1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    917
    15-06-2010

    Citaat Geplaatst door Snowface Bekijk reactie
    Zit een man thuis tv te kijken
    Is t weer niet goed

    Ja je kijkt alleen tv

    Zit ie op zn telefoon
    Ja hele dag op telefoon

    Gaat ie naar cafe met vrienden
    elke dag ben je weg




    Man man man
    Een man hoort zijn vrouw gewoon aandacht te geven en niet doelloos in een cafe te zitten. Je haalt daar niks goeds uit.

  2. #17
    Adouz ♡

    Reacties
    696
    21-03-2014

    Citaat Geplaatst door Snowface Bekijk reactie
    Zit een man thuis tv te kijken
    Is t weer niet goed

    Ja je kijkt alleen tv

    Zit ie op zn telefoon
    Ja hele dag op telefoon

    Gaat ie naar cafe met vrienden
    elke dag ben je weg




    Man man man
    Zou je hetzelfde zeggen als je in haar plaats was en geen aandacht van je vrouw kreeg? (alleen maar bezig met haar vriendinnen, geeft de TV en telefoon meer aandacht dan aan jou)

  3. #18
    Adouz ♡

    Reacties
    696
    21-03-2014

    Citaat Geplaatst door Snowface Bekijk reactie
    Zo een vrouw ga ik niet eens mee in zee¡

    Vrouw is huisvrouw , vrouwelijke taken kennen en rolpatroon.
    Wij zijn gelijkwaardig maar niet gelijk

    Snap e voú
    Je zegt het goed, gelijkwaardig. Je vrouw heeft dus ook rechten die ze van jou moet krijgen. Anders is er geen sprake meer van gelijkwaardigheid. Een man heeft dus ook zijn mannelijke taken en dat is onder andere ook zijn vrouw aandacht geven in emotionele zin, anders schiet hij tekort.

    En je zegt wel ga ik niet eens mee in zee, maar zie dat maar te achterhalen voor het trouwen.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    35
    03-05-2015

    Ben jij dik ? lelijk ? niet aantrekkelijk ? Ik begrijp hem !

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    2.130
    23-03-2016

    Citaat Geplaatst door Rebel666 Bekijk reactie
    Wees blij dat je een man hebt.
    Noem je dat een man?

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    35
    03-05-2015

    De man moet twee dingen assumeren: ****** en zorgen dat de vrouw eten krijgt. voor de rest, moet de vrouw haar mond dicht houden.

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    2.130
    23-03-2016

    Citaat Geplaatst door Speentje Bekijk reactie
    Ten einde raad!

    Ik ben een halfjaar getrouwd nu en loop tegen enorm een paar dingen aan. Alles gaat elhamdoulilah goed, ik kom niet perse iets tekort MAAR wel 1 ding. Meneer gaat bijna dagelijks naar cafe om met vrienden neven te chillen kaarten en koffie drinken. Een x per week vind ik echt niet erg, heerlink quality time voormezelf. Doordeweeks is dat 3x per week en dan tot een uur of 2 en weekend is dat tot 4 uur. Hij werkt wel gewoon maar heeft middag avonddiensten dus wanneer ik ga slapen omdat ik er vroeg uit moet, gaat hij de deur uit! Ik ben het zat!! Ik heb zoveel ruzie gemaakt, het met zijn ma besproken, genegeerd echt alles, belangrijkste ook dua gedaan om hem te leiden. Maar walou. Hij beloofd dat hij minder gaat, dat houdt ie even vol en dan gaat hij weer. Elk weekend gaat dat zo! Elk weekend zit ik met een kutgevoel en kan ik ook niet normaal weekend vieren zoals ieder ander. Ik heb weekend juist nodig om bij te komen, maar er komt dan ruzie waardoor de hele weekend verpest is en je met een kutgevoel zit. Ik ben het negeren en met een benauwd gevoel thuislopen vanwege ruzie of schreeuwen naar elkaar zat. Ik ben er helemaal klaar mee!

    Maken jullie dit ook mee en hebben jullie misschien tips!?

    Tips als, geef aan dat het niet van de islam is dat hij zn vrouw alleen laat slapen etc.. helpt helaas niet. Alhoewel een hadith of video hierover wel welkom is, zodat ik het hem kan toesturen.

    Het voelt alsof ik alleen leef, zit er over na te dneken om paar dagen weg te gaan naar mn ouders maar ben bang dat h3t erger wordt.

