1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    788
    05-01-2015

    Iemand die weinig actief is op app heeft geen interesse?

    Wat vinden jullie? Stel dat de persoon die je aan het leren kennen meer een beller is, zou je om die reden dan het contact verbreken omdat die gene niet snel reageert op app?
    Elhamdoulileh

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Mijn leven zou ophouden als ze niet via de app zou reageren.....wie belt er nou tegenwoordig a3ibaddalah
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  3. #3
    Nieuwsgierig

    Reacties
    2.232
    20-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Ik bel dan liever, vind app zo onpersoonlijk. Als iets heel belangrijk is, kan je dat beter telefonisch afhandelen.
    Geduld is de sleutel

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    193
    09-06-2016

    Klopt niet. Bepaalde mensen hebben het niet zo met appen en andere weer het zelfde met bellen. En om zulke redenen afhaken vind ik zo achterlijk. Je aanpassen aan andermans voorkeur kan geen kwaad.

  5. #5
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Heb je het de persoon in kwestie gevraagd?
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  6. #6
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Voor basic zaken app

    Voor de meer persoonlijke zaken liever bellen.
    Waarom? Via app berichtje kan iets verkeerd overkomen.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    736
    09-05-2016

    wat een luxe problemen hebben mensen tegenwoordig zeg.

    iemand ademt 15 keer per minuut. vind ik te weinig ik verbreek mijn contact..

    heb je haast ??

  8. #8
    ondertitel?

    Reacties
    19.142
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Sundaeijs Bekijk reactie
    Wat vinden jullie? Stel dat de persoon die je aan het leren kennen meer een beller is, zou je om die reden dan het contact verbreken omdat die gene niet snel reageert op app?
    Verbreken omdat iemand een ander medium als voorkeur heeft... is dat zo iets als iemand fietst liever dan die wandelt? Ja, eigenlijk wel.
    Nee, dat is geen reden voor breken, beetje geduld en niet aan elkaar verslaafd zijn is echt niet erg.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  9. #9
    Sole Proprietorship.

    Reacties
    2.673
    11-09-2012

    Ik ben een beller, appen is voor mij niet persoonlijk.

    Ik reageer ook weinig op Whatsapp, Dat komt omdat ik het druk heb. Tijdens werk ga ik niet appen, avonden met familie zitten dan ga ik ook niet appen. Ik reageer dan altijd heel laat, maar betekent niet dat ik het bewust doe of dat ik geen interesse heb.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door Turkbey Bekijk reactie
    wat een luxe problemen hebben mensen tegenwoordig zeg.

    iemand ademt 15 keer per minuut. vind ik te weinig ik verbreek mijn contact..

    heb je haast ??
    Wuhahahaha gewoon deze.
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Verbreken omdat iemand een ander medium als voorkeur heeft... is dat zo iets als iemand fietst liever dan die wandelt? Ja, eigenlijk wel.
    Nee, dat is geen reden voor breken, beetje geduld en niet aan elkaar verslaafd zijn is echt niet erg.
    +
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  12. #12
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Ik ben geen beller, dus dat wordt wel een probleem denk ik.
    HAGENEESJE

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    736
    09-05-2016

    Citaat Geplaatst door gewoonblond2 Bekijk reactie
    Ik ben geen beller, dus dat wordt wel een probleem denk ik.
    je mag me appartement sturen hoor. Maar verwacht niet zelfde seconde reactie. Ik reageer doorgaans binnen 1 maand.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    788
    05-01-2015

    Iemand was dus afgehaakt omdat ik niet op tijd reageerde op app, terwijl ik had uitgelegd dat ik meer een beller ben. Als ik op werk ben of in gezelschap zit ik niet op me telefoon. Ik vind bellen veel persoonlijker, helemaal als je elkaar leert kennen..op app vat je dingen anders op waardoor irritatie's komen.
    Elhamdoulileh

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    788
    05-01-2015

    Citaat Geplaatst door Wafa. Bekijk reactie
    Ik ben een beller, appen is voor mij niet persoonlijk.

    Ik reageer ook weinig op Whatsapp, Dat komt omdat ik het druk heb. Tijdens werk ga ik niet appen, avonden met familie zitten dan ga ik ook niet appen. Ik reageer dan altijd heel laat, maar betekent niet dat ik het bewust doe of dat ik geen interesse heb.
    Kijk jij begrijpt mij! Zullen we vriendinnen?
    Elhamdoulileh