1. #31
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door deleukstuu Bekijk reactie
    Heb je wel gedaan, van de week nog.... Je vond jouw interpretatie beter dan dat van de grote geleerden.. Over arrogantie gesproken... Verder geef je just weer zelf aan, dat een tafsier niet altijd hoeft te kloppen? En dit terwijl jij geen woord Arabisch spreekt? Maar tegelijk maak je hier wel weer een punt van? Jij begrijpt geeneens wat je zegt... Als jij het al niet begrijpt en wilt begrijpen dan weet ik het ook niet... Ik denigeer je niet.. Gaf je nasieha en toen begon je te schreeuwen....

    Als er geleerden zijn die deze bewering tegenspreken mag je ze uiteraard plaatsen... Daar ben ik benieuwd naar...
    Sinds wanneer is Arabisch spreken of lezen een vereist?

  2. #32
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door deleukstuu Bekijk reactie
    We hebben een atheïste mufti onder ons haha. Achterlijkheid viert hoogtij vandaag op m.nl

    Waarom perse denk jij dat je beter/bent??

  3. #33
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door deleukstuu Bekijk reactie
    De wetenschappelijke berekening klopt... Nu gaan we kijken welke islam geleerden deze claim tegenspreken en wat hun hujjat zijn. Als iemand deze matn heeft stuur ze.
    Sinds wanneer heeft een wetenschappelijke berekening maar enigzins met religie te maken??

  4. #34
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door zapdoz Bekijk reactie
    Klopt ja de geleerden hadden destijds geen wetenschap dus die konden het vers niet begrijpen. En een Tafsir hoeft niet altijd te kloppen nee, waarom zijn er dan zoveel verschillende opmerkingen op verzen, kloppen ze allemaal wou je zeggen?
    Daarnaast heb ik in die andere topic mijn interpertatie niet eens kenbaar gemaakt, dus waar heb je het over. Je weet niet eens of ik wel of niet gelijk heb.

    Maar wat jij nu volgt ivm die lichtsnelheid is hetzelfde alsof je mijn wetenschappelijke mening op dat ene vers zou volgen. En dat laatste kraak je nu dus af, snap je wat ik bedoel.

    Je meet met twee maten, dat wat je van die website hebt geplukt en waarvan je niet eens weet van wie het komt neem je wel aan voor waar, terwijl de Tafsirs niets zeggen over lichtsnelheid.

    Ik heb zelfs wat beters geplaatst als woorden van geleerden, namelijk een ander Koran vers die het tegenspreekt en daarnaast de woorden van de profeet uit Sahih Hadith uit Tirmidhi.

    Dus wat wil je nu zeggen, dat die geleerden boven de Koran en Sunnah staan? Terwijl men de Koran altijd in eerste instantie uitlegt dmv Koran verzen zelf en vervolgens pas na de Hadith kijkt. Kies jij er blijkbaar voor om een ...... te volgen die het woord The Command / De Opdracht volgens zijn eigen denkvermogen interperteert als Licht/Engelen en dit word tegengesproken in een Koran vers.

    Dus als jij de meneer de Geleerden van die website wilt volgen, veel succes Ik ga het niet nog 10x uitleggen, al helemaal niet na al die onnodige denigrerende opmerkingen, waaruit je kan opmaken dat iemand die de Arabische taal machtig is, automatisch meer kennis heeft van de Islam. Heb je altijd gemogen maar dit is gewoon pure arrogantie.
    Te hard in verdediging!

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    552
    15-03-2014

    Citaat Geplaatst door deleukstuu Bekijk reactie
    We hebben een atheïste mufti onder ons haha. Achterlijkheid viert hoogtij vandaag op m.nl
    Dus je zegt duidelijk dat ik een atheist ben en zodoende een Kafir. Die Takfir staat genoteerd, ga vooral je gang doe maar nog meer Takfir op mij, des te beter voor mij op een dag kom ik deze schuld innen bij je

  6. #36
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Espirite Bekijk reactie
    Die zapdoz begint steeds meer trekjes van een kafir te krijgen.
    Vond jou altijd al een rare vogel maar je laat steeds meer van je ware aard zien.
    Spelletjes met de Qur'an doen alsof je dammen speelt a mies an zeb3a.
    Sinds wanneer is een andere zijn mening niet toegelaten..?

  7. #37
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door zapdoz Bekijk reactie
    Welke spelletjes Koran werd altijd al geinterperteerd dmv Koran en Hadith.

    Ga jij maar iemand volgen die zomaar dingen uit zijn duim zuigt en claimt dat De Opdracht/The Command staat voor Licht op basis van wat?