    Hij geeft aan dat hij dat modig heeft, onspannen en dat hij mansgenoeg is om zelf de keuzes te maken, hij voelt zich niet mansgenoeg als ik hem vaak bel on te zeggen dat ie naar huis moet komen.
    Eerste vraag...wist je dat hij zou was? Je man is een kind die geen verantwoordelijkheid kan dragen. Sorry voor mijn directheid/hardheid bedoel het niet slecht. Maar zo hoort een man niet met zijn vrouw om te gaan. Een man die van je houdt geeft je ook ongevraagd aandacht en kijkt naar je om. Hij luistert niet naar je terwijl je het herhaaldelijk hebt aangekaart. Tijd voor acties. Tref maatregelen en als hij daarna niet wilt luisteren moet je scheiden. Neem aub geen kinderen in deze situatie.

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    2.130
    23-03-2016

    Citaat Geplaatst door Hot-Marokkaan Bekijk reactie
    Ben jij dik ? lelijk ? niet aantrekkelijk ? Ik begrijp hem !
    Moet een vrouw vreemdgaan/weggaan/buiten hangen als haar man dik wordt of lelijk is? Dan ga je toch als volwassenen mensen praten om tot oplossingen te komen? Wat helpt vluchten? Trouwens als je zo denkt want iedereen wordt lelijk op een dag!

  9. #24
    Adouz ♡

    Reacties
    696
    21-03-2014

    Citaat Geplaatst door Snowface Bekijk reactie
    Maak je niet druk

    Als een vrouw weet dat ze gelijkwaardig is en niet gelijk
    Dan is dat al een vrouw die verstandig is en islam hoog heeft zitten

    Dus het halve werk in de omgang
    Het hele huwelijk is omgang met de Islam als basis. Ze zeggen ook al dien mo3amalaat. Oftewel dien is gedrag.
    En ik maak me niet druk joh. Uiteindelijk is het jouw vrouw die tevreden met jou moet zijn.

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    2.130
    23-03-2016

    Citaat Geplaatst door Hot-Marokkaan Bekijk reactie
    De man moet twee dingen assumeren: ****** en zorgen dat de vrouw eten krijgt. voor de rest, moet de vrouw haar mond dicht houden.
    Het ontbreekt je aan verstand. Een vrouw/man is geen robot. Barbaar.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    3
    15-01-2018

    Er staat duidelijk geschreven dat dit gedrag niet mag. Zo zijn zo veel mannen. Ook vrouwen hebben rechten. Waarom? Omdat mannen net als Adam de zonde omarmen.

  12. #27
    Bijna Lid

    Reacties
    494
    24-04-2017

    Geloof me. Als je problemen in je huwelijk naar buiten, maw aan zijn of jouw ouders vertelt dan tekent dat voor de rest van jullie leven. Natuurlijk als er geweld of andere smerige zaken aan te pas komen direct vertellen maar dat hij jou niet genoeg aandacht geeft is absoluut geen reden om aan zijn moeder te vragen of zij op hem kan inpraten. Het is voor jullie huwelijk nooit gelukt(anders was hij nu iedere dag je aan het irriteren, thuis) dus zijn moeder zal ook niet veel hulp kunnen bieden.
    De problemen ontstaan echt pas als je andere betrekt in je huwelijkse probleempjes.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    35
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door Butterflyyy Bekijk reactie
    Het ontbreekt je aan verstand. Een vrouw/man is geen robot. Barbaar.
    Back to basics....zo hoort het....als zij een man heeft moet zij dankbaar zijn....90% van marok meiden zijn débris, lelijk, dik, wanhopige, of te vernederlands...gewoon Al hamdou lil Allah zeggen voor haar man en zolang hij niet drinkt of buiten neu-kt...is dat ok...

  14. #29
    Adouz ♡

    Reacties
    696
    21-03-2014

    Citaat Geplaatst door Butterflyyy Bekijk reactie
    Het ontbreekt je aan verstand. Een vrouw/man is geen robot. Barbaar.
    Hahahaha zelfs dieren krijgen aandacht. Een vrouw heeft dus volgens hem nog een lagere rang dan een dier. Allah ye7sen el3awen.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    35
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door Nabila1990 Bekijk reactie
    Hahahaha zelfs dieren krijgen aandacht. Een vrouw heeft dus volgens hem nog een lagere rang dan een dier. Allah ye7sen el3awen.
    voortplanting, drinken, se-ks en basta...marokko in de zomer...en zoeken voor sales en promos..toch ladies..!