1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    16
    12-10-2016

    Haal haal deze topic weg en ga n leven zoeken stuk verdriet. Boel bij mekaar liegen gatver

  2. #17
    Bijna Lid

    Reacties
    464
    15-06-2012

    Wauw. Wt een reacties. Reageer nuet als je geen advies hebt. Hoepel op dan

  3. #18
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door zahar Bekijk reactie
    Zo een Jongen,(Man is het niet) zou ik precies aanpakken met spiegelgedrag.

    Maar.....je moet ook dan echt alle risico's durven nemen,dus al wordt het een scheiding,niet bang zijn,hij houdt geen rekening met jou,dan ook geen rekening met hem,schijt hebben aan hem,ook leuke dingen ondernemen met je familie.ga ook gezellig tot heel laat uit eten,en lekker lang natafelen,zodat je ook pas heel laat thuis bent.en hem ook niet gaat missen.

    Dit soort jongens,willen een vrouw puur voor de status,nu is hij zogenaamd een Man,want hij is getrouwd,dit soort jongens trouwen ook om verzorgd te worden,het draait om hem,en niet om zijn vrouw.

    Dit soort wil een schoonmaakster,seksmaatje,kok,en chaperonne voor de familie bruiloftenetc...en zelf offert hij helemaal niks voor zijn vrouw,zijn vrouw moet op nummer 1 staan,anders ben je een verlengstuk van zijn leven,wil je daar voor je leven slijten?

    Ten eerste,als je van jezelf houdt,zal je NOOIT een man jou zo laten behandelen,dan is het of veranderen van zijn kant of kiezen voor jezelf.

    Echter,ontstaan dit soort huwelijken,alleen als men mekaar niet goed kent,en je eigenlijk niet bij mekaar past,daarom moet men ook pas trouwen als je echt bij mekaar past,want dan kun je er wat van maken.

    Ik hoop echt dat jullie eruitkomen,maar heb vaker dit soort huwelijken gezien,of de vrouw cijfert zich helemaal weg,en wordt steeds ongelukkiger,

    Of ze stellen ultimatums,houdt hij zich er niet aan,scheiden en open staan voor je eigen geluk.[emoji173]️
    Eens.
    Deze kerels hebben opvoeding nodig. Of je doet het nu of je doet het over 20 jaar....want je geduld houdt ooit eens op.
    Dus ik zou het nu doen voordat hij je hele leven vergalt met als resultaat dat je hem er alsnog uitschopt.

    En lees dat de topic nep is.
    Voor elke meid die denkt dat sbar loont...ja de goede sbar....sbar terwijl je actie onderneemt. Geen sbar om de eindeloze sbar. Q
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  4. #19
    Bijna Lid

    Reacties
    464
    15-06-2012

    Wauw. Waarom zou ik hierover liegen.. blijkbaar de vaate 24/7 groep op m.nl hier. Ik zocht alleen advies, kost geen geld. En ik maak het huwelijk niet zwart.. als je niet kan trouwen is dat je eigen probleem. Echt marokkanen weer, altijd commentaart. Daar vroeg ik nirt om.

  5. #20
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Ik snap eigenlijk niet waarom zo`n flierefluiter gaat trouwen.
    HAGENEESJE

  6. #21
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Ik zal je zeggen wat ik zou doen, maar daar moet je vooral niet naar luisteren al zeg ik het zelf.

    Sleutel ad binnenkant vd deur, en hij kan mooi op straat slapen. Adios.
    HAGENEESJE

  7. #22
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Heftig dit. Wat ik juist niet zou doen is familie inschakelen.
    Veel mannen waarderen dat niet en het word meestal erger.
    Probeer dua te blijven doen, en geduld te blijven hebben. En zeg het hem elke keer opnieuw op een rustige manier dat je zo niet kunt leven. En hopelijk zal hij de klik maken in zn hoofd.
    Ik heb een paar keer gezien dat familie bemiddelde en dat ging juist beter. Ts kan het proberen en voordat ze het doet wel met hem communiceren erover om hem voor te bereiden.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  8. #23
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    Ja lieve schat, jullie voeren een strijd met elkaar. Vergelijk hem niet met andere mannen. Want jouw man is jouw man en andere mannen zijn andere mannen. Ze komen niet uit dezelfde buik, ze hebben niet dezelfde opvoeding genoten, ze hebben niet dezelfde opvattingen en overtuigingen.
    Maar bedenk dat ondanks dat hij nu liever voor de gezelschap van zijn vrienden kiest, dat hij toch ooit voor jou gevallen is. En dat is niet zomaar. Als je nu niet getrouwd was en je zou je man voor jou laten vallen. Zou je dan dezelfde vrouw zijn als dat je nu bent? Zou je dezelfde woorden gebruiken en dezelfde manier?
    In een huwelijk voer je geen strijd en heb je geen regels en wetten voor elkaar. Er zijn wel rechten en plichten, maar die bereik je via compassie. Compassie komt door elkaar eerst te accepteren hoe je bent met je fouten en tekortkomingen. En dat je probeert te begrijpen waar dit vandaan komt? Wat heeft jou of jouw man gemaakt tot wie jullie zijn?

    Mag je man zichzelf zijn bij jou? Voelt hij zich thuis bij jou? ZOals Allah zeiin de koran dat we 'sakan' zijn voor elkaar? Of moet hij veranderen naar een persoon waar jij tevreden over bent. Probeer je onbewust je man tot maken tot iemand die voldoet aan jouw wensen??

