1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    6
    05-08-2016

    Voodoo!

    Graag zou ik mijn verhaal met jullie willen delen opdat mensen er wat van kunnen leren.

    Paar jaar geleden werd ik uit het niets erg ziek, mentaal wel te verstaan. Na een schrikactie kreeg ik allerlei klachten.
    Ik kon niet meer slapen,had angst en irreele gedachtenpatroon. Het werd steeds erger en op een gegeven moment woog
    Ik nog maar 50kg (voorheen 90kg). Dit allemaal binnen drie maanden. Ik herkende mezelf totaal niet in de spiegel.

    Mijn broer dwong me ol naar paycholoog te gaan. Diagonse: paniekaanvallen.
    Maar dit was het niet in mijn ogen...het was veel meer. Het was echt anders. Totdat ik ij elkaar zakte.
    Hals overkop vertrokken naar marokko was mijn volgende stap! Via via kwam ik bij iemand terecht in Agadir.
    Was een eind rijden want zelf kom ik uit tanger.

    Ik kwam bij die man binnen en hy zei dat hij een remedie had. En als het voodoo was dan zou het binnen tien dagen weg zijn
    Zou het niet weggaan dan had ik echt een afwijking in mijn hoofd en moest maar terug naar de dokter.

    Subhanallah na 5 dagen was ik weer de oude. Top en top!

    Les: ik heb wel eens meisjes belazerd en eentje heeft mij dus op deze manier teruggepakt. Dus belazer nooit iemand!
    Ik geloofde nooit in die onzin maar het is echt...kijk uit en bedonder niemand! Het is het niet waard.

    Maar hamd voor mij was het een les en ben er als een betere moslim uitgekomen.

    Ps excuses voor de schrijffouten. Typ op mijn kleine telefoon

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    6
    05-08-2016

    Citaat Geplaatst door LaSuerte Bekijk reactie
    A'lhamdoelilaah ben je genezen. Heel erg dat we dit elkaar als mensen aandoen.
    Ja want had het langer geduurd dan had ik echt zelfmoord gepleegd.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Hamdoulilah,ben je genezen.
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    6
    05-08-2016

    Citaat Geplaatst door LaSuerte Bekijk reactie
    Allah heeft anders beschikt voor jou. Een kans in je leven. Soms moeten mensen jaren door ellende ziekte gekte of zelfs zelfmoord als gevolg. Voor jou was er een ander plan A'lhamdoelilaah. Allah bepaalt iemands lot hoe zwaar voodoo ook lijkt te zijn genezing kan in een oogwenk he. Denk dat het met dat meisje niet zo goed gaat. Belazerd worden weegt niet op tegen zelfmoord. Mensen zijn gek en hebben geen ziel maar gelukkig gaat het goed met jou.
    Ja hmd ben ik genezen. Dat rare gevoel van helemaal kierewiet naar genezing binnen een paar dagen.
    Toen besefte ik pas dat voodoo wel bestaat. Heftige tijden meegemaakt. Maar zo zie je geen enkel tovenaar zal slagen. Nimmer

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    6
    05-08-2016

    Citaat Geplaatst door LaSuerte Bekijk reactie
    Sommige mensen zitten er jaren mee. Hoorde dat si7r termijn kan hebben van 40 jaar?? Het bestaat helaas zeker en met de tijd die voorbijgaat op deze wereld zie je het steeds meer. Echt vedrietig vind ik. Tovenaars zullen op deze wereld en in de wereld hierna zwaar gestraft worden. Het zijn domme mensen met domme oplossingen voor simpele problemen. Allah is Groot.
    Ik ben heel blij voor jou. Hopelijk voel je je licht en dankbaar.
    Klopt. Ik zei altijd hoe kan je nou op afstand iemand besturen? Maar het kan echt; talloze suras gaan over voodoo.
    Waarvan sura 2:102 als bekendste. Veel mensen zijn hun leven zo ziek geeeest en zijn geestelijk hulp gaan zoeken; maar dat werkt niet.

    Toen ik mijn remedi kreeg zei ik tegen mijn broer zijn we hiervoor gekomen? Dit gaat niet helpen man. Maar
    Na een paar dagen was ik weer de oude. Sindsdien pas ik echt op met alles

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    6
    05-08-2016

    Citaat Geplaatst door LaSuerte Bekijk reactie
    A'lhamdoeliaaah. Wat was de remedie? Je zei 10 dagen en na 5 dagen voelde je je top. Hoe dan?
    Hola,

    In die tijd kreeg ik iets van honing en wat kruiden en okijfolie enzo.
    Het zou binnen tien dagen over moeten zijn, maar binnen een vijftal dagen werd ik al beter in mijn hoofd.
    Was niet meer zo onrealistisch en de angst verdween direct.

    Sindsdien nooit meer las gehad hmd

  7. #7
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Ameen op alle ad3yaat.

    Hamduliallaah ben je genezen gambetta. Mensen hebben geen vrees voor hun schepper. Denken alleen aan de dounya.

    La 7awla wala qawata illa billah
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    318
    24-10-2017

    Hamdulilah dat je er beter uit bent gekomen en het een wake up call was.
    Blinde liefde is het onbekende beminnen❤

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    185
    12-10-2012

    Vind het wel apart dat hij zegt dat het binnen 15 dagen verdwijnt.

  10. #10
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    Ik wens iedereen die voodoo bij een ander doet inshallah de ergste ziekte die er maar is!
    Moge allah ze hier op aarde straffen en wat hierna komt!

    Allahoema ameen!