    De geleerden onderbouwde dat altijd dmv Koran of Hadith, maar volgen jullie maar de moderne geleerden, waarvan jullie niet eens weten wie er achter zit.

    Pm je nummer maken we wel even afspraak, kijken of je die dingen over me moeder ook in me gezicht gaat zeggen. PM als je man bent, achter je toetsenbord is makkelijk yek, PM voor afspraak je speelt met eer van mij moeder en mij ook nog met een Kafir vergelijken? Ik garandeer je ik kom al neem je al je vriendjes mee.

    Saffi deze discussie met jou is afgelopen na deze reactie, PM mij en we handelen het af als mannen onder elkaar. JouW PM is dicht stuur mij bericht, je gaat echt paar vingers en een hand inleveren voor wat je getypt
    Wil je vechten ffe so??

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    552
    15-03-2014

    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    Te hard in verdediging!
    Wat bedoel je? Als men zomaar woorden uit de Koran gaat interperteren naar hoe zij het willen, terwijl deze elders in de Koran word weerlegt. Wat moet ik dan doen zwijgen?

    Diegene die woorden verdraaid en zij die het hier verspreiden en verdedigen, zij zijn diegene die hier spelletjes spelen met de woorden uit de Koran. NIET ik zoals ze iedereen willen doen geloven, lees alles maar terug.

    Als ze niets meer te zeggen hebben, gaan ze bloed onder je nagels vandaan halen. Dat zegt meer dan genoeg lijkt mij

  9. #39
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door zapdoz Bekijk reactie
    Wat bedoel je? Als men zomaar woorden uit de Koran gaat interperteren naar hoe zij het willen, terwijl deze elders in de Koran word weerlegt. Wat moet ik dan doen zwijgen?

    Diegene die woorden verdraaid en zij die het hier verspreiden en verdedigen, zij zijn diegene die hier spelletjes spelen met de woorden uit de Koran. NIET ik zoals ze iedereen willen doen geloven, lees alles maar terug.

    Als ze niets meer te zeggen hebben, gaan ze bloed onder je nagels vandaan halen. Dat zegt meer dan genoeg lijkt mij
    Sinds wanneer bestrijd je vuur met vuur of in jullie geval met benzine?

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    552
    15-03-2014

    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    Wil je vechten ffe so??
    Ik ga inhoudelijk niet in op jou woorden. Hij moet me PM sturen dan komt goed

    Hij denk hij heeft met wahid hoertje te maken, die zijn moeder laat beledigen en zichzelf laat vergelijken met een Kafir.

    Hij heeft ALLE grenzen overschreden en zonder exuses gaat hij daar dan ook de prijs voor betalen.

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    552
    15-03-2014

    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    Wil je vechten ffe so??
    Ik ga inhoudelijk niet in op jou woorden. Hij moet me PM sturen dan komt goed

    Hij denk hij heeft met wahid hoertje te maken, die zijn moeder laat beledigen en zichzelf laat vergelijken met een Kafir.

    Hij heeft ALLE grenzen overschreden en zonder exuses gaat hij daar dan ook de prijs voor betalen.

  12. #42
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Jullie zijn een bende betweterige Mtfr...iedereen op zijn paard en ik hoef die dure woorden niet...

    Elkaar overtreffen is Bullshit...

    Met al de lawaai hoort niemand de vragen niet..

    Kennis is niet enkel macht...ook verantwoordelijkheid..

    Kben razend


  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    552
    15-03-2014

    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    Sinds wanneer bestrijd je vuur met vuur of in jullie geval met benzine?
    Je ziet zelf wie er begonnen is en niet eens beledigen maar letterlijk door riool halen.

    Ik heb twee dingen hoog te houden, mijn moeder en mijn geloof. Daarom praat ik nog heel netjes ik wil serieus met deze man eens afspreken, als het echt een man is tenminste.

  14. #44
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door zapdoz Bekijk reactie
    Ik ga inhoudelijk niet in op jou woorden. Hij moet me PM sturen dan komt goed

    Hij denk hij heeft met wahid hoertje te maken, die zijn moeder laat beledigen en zichzelf laat vergelijken met een Kafir.

    Hij heeft ALLE grenzen overschreden en zonder exuses gaat hij daar dan ook de prijs voor betalen.
    Waarom verlaag je!?

  15. #45
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door zapdoz Bekijk reactie
    Ik ga inhoudelijk niet in op jou woorden. Hij moet me PM sturen dan komt goed

    Hij denk hij heeft met wahid hoertje te maken, die zijn moeder laat beledigen en zichzelf laat vergelijken met een Kafir.

    Hij heeft ALLE grenzen overschreden en zonder exuses gaat hij daar dan ook de prijs voor betalen.
    Waarom verlaag je!?