wilde honden en bonden ons vast in een kelder. Hamza "ik weet niet van jullie, maar ik heb het niet zo met SM".

    Een van de bendeleden haalde zijn masker af en zei tegen Lina "herken je mij?" Lina heel droog "nee, wat een griezel." Hij zei dat ie Gekkenhuis was. "Domme ho, ik wil al mijn geld terug of je klanten gaan dood." Lina "dit zijn mijn klanten niet, mogool". Gekkenhuis "ik weet t...maar ik wil je kwetsen met mijn woorden."

    Gekkenhuis had een gekke manier om ons te martelen. Hij had een kleine hamer en sloeg op de ballen en penis. Die gast was dus oprecht gek. Wij schreewen. Hij lachen. Het zieke was dat ie het alleen deed. Die gasten die bij hem waren deden niet mee en leken het maar gek te vinden. Eentje zei zelfs "asahbi, doe normaal." Maar Gekkenhuis en normaal doen gaat niet samen. Hij trok zijn broek uit en begon te pissen op Lina. "Bitch, ik wil mijn geld." Dat was oprecht het ziekste wat ik ooit heb gezien.

    Qit kwam weer tot leven en zei "stop this madness."


    Wordt vervolgd...

    Citaat Geplaatst door Teglelet Bekijk reactie
    Jij bent ontspoord.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    36
    11-03-2018

    Ga je nog veder ??.? Het is een heel erg leuk verhaal