1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    2
    11-01-2018

    Red face jonge leeftijd trouwen !?

    dag dames ,

    even een vraagje ,
    ik wordt bijna 18 , heb al 2 jaar contact met een jongen uit Marokko.
    ik heb hem verteld dat ik over 2 jaar bereid ben om te gaan trouwen inshallah.
    ook hij is bereid om over 2 jaar me hand te komen vragen bij mijn ouders.

    alleen zit ik nog wel met een paar twijfels...
    ik ben een of ander manier bang voor me ouders dat me ouders hem bijvoorbeeld weigeren , of dat me ouders mij gaan ondervragen. (ik zou me dood schamen als hij me hand komt vragen)

    en daarnaast vraag ik me af of het moeilijk is om iemand uit Marokko te halen.
    hij zelf wil eerst paar maanden in Marokko blijven en daarna pas naar nederland (eigenlijk wil hij in Marokko blijven , maar heb hem verteld dat ik never me leven lang in Marokko kan blijven)

    help me out !

    liefss faatjeshrawaia

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    9
    16-09-2012

    Pfff meisje toch doe dua dat Allah swt jou le3kal geeft

  3. #3
    Mommy of N.

    Reacties
    2.045
    16-12-2009

    Citaat Geplaatst door okedoei Bekijk reactie
    Pfff meisje toch doe dua dat Allah swt jou le3kal geeft
    Wat een gemene reactie. Bah.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    736
    09-05-2016

    2 jaar zina geen schaamte
    2 jaar ouders voor de gek houden geen schaamte

    handvragen en trouwen?? nu schamen..deze logica deel ik niet..

    als jij in Nl wilt wonen, hij in Marokko, dan ...ja ..dan..dan..dan..

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2
    11-01-2018

    We hebben samen besloten om in nederland te wonen ,maar vlak na jet huwelijk nog wel even in marokko wonen

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Dat je zin hebt om al die moeite te doen?

    Tuurlijk zegt hij,ik wil in Marokko wonen,dat zegt de gemiddelde Marokaan als leugen,dit weet iedereen.,omdat ze weten,dat de meisjes,9/10 zegt,nee joh,beter in NL leven,en dat het idee,zogenaamd NIET van hem komt,maar van jou zelf.

    Ga hem testen zou ik zeggen,zeg hem dat je besloten hebt,dat je toch in Marokko wilt leven,voor het Prachtige weer,de Natuur,en dat hij dus moet zorgen,voor een Huis in Marokko,en dat je huisvrouw wilt worden.je gaat dus niet werken.

    Hou dit maar vol,voor de komende 2 jaar,kijken,of hij echt capabel is,om mee te trouwen,

    Er zijn natuurlijk uitzonderingen,maar dan heb ik het over de Rijke Marokanen daar,veel van mijn Familie daar,leven een zeer luxe leven in Marokko,en die soort,zou bijvoorbeeld voor geen Diamant,naar Europa gaan,die leven daar als Vorsten,kijk als je een rijke lui hebt van Marokko,dan geloof ik dat hij NIET wilt komen,en dan is een leven daar,1000 x beter dan waar ook in Europa.

    Maar,de meerderheid,zal zelfs met een 100 jarige trouwen voor papieren,dus dat jij lekker jong bent,maakt de beslissing voor zo een gelukzoeker,zeer makkelijk,win win situatie voor gelukzoekers,ze krijgen seks,er wordt voor ze keihard gewerkt,door diezelfde vrouw,n hij krijgt later ook nog eens papieren,waar bij de meerderheid,daarna een trap en middelvinger geeft,aan diezelfde vrouw.

    Laat je NIET gebruiken.bah,dat er nog steeds zoveel jonge meiden zijn,die bereid zijn,keihard te werken,om een man hier te halen.voel je ,je niet zwaar goedkoop?jij bent de man in huis,snap je dat?,wil je dat?jij moet alles regelen.

    Beter kies je voor een Man uit Europa,die jouw zal behandelen,zoals een dame hoort behandeld te worden.hij werkt,hij zorgt.hij is de Man.
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    42
    04-09-2017

    Citaat Geplaatst door zahar Bekijk reactie
    Dat je zin hebt om al die moeite te doen?

    Tuurlijk zegt hij,ik wil in Marokko wonen,dat zegt de gemiddelde Marokaan vandaar,omdat ze weten,dat de meisjes,9/10 zegt,nee joh,beter in NL leven.

    Ga hem testen zou ik zeggen,zeg hem dat je besloten hebt,dat je toch in Marokko wilt leven,en dat hij dus moet zorgen,voor een Huis in Marokko,en dat je huisvrouw wilt worden.je gaat dus niet werken.

    Hou dit maar vol,voor de komende 2 jaar,kijken,of hij echt capabel is,om mee te trouwen,

    Er zijn natuurlijk uitzonderingen,maar dan heb ik het over de Rijke Marokanen daar,veel van mijn Familie daar,leven een zeer luxe leven in Marokko,en die soort,zou bijvoorbeeld voor geen Diamant,naar Europa gaan,die leven daar als Vorsten,kijk als je een rijke lui hebt van Marokko,dan geloof ik dat hij NIET wilt komen,en dan is een leven daar,1000 x beter dan waar ook in Europa.

    Maar,de meerderheid,zal zelfs met een 100 jarige trouwen voor papieren,dus dat jij lekker jong bent,maakt de beslissing voor zo een gelukzoeker,zeer makkelijk.

    Laat je NIET gebruiken.bah,dat er nog steeds zoveel jonge meiden zijn,die bereid zijn,keihard te werken,om een man hier te halen.voel je ,je niet zwaar goedkoop?jij bent de man in huis,snap je dat?,wil je dat?jij moet alles regelen,alsof je een kind net hebt gekregen.

    Beter kies je voor een Man uit Europa,die jouw zal behandelen,zoals een dame hoort behandeld te worden.hij werkt,hij zorgt.hij is de Man.
    Precies dit!
    Het leven is een mooie leugen, en de dood de harde waarheid

  8. #8
    Bijna Lid

    Reacties
    159
    17-12-2017

    Waarom komen jullie met betogen zonder het gehele situatie te kennen?

  9. #9
    G O N E

    Reacties
    2.303
    06-11-2009

    meissie wat doe je toch jezelf aan.

    'If you wait too long for the perfect moment, The perfect moment will pass you by'