1. #76
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door citroencake Bekijk reactie
    Wat is imendiel ?
    De rood met wit gestreepte doek.

    Is nu op ofnie? Red ik niet.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  2. #77
    MVC Lid

    Reacties
    2.465
    07-11-2014

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    De rood met wit gestreepte doek.

    Is nu op ofnie? Red ik niet.
    O oké....je kan altijd nog terug kijken.

  3. #78
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Was weer een hilarische aflevering.hihi
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  4. #79
    MVC Lid

    Reacties
    318
    24-10-2017

    Vind ze echt leuk en sommige verhalen grijpen me echt aan
    Blinde liefde is het onbekende beminnen❤

  5. #80
    Test: 1-2-3

    Reacties
    5.038
    05-10-2008

    Ik heb vandaag een stukje gekeken en ik moet bekennen dat het wel echt toffe, grappige dames zijn. Die zou ik wel als buren willen hebben, altijd lachen. Maar moge Allah swt ons en hun vergeven. Ameen.
    De Profeet zei: "Als je geen schaamte kent, doe dan wat je wilt.

  6. #81
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door Goldenlocks Bekijk reactie
    Vind ze echt leuk en sommige verhalen grijpen me echt aan
    Heb ook al een bij een paar afl.een lach en een traan ervaren.
    Daar hou ik van,je wordt echt meegevoerd in hun leven.
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  7. #82
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door innoe Bekijk reactie
    Ik heb vandaag een stukje gekeken en ik moet bekennen dat het wel echt toffe, grappige dames zijn. Die zou ik wel als buren willen hebben, altijd lachen. Maar moge Allah swt ons en hun vergeven. Ameen.
    Met zulke dames,zou ik de leeftijdsverschil al gauw vergeten.
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  8. #83
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Ik heb 1 aflevering gezien en moest meteen aan Juno en nog een lid denken. 1 van de dames is duidelijk G3marija.

    Maar persoonlijk, ik zou mijn moeder of vader daar niet willen zien aan meedoen.

    Hoe 1 vrouw zei dit pik ik niet. Sodemieter op (vond ik heel grappig).

    De integratie in NL is toch beter geweest dan BE.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  9. #84
    MVC Lid

    Reacties
    477
    02-01-2007

    Leuke dames! vooral habiba ook spreekt ze best goed nederlands. En respect dat ze haar kinderen in haar eentje heeft opgevoed.

  10. #85
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Ik heb 1 aflevering gezien en moest meteen aan Juno en nog een lid denken. 1 van de dames is duidelijk G3marija.

    Maar persoonlijk, ik zou mijn moeder of vader daar niet willen zien aan meedoen.

    Hoe 1 vrouw zei dit pik ik niet. Sodemieter op (vond ik heel grappig).

    De integratie in NL is toch beter geweest dan BE.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Denk dat ze hier die westerse bluf hebben overgenomen waar de belgen vergeleken met nederlanders bescheiden zijn.

    Ken je deze docu dan al?
    Geduld, straks ga je naar het paradijs.
    https://www.2doc.nl/documentaires/se...-paradijs.html




    Lghmara....als ik dat hoor moet ik aan een xawni denken, vriend van mn vader, allah jer7emhoem, die daar een uitspraak over had.
    Al kan mn moeder er ook wat van. [emoji18]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  11. #86
    MVC Lid

    Reacties
    5.319
    08-09-2008

    Ik moet eerlijk bekennen dat ik er best sceptisch over was maar ik vind habiba echt een lieverd! ❤️ Moge Allaah haar belonen voor haar geduld. De moeder van Mounir el j vind ik ook oprecht. Irriteerde me eerlijk gezegd aan die vrouw die in het bezit is van een rijbewijs. De Nederlandse taal van habiba is kei goed masha Allaah.

  12. #87
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Irriteerde jij je toevallig ook gister,over dat stukje,dat ze aan NLers,op die camping vraagt, is het vlees van de Islamitische slager???

    Ik dacht echt,meid,neem gewoon wat je wel kan eten,en hou je mond,het is zo onvriendelijk om zo met andersgelovigen om te gaan,die je niet eens kent,en ook nog eens nooit meer gaat zien,dus uitleggen wat je wel of njet eet,is niet relevant,je weet het antwoord namelijk al,dus waarom,naar de bekende weg vragen?
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  13. #88
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Ik heb alle afleveringen tot nu gekeken en moet zeggen dat heb ik met veel plezier gedaan.
    Hoor/lees hier en daar kritiek over hun performance in het programma..ik weet niet ze zijn iig gewoon zichzelf en verstoppen zich niet.

    Juno docu die je plaatst lijkt me ook interessant en leuk om te zien.
    Vanavond lekker voor zitten inshaAllah.

  14. #89
    MVC Lid

    Reacties
    363
    21-11-2012

    Citaat Geplaatst door zahar Bekijk reactie
    Irriteerde jij je toevallig ook gister,over dat stukje,dat ze aan NLers,op die camping vraagt, is het vlees van de Islamitische slager???

    Ik dacht echt,meid,neem gewoon wat je wel kan eten,en hou je mond,het is zo onvriendelijk om zo met andersgelovigen om te gaan,die je niet eens kent,en ook nog eens nooit meer gaat zien,dus uitleggen wat je wel of njet eet,is niet relevant,je weet het antwoord namelijk al,dus waarom,naar de bekende weg vragen?
    Wat een onzin, sorry hoor. De pasteitjes/crackertjes die ze kregen waren besmeerd met vlees/kip smeersels regelrecht uit de supermarkt en dus niet halal.
    Ik vond het juist goed dat zij als enige zichzelf bleef en zich niet schaamde om te zeggen dat ze dat niet eet ivm haar religie. Niets om je voor te schamen.
    Als er vegetariërs tussen zouden zitten zouden zij zich toch ook onthouden van het voedsel (met vlees) wat de marokkaanse vrouwen hen voorschotelden. Dat zou toch ook geaccepteerd worden? Waarom je ineens moeten schamen voor principes vanuit je geloof waar je je zowat je hele leven aan hebt gehouden.
    جعفر بن محمد قال: إذا بلغك عن أخيك الشيء تنكره فالتمس له عذرا واحدا إلى سبعين عذرا، فإن أصبته، وإلا، قل لعل له عذرا لا أعرفه

  15. #90
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door Ni3matoen Bekijk reactie
    Wat een onzin, sorry hoor. De pasteitjes/crackertjes die ze kregen waren besmeerd met vlees/kip smeersels regelrecht uit de supermarkt en dus niet halal.
    Ik vond het juist goed dat zij als enige zichzelf bleef en zich niet schaamde om te zeggen dat ze dat niet eet ivm haar religie. Niets om je voor te schamen.
    Als er vegetariërs tussen zouden zitten zouden zij zich toch ook onthouden van het voedsel (met vlees) wat de marokkaanse vrouwen hen voorschotelden. Dat zou toch ook geaccepteerd worden? Waarom je ineens moeten schamen voor principes vanuit je geloof waar je je zowat je hele leven aan hebt gehouden.
    Dit zegt zij niet. Zij zegt, wees dankbaar voor wat je krijgt, en wat je niet mag eten eet je niet.
    HAGENEESJE