1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Je mooiste herinnering

    Drop hier je mooiste herinnering.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    De mijne:

    Utrecht voor mijn werk. Augustus 2016. Jij in je grote auto. Je dacht dat ik je niet zag, maar ik zag je en ik wist dat je echt van me hield en je om mij bekommerde. Ik zal je nooit vergeten Yassir. Moge Allah je al het goeds geven en al het slechte bij je vandaan houden.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  3. #3
    Adouz ♡

    Reacties
    696
    21-03-2014

    Mijn mooiste herinnering is toen een patiënte in haar sterfbed mij bedankte voor het bieden van een luisterende oor in haar laatste dagen van haar leven en het gevoel van eenzaamheid voor haar had verminderd.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Nabila1990 Bekijk reactie
    Mijn mooiste herinnering is toen een patiënte in haar sterfbed mij bedankte voor het bieden van een luisterende oor in haar laatste dagen van haar leven en het gevoel van eenzaamheid voor haar had verminderd.
    Moge Allah je hiervoor belonen, mooi!
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  5. #5
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Iemand waar ik op hoopte dat ze me zou omhelzen en vastpakken, en dat ook deed op die dag, terwijl ik het nooit zelf zou durven vragen of doen.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    2.130
    23-03-2016

    Heb er best veel. Mooiste momenten uit mijn leven zijn toch contactmomenten met patiënten.

  7. #7
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Dat ik tot Allaah Ta'aala gebeden heb om je niet van me weg te nemen. En Hij verhoorde me.

  8. #8
    offline

    Reacties
    475
    03-02-2013

    .
    Leuke topic.Die hoop ik in de toekomst te krijgen, indien ik toegelaten wordt in Jannah(inshallah), de terugkijk naar al mijn struggles op aarde. Those memories, that human being called Penumbra when she was on earth..
    Ik kan helaas verder op niks meer komen dan dit
    My words are my property.

  9. #9

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Iemand waar ik op hoopte dat ze me zou omhelzen en vastpakken, en dat ook deed op die dag, terwijl ik het nooit zelf zou durven vragen of doen.
    Haha. Mooi, een knuffel van de juiste persoon kan soms zo fijn zijn.
    Citaat Geplaatst door Butterflyyy Bekijk reactie
    Heb er best veel. Mooiste momenten uit mijn leven zijn toch contactmomenten met patiënten.
    Als je iemand kan helpen, blijft dat je altijd bij. Mooi.
    Citaat Geplaatst door PresAlen3. Bekijk reactie
    Dat ik tot Allaah Ta'aala gebeden heb om je niet van me weg te nemen. En Hij verhoorde me.
    Mooi. Klinkt heel puur en romantisch.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Penumbra Bekijk reactie
    .
    Inshallah! Het valt me op dat jij helemaal niet in de ban bent van het wereldse leven, hoe doe je dat? (en dankje)
    Citaat Geplaatst door GestoordeMan Bekijk reactie
    Haha. Ga je Mario spelen?
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    662
    26-02-2015

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Inshallah! Het valt me op dat jij helemaal niet in de ban bent van het wereldse leven, hoe doe je dat? (en dankje)
    Haha. Ga je Mario spelen?
    dat is wel een van me mooiste herinneringen nintendo spelen geen zorgen alleen maar basischool thats it

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door GestoordeMan Bekijk reactie
    dat is wel een van me mooiste herinneringen nintendo spelen geen zorgen alleen maar basischool thats it
    Ja klopt. Onze jeugdige jaren waren zo mooi en fijn. Geen levensbepalende keuzes die je hoefde te maken, op de Cito na. Ik wou dat ik vrij was van zorgen.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    De mijne:

    Utrecht voor mijn werk. Augustus 2016. Jij in je grote auto. Je dacht dat ik je niet zag, maar ik zag je en ik wist dat je echt van me hield en je om mij bekommerde. Ik zal je nooit vergeten Yassir. Moge Allah je al het goeds geven en al het slechte bij je vandaan houden.
    Je plaatst een oproep bij Vrouw zoekt man ....en je vertelt hier dat je hem nooit zal vergeten.

    Ik heb medelijden met jouw aanstaande.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door mohand_serieus Bekijk reactie
    Je plaatst een oproep bij Vrouw zoekt man ....en je vertelt hier dat je hem nooit zal vergeten.

    Ik heb medelijden met jouw aanstaande.
    Ik zal zijn goedheid en zijn mooie karakter niet vergeten. Je hoeft geen medelijden te hebben met mijn aanstaande, mijn hart zal alleen van hem zijn.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.