1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    662
    26-02-2015

    Ik val niet op marokkaanse mannen



    Marokkaanse mannen maken marokkaanse vrouwen zwart. Zijn vrouw onvriendelijk en behandelen vrouwen respectloos. Marokkaanse mannen houden zich bezig met exposen van marokkaanse vrouwen en turken doen dat niet. Alleen de oprichters van expose groepen/ accounts zijn meestal turken .

    tegenstrijdige uitspraken in 1 zin

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    108
    15-09-2017

    een hoertje is iemand die uit t niets engels begint te praten

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    662
    26-02-2015

    Citaat Geplaatst door Stultitiae_laus Bekijk reactie
    Ze heeft gelijk. Er zijn net zoveel Turkse geëxposeerd maar die gaan niet hun vrouwen zwart maken en duizenden topics openen zoals de Marokkaanse mietjes.
    ten eerste die meiden geexposed werden zij hadden relaties met niet marokkanen. Zij hebben hun opgenomen. Er zit dan wel een steekje los als een vrouw haar laat opnemen. Dat zegt genoeg over haar

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    974
    27-05-2009

    IK heb t al vaker gezegd. Meeste Marokkaanse vrouwen willen juist een jongen die hun slecht behandeld
    Het boeit mij... welloh

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    581
    03-09-2017

    Zieke shit tegenwoordig.

    Some women fear the fire, some women simply become it.


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    581
    03-09-2017

    Citaat Geplaatst door GestoordeMan Bekijk reactie
    ten eerste die meiden geexposed werden zij hadden relaties met niet marokkanen. Zij hebben hun opgenomen. Er zit dan wel een steekje los als een vrouw haar laat opnemen. Dat zegt genoeg over haar
    Onzin. Deze zieke gasten exposen ook gewoon meiden door wie ze gedumpt zijn etc. Dat zegt pas genoeg!

    Some women fear the fire, some women simply become it.


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    662
    26-02-2015

    Citaat Geplaatst door FreePeople Bekijk reactie
    Onzin. Deze zieke gasten exposen ook gewoon meiden door wie ze gedumpt zijn etc. Dat zegt pas genoeg!

    die gasten die gedumpt zijn dat zijn meestal koerden afghanen of negers. Ex van Ouhiba is een koerd

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    581
    03-09-2017

    Citaat Geplaatst door GestoordeMan Bekijk reactie
    die gasten die gedumpt zijn dat zijn meestal koerden afghanen of negers. Ex van Ouhiba is een koerd
    Oh echt? En die heeft haar geëxposed?

    Some women fear the fire, some women simply become it.


  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    299
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door GestoordeMan Bekijk reactie
    die gasten die gedumpt zijn dat zijn meestal koerden afghanen of negers. Ex van Ouhiba is een koerd
    Wat ik niet zo goed begrijp ik waarom zij uberhaupt een ex heeft en dat op haar 16e. Als je goed bent opgevoed dan houd je je toch verre van relaties en mannen op die leeftijd en dan ben je met school bezig.

    Ik weet nog dat er een man verliefd op mij werd op mijn 23ste en het eerst wat ik hem zei was: huh, doe normaal man?!
    Blessed.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    581
    03-09-2017

    Citaat Geplaatst door A.mber Bekijk reactie
    Wat ik niet zo goed begrijp ik waarom zij uberhaupt een ex heeft en dat op haar 16e. Als je goed bent opgevoed dan houd je je toch verre van relaties en mannen op die leeftijd en dan ben je met school bezig.

    Ik weet nog dat er een man verliefd op mij werd op mijn 23ste en het eerst wat ik hem zei was: huh, doe normaal man?!
    Wat een trieste reactie. Wat probeer je hiermee duidelijk te maken? Dat je een goede meid bent?

    Some women fear the fire, some women simply become it.


  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    299
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door FreePeople Bekijk reactie
    Wat een trieste reactie. Wat probeer je hiermee duidelijk te maken? Dat je een goede meid bent?
    Als ik een goede meid zou zijn, dan had ik het daar wel neergezet. Denk je ook niet?

    Wat ik niet begrijp is dat meiden van 16, 17, 18, 19, 20, 21 etc. aan mannen beginnen. Dat is vragen om problemen.
    Blessed.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    662
    26-02-2015

    Citaat Geplaatst door A.mber Bekijk reactie
    Wat ik niet zo goed begrijp ik waarom zij uberhaupt een ex heeft en dat op haar 16e. Als je goed bent opgevoed dan houd je je toch verre van relaties en mannen op die leeftijd en dan ben je met school bezig.

    Ik weet nog dat er een man verliefd op mij werd op mijn 23ste en het eerst wat ik hem zei was: huh, doe normaal man?!
    Bij zo’n geval er is zeker iets misgegaan met de opvoeding. Er was sowieso geen supervisie en de media probeert de publiek wijs te maken van dat het iedereen kan overkomen. Met andere woorden voed je kinderen vrij op en geef geen islamitisch restricties want dat is onderdrukking.

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    1.715
    12-05-2014

    Citaat Geplaatst door A.mber Bekijk reactie
    Wat ik niet zo goed begrijp ik waarom zij uberhaupt een ex heeft en dat op haar 16e. Als je goed bent opgevoed dan houd je je toch verre van relaties en mannen op die leeftijd en dan ben je met school bezig.

    Ik weet nog dat er een man verliefd op mij werd op mijn 23ste en het eerst wat ik hem zei was: huh, doe normaal man?!
    Respect! ben jij een Marokkaanse?

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    1.715
    12-05-2014

    Citaat Geplaatst door GestoordeMan Bekijk reactie
    ten eerste die meiden geexposed werden zij hadden relaties met niet marokkanen. Zij hebben hun opgenomen. Er zit dan wel een steekje los als een vrouw haar laat opnemen. Dat zegt genoeg over haar
    Die paardenbek Meryem kun je toch niet serieus nemen joh, heb je gezien hoe zij zich kleed? en los van dat gebruikt ze zulke onderwerpen/titels voor de views om gezien te worden

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    581
    03-09-2017

    Citaat Geplaatst door A.mber Bekijk reactie
    Als ik een goede meid zou zijn, dan had ik het daar wel neergezet. Denk je ook niet?

    Wat ik niet begrijp is dat meiden van 16, 17, 18, 19, 20, 21 etc. aan mannen beginnen. Dat is vragen om problemen.
    Dan had je dat laatste stukje beter kunnen weglaten.

    Maar goed, in mijn tijd was het ook not done en waren we meer bezig met school, buiten spelen enzo. Maar tegenwoordig zijn die jonge dames volwassen, althans ze ogen volwassen. Het is tegenwoordig juist gek als je niet met jongens bezig bent.

    Some women fear the fire, some women simply become it.