1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    706
    17-11-2010

    al die afgodsbeelden daar zitten duivels in

    Want ze worden aanbeden Door de ongelovigen

    https://m.youtube.com/watch?v=VxjBXWKVCtU

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    816
    16-11-2017

    Citaat Geplaatst door jamal-nadori Bekijk reactie
    Want ze worden aanbeden Door de ongelovigen

    https://m.youtube.com/watch?v=VxjBXWKVCtU
    Dus, doe je nou wel of geen takfir op mensen die de doden vragen?

  3. #3
    ~Smile~

    Reacties
    651
    05-10-2014

    Ik denk dat de duivels eerder op m.nl zullen zitten ipv een afgodsbeeld...

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    706
    17-11-2010

    Citaat Geplaatst door Abu-Silaah Bekijk reactie
    Dus, doe je nou wel of geen takfir op mensen die de doden vragen?
    Takfir dhaahiran maar niet baadinan

    Totdat ik bewijs heb geleverd

    Bij ongelovige hoeft dat niet

    Maar bij een persoon die moslim was wel asl fiehim salaamah

    Totdat zei shirk akbar begaan

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    706
    17-11-2010

    Citaat Geplaatst door deleukstuu Bekijk reactie
    Ik denk dat de duivels eerder op m.nl zullen zitten ipv een afgodsbeeld...
    Ook duivels ja ongelovigen die hier discussiëren

    Maar wat ik zeg is zeker waar

    Luister naar de woorden van shaykh fawzan je gaat begrijpen in shaa Allah

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    816
    16-11-2017

    Citaat Geplaatst door jamal-nadori Bekijk reactie
    Takfir dhaahiran maar niet baadinan

    Totdat ik bewijs heb geleverd

    Bij ongelovige hoeft dat niet

    Maar bij een persoon die moslim was wel als fiehim salaamah

    Totdat zei shirk akbar begaan
    Laa Ilaaha ilaa Allah is al bewijs. En de Qur'an is al bewijs.
    Dode vragen is Shirk Akbar.

    Allah heeft ons geleerd in de Qur'an dat we niemand moet vragen behalve hem.
    De Hujjah is al geleverd.
    De 'ulamah hebben ijma' dat het shirk akbar is en dat diegene het geloof verlaat.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    706
    17-11-2010

    Citaat Geplaatst door Abu-Silaah Bekijk reactie
    Laa Ilaaha ilaa Allah is al bewijs. En de Qur'an is al bewijs.
    Dode vragen is Shirk Akbar.

    Allah heeft ons geleerd in de Qur'an dat we niemand moet vragen behalve hem.
    De Hujjah is al geleverd.
    De 'ulamah hebben ijma' dat het shirk akbar is en dat diegene het geloof verlaat.
    Ik volg de geleerden eerder dan jouw!

    Jij hebt zelf gestudeerd zonder terug te keren naar de geleerde want je bent een khaaridji!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    816
    16-11-2017

    Nou, kom met bewijs dat ik van de Khawaaridj ben.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    706
    17-11-2010

    Citaat Geplaatst door Abu-Silaah Bekijk reactie
    Nou, kom met bewijs dat ik van de Khawaaridj ben.
    Jij doet massa takfir

    En beschouwd een moslim zonder baard als ongelovige al heeft hij noer op zijn gezicht!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    816
    16-11-2017

    Citaat Geplaatst door jamal-nadori Bekijk reactie
    Jij doet massa takfir

    En beschouwd een moslim zonder baard als ongelovige al heeft hij noer op zijn gezicht!
    Je bent een leugenaar en stopt woorden in mijn mond.

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    2.548
    11-01-2016

    Citaat Geplaatst door Abu-Silaah Bekijk reactie
    Nou, kom met bewijs dat ik van de Khawaaridj ben.
    Jij bent voor minderheid moslims en tegen meerderheid moslims de ummah die Rasûl Allah sal Allah 3alayhi wa sallam volgen en zijn Trouwe Metgezellen de Sahaabah radi Allahu anhum
    Jij bent zeker weten van de khawaarij

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    816
    16-11-2017

    Citaat Geplaatst door Espirite Bekijk reactie
    Jij bent voor minderheid moslims en tegen meerderheid moslims de ummah die Rasûl Allah sal Allah 3alayhi wa sallam volgen en zijn Trouwe Metgezellen de Sahaabah radi Allahu anhum
    Jij bent zeker weten van de khawaarij
    En ook jij bent zeker een leugenaar.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    19
    06-11-2014

    Citaat Geplaatst door Espirite Bekijk reactie
    Jij bent voor minderheid moslims en tegen meerderheid moslims de ummah die Rasûl Allah sal Allah 3alayhi wa sallam volgen en zijn Trouwe Metgezellen de Sahaabah radi Allahu anhum
    Jij bent zeker weten van de khawaarij
    Ik heb een vraag als niet niet erg vindt

    Als eerst wat betekent khawarji volgens jou ?
    Als tweede welke Sifat van de Khawarji pas jij toe op deze broeder datje hem als khariji bestempelt
    Ten derde jullie praten heel leuk over hij doet takfir, maar wisten jullie dat doormidden van jullie bestempeling op hem als khawarji zijnde ook takfir hebben gedaan ? En zijn bloed halal hebben verklaard ? Bij een groep van de geleerden zijn de khawarji geen moslims

    Nu bij Hern onderwerp deze broeder heeft nooit takfir gedaan op de verlater van bepaalde verplichte zaken
    Ik heb gezien wat die post, het punt is dat jullie niet begrijpen wat deze broeder bedoelt. Hij heeft geen enkel iemand vanafwege zijn nationaliteit of een grote zonde tot kafir verklaart, wees ook bewust zoals jullie steeds spreken over takfir iemand moslim verklaren ook niet zomaar kan... dat weten jullie vast wel.

