1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    299
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door GestoordeMan Bekijk reactie
    Bij zo’n geval er is zeker iets misgegaan met de opvoeding. Er was sowieso geen supervisie en de media probeert de publiek wijs te maken van dat het iedereen kan overkomen. Met andere woorden voed je kinderen vrij op en geef geen islamitisch restricties want dat is onderdrukking.
    Supervisie maar vooral een goede opvoeding met uitleg en veel liefde thuis is zo belangrijk. Vooral omdat wij in een Westerland leven dat er verkeerde moralen zoals vrijheid blijheid eropna houdt.
    Citaat Geplaatst door TheGame Bekijk reactie
    Respect! ben jij een Marokkaanse?
    Ja soort van. Ergens haha.
    Blessed.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    581
    03-09-2017

    Citaat Geplaatst door TheGame Bekijk reactie
    Respect! ben jij een Marokkaanse?
    Ze woont op Mars. Jeh reactie.

    Some women fear the fire, some women simply become it.


  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    581
    03-09-2017

    Citaat Geplaatst door A.mber Bekijk reactie
    Supervisie maar vooral een goede opvoeding met uitleg en veel liefde thuis is zo belangrijk. Vooral omdat wij in een Westerland leven dat er verkeerde moralen zoals vrijheid blijheid eropna houdt.
    Ja soort van. Ergens haha.
    Je doet alsof al die ontspoorde dames thuis geen liefde hebben gekend? Het hoeft niet altijd aan de opvoeding te liggen hoor. Je hebt ook nog externe factoren, zoals media, vriendinnen etc.

    Some women fear the fire, some women simply become it.


  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    299
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door GestoordeMan Bekijk reactie
    Bij zo’n geval er is zeker iets misgegaan met de opvoeding. Er was sowieso geen supervisie en de media probeert de publiek wijs te maken van dat het iedereen kan overkomen. Met andere woorden voed je kinderen vrij op en geef geen islamitisch restricties want dat is onderdrukking.
    Citaat Geplaatst door TheGame Bekijk reactie
    Respect! ben jij een Marokkaanse?
    Citaat Geplaatst door FreePeople Bekijk reactie
    Dan had je dat laatste stukje beter kunnen weglaten.

    Maar goed, in mijn tijd was het ook not done en waren we meer bezig met school, buiten spelen enzo. Maar tegenwoordig zijn die jonge dames volwassen, althans ze ogen volwassen. Het is tegenwoordig juist gek als je niet met jongens bezig bent.
    Verkeerde moraal. Al dat make-uppen zorg voor verouderde gezichten en dat mannen denken dat ze met jonge vrouwen te maken hebben, terwijl het nog naive meiden zijn, die er zoals jij zegt bij willen horen.

    Ik ga mijn kinderen iig thuis houden na schooltijd. No way dat Hmidouch aan mijn dochter komt, ik vil hem levend.

    Ik weet niet eens meer wat mijn laatste zin was.
    Blessed.

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    1.715
    12-05-2014

    Citaat Geplaatst door FreePeople Bekijk reactie
    Ze woont op Mars. Jeh reactie.
    Is toch gewoon een normale vraag? jij ben 100 procent een Marokkaanse daar twijfel ik niet aan

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    299
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door FreePeople Bekijk reactie
    Je doet alsof al die ontspoorde dames thuis geen liefde hebben gekend? Het hoeft niet altijd aan de opvoeding te liggen hoor. Je hebt ook nog externe factoren, zoals media, vriendinnen etc.
    Ik denk dat de kern toch wel opvoeding is. Ik had alleen maar Nederlandse vriendinnen en Turkse vriendinnen die allemaal vriendjes hadden. En dit gaat even niet over mij, voordat je dat weer gaat denken. Is mijn referentiekader.
    Blessed.

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    1.715
    12-05-2014

    Amber is dat echt zo dat overmatig make up gebruik voor verouderde gezichten zorgt?

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    299
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door TheGame Bekijk reactie
    Amber is dat echt zo dat overmatig make up gebruik voor verouderde gezichten zorgt?
    Ja dus beter trouw je gewoon een make-up-loze vrouw. Dan schrik je jezelf niet rot die eerste nacht en dan behoudt ze haar schoonheid nog jaren.
    Blessed.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    581
    03-09-2017

    Citaat Geplaatst door A.mber Bekijk reactie
    Verkeerde moraal. Al dat make-uppen zorg voor verouderde gezichten en dat mannen denken dat ze met jonge vrouwen te maken hebben, terwijl het nog naive meiden zijn, die er zoals jij zegt bij willen horen.

    Ik ga mijn kinderen iig thuis houden na schooltijd. No way dat Hmidouch aan mijn dochter komt, ik vil hem levend.

    Ik weet niet eens meer wat mijn laatste zin was.
    Ik ben sowieso geen fan van make-up en al die neppe rotzooi. Het maakt iemand op lange termijn ouder en lelijker, inderdaad.

    Maar goed, dit is een van de gevolgen van deze Kardashian generatie. Helaas.

    Some women fear the fire, some women simply become it.


  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    1.715
    12-05-2014

    Citaat Geplaatst door A.mber Bekijk reactie
    Ja dus beter trouw je gewoon een make-up-loze vrouw. Dan schrik je jezelf niet rot die eerste nacht en dan behoudt ze haar schoonheid nog jaren.
    Dat wist ik dus echt niet, ken een meisje die echt elke dag zoveel make up gebruikt voor die aandacht

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    581
    03-09-2017

    Citaat Geplaatst door TheGame Bekijk reactie
    Is toch gewoon een normale vraag? jij ben 100 procent een Marokkaanse daar twijfel ik niet aan
    Alsof er geen Marokkaanse dames zijn die zo denken.

    Some women fear the fire, some women simply become it.


  12. #27
    Make a Wish

    Reacties
    1.914
    03-05-2010

    Citaat Geplaatst door TheGame Bekijk reactie
    Respect! ben jij een Marokkaanse?
    Dat je hier in trapt

    The darker the sky, the brighter the stars


  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    2.130
    23-03-2016

    Citaat Geplaatst door A.mber Bekijk reactie
    Verkeerde moraal. Al dat make-uppen zorg voor verouderde gezichten en dat mannen denken dat ze met jonge vrouwen te maken hebben, terwijl het nog naive meiden zijn, die er zoals jij zegt bij willen horen.

    Ik ga mijn kinderen iig thuis houden na schooltijd. No way dat Hmidouch aan mijn dochter komt, ik vil hem levend.

    Ik weet niet eens meer wat mijn laatste zin was.
    Dit is onzin. Make-Up kun je gewoon opdoen naast een skin care routine. Het heeft let verzorging te maken en niet met make-Up.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    693
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door RisingStar Bekijk reactie
    Dat je hier in trapt
    Hahhahhaha ja dat dacht ik dus ook.
    Sommige mensen hier snakken zo erg naar een complimentje. Ik denk dan echt bij mezelf wees niet zo schijnheilig.

  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    1.629
    16-04-2015

    Ze is getrouwd met een Turk? Dan laat haar...niemand rouwt erom volgens mij..

    Alleen al vanwege hoe ze zich kleedt en eruit ziet zou ik deze vrouw finaal missen bij het langslopen. Ik zeg eerlijk, ik zou wel naar haar vrouwelijke vormen kijken, maar dat komt door hoe ze zich kleedt. Ik hecht er dan verder geen waarde aan.