    Als ik jouw man deze zin zou laten afmaken, hoe zou hij het invullen volgens jou?

    Jouw vrouw is een bron van....


    Moge Allah jouw huwelijk zegenen en jou man leiden tot waar Allah tevreden over is.
    Sorry mamavanm jij graaft veeeeel te diep het is gewoon heel simpel vind ik. Wat voor reden dan ook hij gedraagt zich niet goed en hij is volwassen genoeg om dat te weten. Dat psychologische gedoe van wat haar aandeel hierin is vind ik overdreven. Paar keer in de week de nachten buiten doorbrengen kan gewoon niet klaar.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  9. #24
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Trr is dit nep. Nou is maar goed ook denk ik dan maar.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Blijkbaar wist jij dat hij dat voor je huwelijk ook deed. En jij accepteerde het omdat hij zogenaamd jou beloofde om ermee te stoppen.
    Jij hebt voor hem gekozen dus je moet het zelf oplossen. Aan onze tips zul je niks hebben.

    Het probleem is het beloven van alles voor het huwelijk. Zogauw je iemand hebt blijft alles hetzelfde.

    Een jongen beloofd altijd gouden bergen voor het huwelijk maar je mag daarna blij zijn met een hooiberg.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  11. #26
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door mohand_serieus Bekijk reactie
    Blijkbaar wist jij dat hij dat voor je huwelijk ook deed. En jij accepteerde het omdat hij zogenaamd jou beloofde om ermee te stoppen.
    Jij hebt voor hem gekozen dus je moet het zelf oplossen. Aan onze tips zul je niks hebben.

    Het probleem is het beloven van alles voor het huwelijk. Zogauw je iemand hebt blijft alles hetzelfde.

    Een jongen beloofd altijd gouden bergen voor het huwelijk maar je mag daarna blij zijn met een hooiberg.
    Dat laatste is waar, daarom trouw ik niet.
    HAGENEESJE

  12. #27
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door gewoonblond2 Bekijk reactie
    Dat laatste is waar, daarom trouw ik niet.
    Als dat echt je reden is.. kan ik je alvast vertellen dat het zwaar onzin is. Jij moet je research gewoon goed doen en vertrouwen hebben in Allah.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  13. #28
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Als dat echt je reden is.. kan ik je alvast vertellen dat het zwaar onzin is. Jij moet je research gewoon goed doen en vertrouwen hebben in Allah.
    Ik heb genoeg ervaring om te weten, dus nee, voor mij geen huwelijk.
    HAGENEESJE

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Pff ik voel je frustratie. Heel lastig dit. Sommige mannen weten niet wat een huwelijk inhoudt. Welke man laat zn vrouw nou alleen in de nacht en dat terwijl ze aangeeft dat ze het niet fijn vindt en het komt ook nog eens vaker in de week voor. Vind dat echt echt niet kunnen en jij ook niet zo te lezen. Goed zo! Je moet dit gedrag nooit accepteren. Blijven praten met hem en hulp inschakelen. Desnoods idd een paar dagen weg om je standpunt duidelijk te maken als niks lukt. Jij staat in je recht meid, hij is degene die fout is.
    rot toch op je met alleen in de nacht ,,,,,vrowuen vantegenwoordig die kunnen wel alleen in een auto in de nacht van een bruiloft komen....en nu is veilig alleen thuis niet veillig genoeg,,,,trutjes gaan tegenwoordig alleen op vakantie naar weet ik veel,waaar.....en nu het ff niet uit kokt zeggen jullie dst jullie niet alleen thuis kunnnen blijven ,,,

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    1.956
    19-06-2008

    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    Ja lieve schat, jullie voeren een strijd met elkaar. Vergelijk hem niet met andere mannen. Want jouw man is jouw man en andere mannen zijn andere mannen. Ze komen niet uit dezelfde buik, ze hebben niet dezelfde opvoeding genoten, ze hebben niet dezelfde opvattingen en overtuigingen.
    Maar bedenk dat ondanks dat hij nu liever voor de gezelschap van zijn vrienden kiest, dat hij toch ooit voor jou gevallen is. En dat is niet zomaar. Als je nu niet getrouwd was en je zou je man voor jou laten vallen. Zou je dan dezelfde vrouw zijn als dat je nu bent? Zou je dezelfde woorden gebruiken en dezelfde manier?
    In een huwelijk voer je geen strijd en heb je geen regels en wetten voor elkaar. Er zijn wel rechten en plichten, maar die bereik je via compassie. Compassie komt door elkaar eerst te accepteren hoe je bent met je fouten en tekortkomingen. En dat je probeert te begrijpen waar dit vandaan komt? Wat heeft jou of jouw man gemaakt tot wie jullie zijn?

    Mag je man zichzelf zijn bij jou? Voelt hij zich thuis bij jou? ZOals Allah zeiin de koran dat we 'sakan' zijn voor elkaar? Of moet hij veranderen naar een persoon waar jij tevreden over bent. Probeer je onbewust je man tot maken tot iemand die voldoet aan jouw wensen??

    Als ik jouw man deze zin zou laten afmaken, hoe zou hij het invullen volgens jou?

    Jouw vrouw is een bron van....


    Moge Allah jouw huwelijk zegenen en jou man leiden tot waar Allah tevreden over is.



    Ik word moe van jouw reacties.
    the best things are free