1. #151
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Noeha. Bekijk reactie
    Zo slim, maar uiteindelijk zal je verschoond moeten worden bij t verpleeghuis. Allah heeft jou geloof niet nodig hoor. Je zal zien hoever dat hoogmoedige intellect van je zal reiken en je van nut zal zijn

    Je bent heel sluw in het tegenwerken van de islam echt duivels, maar goed dit heb je niet eens door misschien omdat je jezelf niet eens kent als mens zijnde ken je je plek gewoon nog niet. Je werd geschapen kreeg een verstand en nu wil je ontkennen dat je geschapen bent en een verstand hebt. Rare man.

    Ga gwn met jezelf discussieren beste oplossing zijn wij van je af want we vinden jou niet eens interessant. Jouw denkvermogen is te zwak begaafd voor ons.
    Waarom is hij sluw?
    Sluwer dan ons?
    Waarom werkt hij tegen..?

    Waarom ben je zo zelfzeker en klamp je vast aan iets van ooit..

    Denk!!

  2. #152
    Sysiphus

    Reacties
    9.981
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    Ik snap dit Ni...
    Begrijp nog minder..
    Ma ik voel dit is punt waard..
    Kan ik niet doen..
    Juist men laptop door de raam gegooid..
    Andere Battle
    Si simpel is het..
    Desondanks.
    Geef het ruimte
    Je hebt dichterlijk talent.
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

  3. #153
    ~Smile~

    Reacties
    651
    05-10-2014

    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    Jups:
    Netjes bidden met de zon mee lost alles op..

    Ofcourse en
    Jij kan beter wegblijven uit mijn topics, heb het niet zo met ongemanierde ex-moslims die hun gal spuwen op de profeet en Allaah en naar de vrouw kijken alsof ze een lustobject is die je zo kan vervangen alsof je over eten praat. Kotsmisselijk wordt ik van jou soort.
    Dus verdwijn uit mijn zicht aub.

  4. #154
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door HoBBiT123 Bekijk reactie
    Je hebt dichterlijk talent.
    Poëzie is Arabische eigen

  5. #155
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door deleukstuu Bekijk reactie
    Jij kan beter wegblijven uit mijn topics, heb het niet zo met ongemanierde ex-moslims die hun gal spuwen op de profeet en Allaah en naar de vrouw kijken alsof ze een lustobject is die je zo kan vervangen alsof je over eten praat. Kotsmisselijk wordt ik van jou soort.
    Dus verdwijn uit mijn zicht aub.
    Yo gott the message wrong..
    Is for the happy few..

    Vandaag hutsepot

  6. #156
    Soufiane.

    Reacties
    9.623
    28-09-2005

    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    Waarom is hij sluw?
    Sluwer dan ons?
    Waarom werkt hij tegen..?

    Waarom ben je zo zelfzeker en klamp je vast aan iets van ooit..

    Denk!!
    Ben je kafir?
    Lam yansahu Lmalakaani hiena nasietahu, bal athbataahu wa anta laahin tal3abu.

  7. #157
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door HoBBiT123 Bekijk reactie
    Hoe kan ik iets erg vinden dat of waarin ik niet geloof?
    Mijn enige bekommernis is mijn tijd voor mijn dood.
    En hypothetisch, god blijkt uiteindelijk te bestaan ... Hij is toch rechtvaardig (als ik jullie mag geloven)? Waar moet ik me dan hypothetisch druk over maken?
    Dat kan je natuurlijk niet, zolang je ervoor kiest om daar niet in te geloven… maar wanneer je die keuze niet meer hebt dan is het in beide gevallen einde verhaal. Overigens hoef je je niet druk te maken om de rechtvaardigheid van Allah, het is eerder je eigen onrecht waar je je zorgen om moet maken op die dag.
    Eigenlijk kies je dus voor plan B… Wie dan leeft wie dan zorgt…

  8. #158
    MVC Lid

    Reacties
    736
    09-05-2016

    Meisjes zijn sneller dan een engel. In 0.00000000000000000000000000001 seconde kunnen ze al mijn hart omsingelen.

