1. #46
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door fairuza Bekijk reactie
    Een goed beargumenteerde uiteenzetting van onrechtmatigheid ervaren door vrouwen met een zekere achtergrond, geschreven door een intelligente moslima die zich niet gelegen laat liggen aan deze onrechtmatigheid bevestigende reacties van mannen met betreffende achtergrond.
    Citaat Geplaatst door Bellefleurtje Bekijk reactie
    Doe wat aan je pollewop obsessie..

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    254
    29-05-2017

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Zoals ik al zei..doe wat aan je pollewop obsessie.

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    3.645
    05-10-2005

    uit monden van een rapper, al mijn VRIENDEN hebben sex al mijn bitches hebben een x,geloof dat deze rapper goed beurt in de rap markt

    Feminisme wat is dat??





  4. #49
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Deze dubbele standaard en de problemen die daarbij komen kijken zullen helaas nog heel lang blijven bestaan.

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Wat een slecht onsamenhangend stuk.

  6. #51
    ︻╦╤─

    Reacties
    997
    28-05-2014

    Citaat Geplaatst door Bellefleurtje Bekijk reactie
    Ook voor jou neem begrijpendlezenles..
    "Ik ben het niet met je eens maar ik kan niks ontkrachten, daarom zeg ik maar dat je begrijpend moet lezen." Als jij begrijpend zou lezen, of uberhaupt zou lezen, zag je dat ik niet eens op dit werk van haar inging maar op haar werk in het algemeen. En dat is altijd dat ze zich liever richt op allochtonen/moslims, dan racisten en islamofoben.

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door Bellefleurtje Bekijk reactie
    Ik snap het niet..hij doet juist meer.. hij ontkend gewoon de problemen die sommige vrouwen wel ondervinden.
    Hij kent ze niet dus ze zjjn er niet en dat noemt zich iemand die opkomt voor minderheden..die hier gewoon zegt ik doe verder niks met de problemen van deze vrouwen ze moeten dat maar zelf uitzoeken niet mijn pakkie aan ..leve de SJW.

    Schijnbaar mogen witten, bestaande problemen van vrouwen met een andere cultuur niet aanhalen van Neoborn, omdat ze uit een andere cultuur komen en het dan bemoeienis of iets dergelijks is..
    Eng gewoon..zo hou je het juist instant.
    ik luister naar wat men te vertellen heeft en waar kan, help ik mocht dat nodig zijn of worden gevraagd.

    ik kan niets meer doen dat, ik ga mijn eigen moraliteit niet opleggen aan een ander, ik accepteer dat andersom ook niet.

    leef en laat leven en respect voor een ieder, ik ga vrouwen niet pushen dat ze seks moeten hebben met een ieder, dit vertellen aan hun familie en dat ze vervolgens alleen komen te staan binnen de familie...ik zal dat een ander nooit aandoen...echter als de vrouw haar verhaal verteld zal ik haar ook niet veroordelen, is ze welkom en zal ik luisteren en steunen waar ik kan.

    overigens kan jij voor mij met je hypocriete gefrustreerde vuilbek waar alleen maar leugens uitkomen en immer nare op de persoon gerichte opmerkingen gewoon doodvallen, maar dat wist je al.

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    254
    29-05-2017

    Citaat Geplaatst door 100EURO Bekijk reactie
    "Ik ben het niet met je eens maar ik kan niks ontkrachten, daarom zeg ik maar dat je begrijpend moet lezen." Als jij begrijpend zou lezen, of uberhaupt zou lezen, zag je dat ik niet eens op dit werk van haar inging maar op haar werk in het algemeen. En dat is altijd dat ze zich liever richt op allochtonen/moslims, dan racisten en islamofoben.
    Je begon meteen ovet boef..daarwaar dit hele stuk niet overgaat ..het gaat over vrouwen binnen immigranten gemeenschappen ,over wat voor schade ze (kunnen) oplopen als ze kiezen voor seksuele anatomie of andere vrijheden die niet geaccepteerd worden binnen die gemeenschappen .

  9. #54
    Bij twijfel . . . .

    Reacties
    12.812
    20-11-2006

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Wat jullie islamofoben benoemen heb ik geen bericht aan het gaat jullie blanken niet lukken om de islam de schuld te geven het zijn jullie frankensteins you deal with it . Wij moslims acioseren ons niet met de tuig die jullie hebben gecrieerd made in holland .
    Begrijp je eigenlijk wel wat er is geschreven?
    Volgens mij heb je een standaard riedel die je in elke comment plakt over welk onderwerp dan ook.


    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Het is altijd het glas valt uit mijn handen. Nooit ik laat het glas vallen.

