1. #76
    MVC Lid

    Reacties
    525
    11-01-2018

    De hele Arabische wereld is een lachertje. De schande is niet om aan te zien in deze tijd. Alle moslims zullen zich omdraaien in hun graf als ze zien hoe het gesteld is met de ummah anno 2018.

  2. #77
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door URUS Bekijk reactie
    Als Saudi official had hij dat niet moeten zeggen ja... Qatar greep gelijk de gelegenheid aan on KSA zwart te maken en Marokko voor te laten kiezen.

    Weet je wat het is ikhwane, we weten hoe het zit wat betreft de Marokkaanse vrouw en de stad Marekesch. Dat is 1...

    Marokkaanse vrouwen reageren zelfs niet op deze draad... beter voor ze. Want ze hebben ons echt voor paal gezet sinds zij hun rechten hebben misbruikt voor zina praktijen.. dat is 2

    Het is aan ons ya ikhwane om Marokko naar een hoger niveau te brengen. Reken op niet niemand. Dat is 3

    Terug op onze “ broeder “ uit KSA -met zo’n ranzige opmerking waar ik van Marokko in ieder geval verwacht dat ze de Sa ambassadeur op het matje roepen-.. ksa zelf zit in een gore crisis die wanhopig haar economie probeert te diversiviseren.. een volk zonder werkethos, en die nachtclubs zal openen op bilaad al 7aramayn een land waar 6 procent van de ksa vrouwen rookt ondanks de sharia

    Wie houden we voor de gek? Deze ezels wil Marokko 3.0 op bilaad al 7aramayn zonder dat ze dat indirect zeggen.

    Grappig is sinds MbS aan de macht is, duidelijk te zien is dat het een kinderachtige kinderspel is geworden op de saudische politiek...

    Ik hoop als ze vallen dat de 2 heilige steden worden bewaakt door sunni landen, voordat ze ook deze verkopen aan banu sahyoun.
    Inhoudelijk zoals vaak.... sterk
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  3. #78
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door URUS Bekijk reactie
    Ik persoonlijk vind het erg voor de Egyptische bevolking die slaafs is gemaakt door de Saudisch onder Sissi.

    Ze lijden echt onder die sukkel..... al jazeera spuwt haat, alarabiya spuwt haat... het is één en al haat en heel kinderschtig
    ook weer sterk.

    Sisi is een door Amerika geaccepteerde pionnetje maar zeker ook door KSA.

    Zeer sterk weer..
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  4. #79
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door URUS Bekijk reactie
    Op facebook aljazeera moet je de discussies zien onder de arabs... echt erg.. iedereen wenst elkaar dood. Saudisch xijn als de dood om wat te zeggen omdat ze omgelegd kunnen worden als ze hun bek opentrekken.

    Marokko moet zijn ding doen en investeer gewoon in de toekomst... ver van hun gezeik om niks. Probleem van arab leiders is dat ze elkaar willen overheersen. Waarom geen onafhankelijk instituten bouwen die boven de leiders staan in geval van conflicten zoals die met Qatar?

    Ik voorspel persoonlijk weinig goeds voor KSA de komende jaren als olie zo goedkoop blijft, ze gaan het voelen en voor schut staan.

    Almohim, Marokko doet het goed, geen luie volk, een volk die bereidt is om het vuilste werk te doen zolang het 7alal is. We hebben sterke economische partnerships voor industrialisatie met de eu en de rest van de wereld. Stap voor stap insha Allah komt het goed.

    Maar ik maak me we zorgen om al 7aramayn... ik vertrouwen deze 2 steden niet meer onder deze homofielen. Er wordt al gesproken over een gezamelijke administratie van sunni landen over deze 2 steden om ze te beschermen en de politieke invloed van ksa in te perken aangezien zij de hadj kaart elke keer inzetten.
    Ik ben het hier 100% met je eens, Wij maharba moeten onze landen helpen al gaat niet alles goed.
    Heb je toevallig iets en bron ofzo voor de dikgedrukte.

  5. #80
    MVC Lid

    Reacties
    424
    26-09-2014

    Hij spreekt toch de waarheid? waarom worden mensen boos als het ook echt zo is.

  6. #81
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door URUS Bekijk reactie
    Op facebook aljazeera moet je de discussies zien onder de arabs... echt erg.. iedereen wenst elkaar dood. Saudisch xijn als de dood om wat te zeggen omdat ze omgelegd kunnen worden als ze hun bek opentrekken.

    Marokko moet zijn ding doen en investeer gewoon in de toekomst... ver van hun gezeik om niks. Probleem van arab leiders is dat ze elkaar willen overheersen. Waarom geen onafhankelijk instituten bouwen die boven de leiders staan in geval van conflicten zoals die met Qatar?

    Ik voorspel persoonlijk weinig goeds voor KSA de komende jaren als olie zo goedkoop blijft, ze gaan het voelen en voor schut staan.

    Almohim, Marokko doet het goed, geen luie volk, een volk die bereidt is om het vuilste werk te doen zolang het 7alal is. We hebben sterke economische partnerships voor industrialisatie met de eu en de rest van de wereld. Stap voor stap insha Allah komt het goed.

    Maar ik maak me we zorgen om al 7aramayn... ik vertrouwen deze 2 steden niet meer onder deze homofielen. Er wordt al gesproken over een gezamelijke administratie van sunni landen over deze 2 steden om ze te beschermen en de politieke invloed van ksa in te perken aangezien zij de hadj kaart elke keer inzetten.

    Woon jij in Den Haag?

    ik ken daar iemand die ook veel betekent en hoog geletterd is. Bij veel van jouw reacties denk ik aan hem.
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  7. #82
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    En dat over een amazigh stad als marakesh .

  8. #83
    Verbannen

    Reacties
    3.870
    19-09-2011

    is het woordje kech afgeleid van marakech

  9. #84
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    is het woordje kech afgeleid van marakech
    leuk woordgrapje.

    heb je ook een Turkse stad waarmee we woordgrapjes kunnen maken over transgenders en ladyboys?
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  10. #85
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    istransboel

    transkara
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  11. #86
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    istanBOEL 3asima d legra we lboel

  12. #87
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    is het woordje kech afgeleid van marakech
    die zit

  13. #88
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Lof_der_zotheid Bekijk reactie
    Stik erin ouwe zatlap. Heerlijk die frustraties.


    Nee de Berbers zijn de burgermeesters van grote steden. Seculiere arabiertjes zijn de kruimeldieven die elkaar afschieten in Adam en oma's beroven. En het zijn ook die arabiertjes die je vind in exposé films en in Marrakech. Moet jij als arabiertje je dochter niet sturen naar Dubai om geld te verdienen? Ze maken jullie uit en jij beschermd ze als een trouw arabiertje. Eerloos volk.

    Gelukkig ben ik Riffijn en heb niets te maken met jullie prostitusie volk die ons ten schande zet.
    heb melding naar alle moderators getuurd, alleen is geen 1 online, kijken of je mogen nog bestaat . anders nog een poging

  14. #89
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door URUS Bekijk reactie
    bedankt voor de compliment maar nee, geletterheid is gewoon normaal in beide talen.

    Ga op en neer naar Rabat en ben in 010 als ik in NL ben.
    niet liegen jij komt uit 3zib midar in rif, el keddab dima keddab

  15. #90
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    la3nato allahi 3ala al kadibin