1. #16
    word

    Reacties
    3.558
    16-07-2009

    Ik ben geen van beiden...



  2. #17
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door Turkbey Bekijk reactie
    je mag me appartement sturen hoor. Maar verwacht niet zelfde seconde reactie. Ik reageer doorgaans binnen 1 maand.
    Wat is appartement sturen?

    Na een maand ben ik je al lang vergeten, veel te lang.
    HAGENEESJE

  3. #18
    ondertitel?

    Reacties
    19.142
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Sundaeijs Bekijk reactie
    Iemand was dus afgehaakt omdat ik niet op tijd reageerde op app, terwijl ik had uitgelegd dat ik meer een beller ben. Als ik op werk ben of in gezelschap zit ik niet op me telefoon. Ik vind bellen veel persoonlijker, helemaal als je elkaar leert kennen..op app vat je dingen anders op waardoor irritatie's komen.
    Als iemand daarom afhaakt moet je die eigenlijk liever kwijt dan rijk zijn.
    Zelfde geld voor mensen die om hun eigen conclusies keer op keer geïrriteerd raken.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  4. #19
    Bijna Lid

    Reacties
    494
    24-04-2017

    Citaat Geplaatst door Turkbey Bekijk reactie
    wat een luxe problemen hebben mensen tegenwoordig zeg.

    iemand ademt 15 keer per minuut. vind ik te weinig ik verbreek mijn contact..


    heb je haast ??

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    788
    05-01-2015

    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Als iemand daarom afhaakt moet je die eigenlijk liever kwijt dan rijk zijn.
    Zelfde geld voor mensen die om hun eigen conclusies keer op keer geïrriteerd raken.
    Ja klopt maar dacht echt is dit nou iets van deze tijd? Dat je door die smartphone ongeduldiger raakt? Miss die tijd dat je gewoon af en toe met elkaar belde ipv geplakt 24/7 appen pff
    Elhamdoulileh

  6. #21
    ondertitel?

    Reacties
    19.142
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Sundaeijs Bekijk reactie
    Ja klopt maar dacht echt is dit nou iets van deze tijd? Dat je door die smartphone ongeduldiger raakt? Miss die tijd dat je gewoon af en toe met elkaar belde ipv geplakt 24/7 appen pff
    Als je meer mogelijkheden tot snelle communicatie hebt zullen meer mensen het verwachten. Als ik jou een brief schrijf duurt dat langer dan een app, en dat is alleen een punt als er zo iets als app bestaat.
    Het probleem is dat mensen mogelijkheden hebben, maar weinig tot geen controle over zichzelf hebben.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    788
    05-01-2015

    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Als je meer mogelijkheden tot snelle communicatie hebt zullen meer mensen het verwachten. Als ik jou een brief schrijf duurt dat langer dan een app, en dat is alleen een punt als er zo iets als app bestaat.
    Het probleem is dat mensen mogelijkheden hebben, maar weinig tot geen controle over zichzelf hebben.
    Wauw een brief nog spannender, je gaat er dan echt naar toe leven ok let maar niet op mij haha, maar idd je hebt gelijk dat is het idd die controle die men kwijt is..je moet sterk zijn om gewoon je tel weg te leggen en gwn niet reageren, de ene gaat er beter mee om dan de ander. Ach ja gheer in sha Allah
    Elhamdoulileh

  8. #23
    word

    Reacties
    3.558
    16-07-2009

    The best is gewoon om elkaar in real te spreken, en zijn belletjes/appen alleen bestemd voor emergencies.. ik ben gewoon een super slechte apper, en urenlang bellen vind ik ook helemaal niks..



  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    736
    09-05-2016

    Citaat Geplaatst door gewoonblond2 Bekijk reactie
    Wat is appartement sturen?

    Na een maand ben ik je al lang vergeten, veel te lang.
    ik heb een slimme telefoon. Als mijn tekst niet bevalt, gaat mijn telefoon er iets moois van maken.
    Nu een appartement gemaakt. Ik zag het ook later. Ik had iets anders getypt.

    Niemand kan en mag mij vergeten. Tenzij er ouderdomsverschijnselen zijn, dan nog zal ik als laatst vergeten worden.

  10. #25
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door Turkbey Bekijk reactie
    ik heb een slimme telefoon. Als mijn tekst niet bevalt, gaat mijn telefoon er iets moois van maken.
    Nu een appartement gemaakt. Ik zag het ook later. Ik had iets anders getypt.

    Niemand kan en mag mij vergeten. Tenzij er ouderdomsverschijnselen zijn, dan nog zal ik als laatst vergeten worden.
    ik heb veel aandacht nodig, dus als je laks bent met reageren of aandacht geven, dan verlies ik mijn interesse.
    Als iemand niet kan appen door bv werk of sport, dan kan die persoon dat melden zodat ik het weet. Maar niet melden, en niet reageren=exit.
    HAGENEESJE

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    17
    15-01-2015

    Citaat Geplaatst door mohand_serieus Bekijk reactie
    Mijn leven zou ophouden als ze niet via de app zou reageren.....wie belt er nou tegenwoordig a3ibaddalah

  12. #27
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Zo iemand ben je liever kwijt dan rijk!
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    199
    18-10-2016

    Luxe probleem hoor.

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    312
    27-01-2014

    Citaat Geplaatst door FreePeople Bekijk reactie
    Ik irriteer me er juist mateloos aan als iemand constant appt en niet begrijpt dat ik niet kan reageren omdat ik op kantoor ben/met familie/aan het sporten. Soms wil ik gewoon rustig tv kijken of lezen en niet met mijn telefoon of anderen bezig zijn.

    Om deze reden heb ik ook contact verbroken met iemand.
    Mee eens.
    Klinkt inderdaad als een goede reden om contact te verbreken
    Er zijn er die smoesjes verzinnen over telefoon reset om zo het contact te verbreken
    Maar dat is een ander discussie ?

  15. #30
    Bijna Lid

    Reacties
    8.798
    11-11-2011

    Elkaar in real life zien, maakt alles way fuqin' easier.