1. #1
    Verbannen

    Reacties
    1.579
    10-06-2017

    Marokkaanse voetbal verliest 1 van zijn benen helaas hij die niet van wk kan genieten

    Keeper Hameed al-Hazzaz die tot de dag vandaag in harten is van Marokkaanse voetbal fans is vandaag op 73 jarige leeftijd overleden moge Allah hem beschermen vergeven en janat alfirdaus inscha allah.

    Jammer dat sport redactie hier geen aandacht heeft geschonken.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.403
    04-12-2010

    Ohhh layrahmou meskin toevallig zat ik gisterenavond naar te kijken wk 1970 toevallig

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    1.579
    10-06-2017


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.403
    04-12-2010

    Bedankt voor de nuttige informatie ik ben wat oudere man dus volg het de meeste hier weten het niet eens wie hij is

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    Is een arabier. Vind jij dat wel erg Zohra?

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Lair7mo el hazzaz

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    1.579
    10-06-2017

    Citaat Geplaatst door _yassir_ Bekijk reactie
    Is een arabier. Vind jij dat wel erg Zohra?
    voor mij is Marokkaan een Marokkaan ik houd van elke Marokkaanse burger of het nou Berber is of Arabier is wij zijn 1 natie. Alleen de currupten hondjes mogen opgehangen worden. 90 procent van Marokkaanse regering zijn de berbers.

    Het zijn u soort die onderscheid maken en haat creëeren tussen groepen maar ik wens het beste voor elke Marokkaanse burger.

    Doe tenminste do3a voor deze Marokkaanse burger dan nemen wij je sereieus

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    8.756
    07-12-2012

    Citaat Geplaatst door Zohra2003 Bekijk reactie
    voor mij is Marokkaan een Marokkaan ik houd van elke Marokkaanse burger of het nou Berber is of Arabier is wij zijn 1 natie. Alleen de currupten hondjes mogen opgehangen worden. 90 procent van Marokkaanse regering zijn de berbers.

    Het zijn u soort die onderscheid maken en haat creëeren tussen groepen maar ik wens het beste voor elke Marokkaanse burger.

    Doe tenminste do3a voor deze Marokkaanse burger dan nemen wij je sereieus
    Ik kom uit een dorp naast Nador. Ik ben de laatste die onderscheid maakt. Voor mij is iedereen gelijk. Ik heb vrienden die overal vandaan komen in Marokko. Allemaal zijn het topmensen alhmdl. Ik ben juist tegen de haat onderling.

    Wat betreft de regering heb je natuurlijk een punt..