  9. #159
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door Darkmatter1991 Bekijk reactie
    Hoe ben jij er zo zeker van dat Allah bestaat? Indien Allah non-existent is dan heeft dit grote theologische implicaties. Ik stel je deze vraag aangezien je mee wilt doen aan de onmogelijke loterij.
    Wij moslims hebben zo onze bewijzen die Allah’s bestaan bevestigen, waar zelfs HoBBiT moeite mee heeft om daar omheen te gaan… Maar hoe ben jij er dan zelf zeker van dat Hij niet bestaat? De enige loterij die ik dan voor mij zie is dat gokspel van jou en HoBBiT waarin jullie vurig hopen dat er iets als een eeuwige verblijf in de hel niet bestaat. Een moslim is alles behalve een gokker. Die is overtuigd en gaat overtuigend van het zekere uit. Hoezo een loterij….

  10. #160
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Zoals in surah 35 Faatir 37 staat vragen de ongelovigen Allah om nog een kans zodat zij wel zullen gaan geloven... De enige reactie die zij van Allah krijgen is:

    "Gaven wij jullie niet een leven dat lang genoeg was zodat wie wilde nadenken de gelegenheid kreeg om na te denken en kwam er tot u geen waarschuweter?"



    Dus HoBBiT... is dit geen rechtvaardigheid dit leven dat we leven, de duur daarvan en de waarschouwers die zijn gestuurd? Is er iets anders dat rechtvaardiger is dan dit?

  11. #161
    Sysiphus

    Reacties
    9.981
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    Wij moslims hebben zo onze bewijzen die Allah’s bestaan bevestigen, waar zelfs HoBBiT moeite mee heeft om daar omheen te gaan… Maar hoe ben jij er dan zelf zeker van dat Hij niet bestaat? De enige loterij die ik dan voor mij zie is dat gokspel van jou en HoBBiT waarin jullie vurig hopen dat er iets als een eeuwige verblijf in de hel niet bestaat. Een moslim is alles behalve een gokker. Die is overtuigd en gaat overtuigend van het zekere uit. Hoezo een loterij….
    Hoe kom je erbij? Hobbit heeft geen moeite met godsbewijzen.
    Op deze stek heb ik er nog geen een geldig gelezen.
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

  12. #162
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    @Adela

    In shaa Allah... Moge Allah ons hoeden voor de shajateen onder de mensen en de jinn.

  13. #163
    Sysiphus

    Reacties
    9.981
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    Zoals in surah 35 Faatir 37 staat vragen de ongelovigen Allah om nog een kans zodat zij wel zullen gaan geloven... De enige reactie die zij van Allah krijgen is:

    "Gaven wij jullie niet een leven dat lang genoeg was zodat wie wilde nadenken de gelegenheid kreeg om na te denken en kwam er tot u geen waarschuweter?"



    Dus HoBBiT... is dit geen rechtvaardigheid dit leven dat we leven, de duur daarvan en de waarschouwers die zijn gestuurd? Is er iets anders dat rechtvaardiger is dan dit?
    Cut the Middleman. Daarna kunnen we het nog eens over bewijzen hebben en wat rechtvaardig is.
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

  14. #164
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door HoBBiT123 Bekijk reactie
    Hoe kom je erbij? Hobbit heeft geen moeite met godsbewijzen.
    Op deze stek heb ik er nog geen een geldig gelezen.
    ooh jawel hoor , af en toe richt je je pijlen op de persoon in plaats van het onderwerp. Dat beschouwen wij als "moeite hebben om er omheen te gaan.... "

    Geen een gelezen of geen een willen lezen? Een wereld van verschil.

  15. #165
    Sysiphus

    Reacties
    9.981
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    ooh jawel hoor , af en toe richt je je pijlen op de persoon in plaats van het onderwerp. Dat beschouw ik als met moeite er omheen willen gaan....

    Geen een gelezen of geen een willen lezen? Een wereld van verschil.
    Dat is dan jouw beschouwing die geen uitstaans heeft met wat werkelijk is.

    Ik lees er geen. Hier in elk geval niet.
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein