1. #151
    MVC Lid

    Reacties
    2.465
    07-11-2014

    Citaat Geplaatst door Groenlicht Bekijk reactie
    Waar schrok jij van?
    Over de manier van discussiëren....het lijkt alsof ze ruzie maken en zo voor de camera vind ik niet kunnen, men moet zich wel proberen in te houden ook al ben je het met een ander niet mee eens !

  2. #152
    MVC Lid

    Reacties
    62
    21-02-2016

    Citaat Geplaatst door citroencake Bekijk reactie
    Over de manier van discussiëren....het lijkt alsof ze ruzie maken en zo voor de camera vind ik niet kunnen, men moet zich wel proberen in te houden ook al ben je het met een ander niet mee eens !
    Duidelijk, alhoewel ik dat dan juist wel waardeer. Ben namelijk niet zo van sociaal wenselijk gedrag cq uitingen voor de camera. Irriteer mij juist aan een van die vrouwen die zich constant tactisch en strategisch antwoord op vragen. Zogenaamd de ideale geïntegreerde dame. Not done.

  3. #153
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Ahw,zo cute,Habiba met haar buurvrouw,die vrouw ziet Habiba als een Moeder,so sweet❤️
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  4. #154
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Wat een super leuke afl.weer,was iedereen maar altijd zo met mekaar,geen Haat,maar ❤️
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  5. #155
    MVC Lid

    Reacties
    318
    24-10-2017

    Jammer laatste aflevering
    Blinde liefde is het onbekende beminnen❤

  6. #156
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door Goldenlocks Bekijk reactie
    Jammer laatste aflevering
    Jammer,er is al nooit wat op de t.v.
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  7. #157
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Ik heb gehuild met fatima toen haar wens uitkwam om een trouwjurk aan te trekken. En met habiba toen ze terug naar lbled ging. Wel stoer hoe ze haar man lik op stuk gaf toen hij aankondigde te willen scheiden om te hertrouwen.

    Allemaal stoere vrouwen btw. [emoji18]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  8. #158
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ik heb gehuild met fatima toen haar wens uitkwam om een trouwjurk aan te trekken. En met habiba toen ze terug naar lbled ging. Wel stoer hoe ze haar man lik op stuk gaf toen hij aankondigde te willen scheiden om te hertrouwen.

    Allemaal stoere vrouwen btw. [emoji18]
    Hetzelfde❤️
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  9. #159
    MVC Lid

    Reacties
    146
    20-05-2005

    Ik begrijp eerlijk gezegd niet dat je op die leeftijd nog meezit dat je nooit een trouwjurk aan had.

  10. #160
    MVC Lid

    Reacties
    146
    20-05-2005

    Verder schrok ik van bepaalde dingen tijdens de camping onrein vlees eten. En de laatste aflevering zo gemengd met die oude mannen zo dansen. Ze wisten zelf niet wat hun overkwam. Gelukkig moet ieder voor zichzelf uit maken hoe diegene zijn leven leeft en verantwoorden.

  11. #161
    MVC Lid

    Reacties
    146
    20-05-2005

    Ik ben benieuwd hoe zij zelf de uitzending zullen beleven, en hoe ze erop terug zullen denken, er zal immers veel geknipt en geplakt zijn. Dat zullen we helaas niet weten.

  12. #162
    MVC Lid

    Reacties
    313
    31-12-2014

    Leuke programma! Jammer dat gisteren de laatste aflvering is!
    Vooral die habiba, ze is zo een leuke oma!!

  13. #163
    MVC Lid

    Reacties
    313
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door seffa Bekijk reactie
    ik snapte heel de discussie niet, waar was die fatima ineens zo boos om? omdat ze maar bleef doorgaan.

    ze heeft wel gelijk hoor, door de werkdruk worden ouderen echt aan hun lot over gehouden. je kan wel met een camera langs gaan, dan lijkt alles zo rustig en relaxt maar dat is in werkelijkheid heel anders in vele verpleeg en verzorgingshuizen.

    heb wel eens meegemaakt dat een verpleegster gewoon een oudere sloeg, deze was dement, dus ja, de zal haar dan toch niks kunnen maken. eentje is gewoon onder een te hete douche gestopt en had enorme brandwond op haar armen, was gewoon te triest voor woorden.
    Een verpleegster die een demente sloeg? Dat is wel heel erg!!
    Je moet geluk hebben metdiegenedie je verzorgd als ouderen.
    Sommige verpleegster hebben een goed hart en zouden nooit zoiets doen.
    En sommige die doen het enkel voor geld en hebben schijt aan die mensen.

  14. #164
    MVC Lid

    Reacties
    1.789
    17-01-2013

    leuk is anders maar goed ben geen voorstander van tv programma's.
    mohiem vind het niks
    "Het leven is niet makkelijk maar Allah swt zal me helpen "
    Gebruikers horia en souad

  15. #165
    ♡wahrania♡

    Reacties
    1.684
    26-02-2014

    Citaat Geplaatst door zahar Bekijk reactie
    Freya,dit soort is vermoeiend,echt...altijd zullen ze alleen maar wijzen naar anderen,en vergeten zichzelf.

    Dit soort is het soort,dat ook afgeeft op:gescheiden vrouwen,vrouwen zonder hijab,vrouwen die met andere afkomst zijn getrouwd.etcetcetc.
    Citaat Geplaatst door zahar Bekijk reactie
    Vooral doorgaan,meid,hasanaat nemen in rap tempo af,en gaan direct naar die dames.
    Citaat Geplaatst door zahar Bekijk reactie
    Wat een Ontroerende Openhartige afl.wederom genoten.

    Liefde voor deze lieve Dames❤️
    Je komt echt geloofwaardig over vrouwen op leeftijd gemengd tussen de mannen en dat mag opeens wel?!


    voor ALLE zondaars, wat wij allemaal zijn, wees blij dat Allah je beschermt en je zonden geheim heeft gehouden.

    Een laatste belangrijke waarschuwing is nog het feit dat anderen zich beter gaan voelen dan iemand die fouten of zonden heeft begaan. Zonder twijfel, dit is een grote zonde!



    Moge Allah onze zonden bedekken en onze tongen vrijwaren van roddels, slecht praten, liegen en andere kwalijke eigenschappen.
    "Ik heb geen talent voor ondergeschiktheid"
    ~Wie in je afwezigheid kwaad spreekt, vreest je aanwezigheid~