    Dan nu bij de graven aanbidders zij zijn Mushrikeen als deze broeder behoort tot khawarji vanwege zijn takfir dan maa shaa Allah jullie zijn dan de eerste die de Ulama van Najd, zinn Taymiyyah en ibn qayyim en jullie eigen paleis geleerden (fawzan Ale shaikj ibn bazz) als khawarji hebben bestempelt Allah u akbar ! Wat zijn jullie dan????

    La ilaha iAllah wat een dwaling ik heb expres geen enkele bewijs hier geplaatst omdat hamdoulilah andere broeders al hebben gepost over de graven aanbidders en de dawah al is verricht en boodschap al is gevestigd. Dus wie koppig blijft hij zou koppig blijven, tevens bjj n het opdoen van kennis leer je dat je in Aslu Deen zaken niet geëxcuseerd wordt vanwege jou ontwetendheid. En SubhanAllah als jij de mushrikeen nie tot ongelovig verklaart dan werkelijk waar jij behoort tot hen omdat je geen onderscheidt hebt gemaakt tussen wie Allah onrgelovig verklaart en wie niet.

    ‏إن الله لا يغفر أان شرك به ويغفر ما دون ذلك لمن يشاء ook zegt Allah ‏انه من يشرك بالله فقد حرم الله عليه الجنة ‏ومأواه النار وما للظالمين من انصار

    Allah heeft takfir gedaan op hun en wij doen ook takfir op degene die Allah en zijn boodschapper ongelovig hebben verklaart.

    Ik adviseer jullie om op te passen met iemand te snel khariji te bestemmepelen omdat het het zelfde is als takfir of iemand daalim faasik munafq te noemen en wie een debat wilt houden hier op Marokko . Nl omtrent graven aanbidden ik zeg bismiAllah laten we starten

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    706
    17-11-2010

    Citaat Geplaatst door muaadibnamar Bekijk reactie
    Ik heb een vraag als niet niet erg vindt

    Als eerst wat betekent khawarji volgens jou ?
    Als tweede welke Sifat van de Khawarji pas jij toe op deze broeder datje hem als khariji bestempelt
    Ten derde jullie praten heel leuk over hij doet takfir, maar wisten jullie dat doormidden van jullie bestempeling op hem als khawarji zijnde ook takfir hebben gedaan ? En zijn bloed halal hebben verklaard ? Bij een groep van de geleerden zijn de khawarji geen moslims

    Nu bij Hern onderwerp deze broeder heeft nooit takfir gedaan op de verlater van bepaalde verplichte zaken
    Ik heb gezien wat die post, het punt is dat jullie niet begrijpen wat deze broeder bedoelt. Hij heeft geen enkel iemand vanafwege zijn nationaliteit of een grote zonde tot kafir verklaart, wees ook bewust zoals jullie steeds spreken over takfir iemand moslim verklaren ook niet zomaar kan... dat weten jullie vast wel.

    Dan nu bij de graven aanbidders zij zijn Mushrikeen als deze broeder behoort tot khawarji vanwege zijn takfir dan maa shaa Allah jullie zijn dan de eerste die de Ulama van Najd, zinn Taymiyyah en ibn qayyim en jullie eigen paleis geleerden (fawzan Ale shaikj ibn bazz) als khawarji hebben bestempelt Allah u akbar ! Wat zijn jullie dan????

    La ilaha iAllah wat een dwaling ik heb expres geen enkele bewijs hier geplaatst omdat hamdoulilah andere broeders al hebben gepost over de graven aanbidders en de dawah al is verricht en boodschap al is gevestigd. Dus wie koppig blijft hij zou koppig blijven, tevens bjj n het opdoen van kennis leer je dat je in Aslu Deen zaken niet geëxcuseerd wordt vanwege jou ontwetendheid. En SubhanAllah als jij de mushrikeen nie tot ongelovig verklaart dan werkelijk waar jij behoort tot hen omdat je geen onderscheidt hebt gemaakt tussen wie Allah onrgelovig verklaart en wie niet.

    ‏إن الله لا يغفر أان شرك به ويغفر ما دون ذلك لمن يشاء ook zegt Allah ‏انه من يشرك بالله فقد حرم الله عليه الجنة ‏ومأواه النار وما للظالمين من انصار

    Allah heeft takfir gedaan op hun en wij doen ook takfir op degene die Allah en zijn boodschapper ongelovig hebben verklaart.

    Ik adviseer jullie om op te passen met iemand te snel khariji te bestemmepelen omdat het het zelfde is als takfir of iemand daalim faasik munafq te noemen en wie een debat wilt houden hier op Marokko . Nl omtrent graven aanbidden ik zeg bismiAllah laten we starten
    Nee want hij is gevlucht van kufr zoals Ali ibn abie taalib zei raadhia Allahoe 3anhoe en alle metgezellen

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    19
    06-11-2014

    Moge Allah jou leiden jij bent verdwaald. 1 je reageert heel verkeerd. 2 ik heb meer gezien van wat jij post en met jou verder gaan is een tijdverspilling