  10. #55
    ︻╦╤─

    Reacties
    997
    28-05-2014

    Citaat Geplaatst door Bellefleurtje Bekijk reactie
    Je begon meteen ovet boef..daarwaar dit hele stuk niet overgaat ..het gaat over vrouwen binnen immigranten gemeenschappen ,over wat voor schade ze (kunnen) oplopen als ze kiezen voor seksuele anatomie of andere vrijheden die niet geaccepteerd worden binnen die gemeenschappen .
    En de aanleiding om daar een column over te schrijven is natuurlijk uit de lucht komen vallen? Want twee weken geleden kende de volkskrantlezer het woord kecht natuurlijk? Dit onderwerp is nauw verbonden met de boefgate. Maar mijn punt is niet dat suk opzich, mijn punt is zij als columniste die alleen afgeeft op allochtonen/moslims terwijl ze nauwelijks aandacht schenkt aan islamofobie en racisme.

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door Bellefleurtje Bekijk reactie
    Je begon meteen ovet boef..daarwaar dit hele stuk niet overgaat ..het gaat over vrouwen binnen immigranten gemeenschappen ,over wat voor schade ze (kunnen) oplopen als ze kiezen voor seksuele anatomie of andere vrijheden die niet geaccepteerd worden binnen die gemeenschappen .
    anatomie.....



  12. #57
    Bij twijfel . . . .

    Reacties
    12.812
    20-11-2006

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Wat jij wat jij doet...wijzen.

    Maar kijk nu eens naar Nederland en waar Nederland vandaan komt.

    100 jaar geleden waren vrouwen voor de wet nog tweede range burgers, ze mochten bijvoorbeeld niet stemmen.

    Dan kun je zeggen dat er in 100 jaar heel veel veranderd os. ..en dat is ook zo, echter vrouwen verdienen anno 2018 nog steeds minder dan mannen, vrouwen werken minder en vrouwen zijn ondervertegenwoordigd in bestuurlijk functies.

    Ligt dit aan onze wet? Nee die biedt geen enkele beperking aan vrouwen...het is onze samenleving en daar waar die vandaan komt.


    Conform onze samenleving zeg ik daar moet een piemel in, uiteraard enkel in de top 10 van een willekeurige bangalijstje en zeker geen uitgerangeerde vrouwen van boven de 40.
    En anders heb je wel te maken met stille voorwaarden: niet de vuile was buiten hangen op witte podia. Of dek die minstens in met de disclaimer dat slutshaming ook diepgeworteld is in de Nederlandse cultuur - dan blijft de boodschap tenminste verteerbaar voor zelfverklaarde medestanders uit intersectionele feministenkringen. Alsof er bij de strijd tegen islamofobie en #MeToo continu wordt benadrukt dat misogynie en racisme ook bij moslims en allochtonen voorkomt. Mensen die ons ondubbelzinnig zouden moeten steunen zoals onze omgeving ons had moeten beschermen, hebben het tot nu toe ook laten afweten.
    Ja hoor daar hebben we 'm. Ruis!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Het is altijd het glas valt uit mijn handen. Nooit ik laat het glas vallen.

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door 100EURO Bekijk reactie
    En de aanleiding om daar een column over te schrijven is natuurlijk uit de lucht komen vallen? Want twee weken geleden kende de volkskrantlezer het woord kecht natuurlijk? Dit onderwerp is nauw verbonden met de boefgate. Maar mijn punt is niet dat suk opzich, mijn punt is zij als columniste die alleen afgeeft op allochtonen/moslims terwijl ze nauwelijks aandacht schenkt aan islamofobie en racisme.
    dat doet ze wel, ze schrijft dat die rascisten juist een belemmering zijn voor vrouwen uit ilamtische en hindoestaanse familie's om zich te uiten over de problemen die zich voordoen als een vrouw een relatie aangaat voor het huwelijk.

    deze vrouwen willen namelijk niets te maken hebben met dat pvv, pegida, baudet tuig, die willen gewoon een eigen leven met vrienden, relaties en familie, liefde. Liefde die niet voorwaardelijk is maar onvoorwaardelijk, dat is wat ik lees.

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door LaPoekel Bekijk reactie
    Ja hoor daar hebben we 'm. Ruis!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    ik reageer op een specifieke reactie, die van bellefleurtje

    lees mijn reactie in dat licht aub.

    of doe het niet, (wat je ook niet doet)

  15. #60
    Bij twijfel . . . .

    Reacties
    12.812
    20-11-2006

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    ik reageer op een specifieke reactie, die van bellefleurtje

    lees mijn reactie in dat licht aub.

    of doe het niet, (wat je ook niet doet)
    Daar gaan we weer: aannames!

    Ook in je reactie doe je precies wat de schrijfster heeft benoemd.

    Grappig.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Het is altijd het glas valt uit mijn handen. Nooit ik laat het glas vallen.