1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Salaam__ Bekijk reactie
    Er is geen richtlijn hoe een migrantvrouw hoort te zijn. Deze vrouwen zijn zichzelf en dat is het belangrijkste. Laat ieder in zn waarde.

    Ik heb er in iedergeval echt van genoten haha
    Zo mee eens

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    777
    26-11-2009

    Ik heb gekeken naar aanleiding van deze topic. Plaats vervangende schaamte. Ik ben blij dat mijn moeder bescheiden en verlegen is.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Heb al een paar x wat getypt en weer weggehaald omdat ik eigenlijk gewoon mijn mond moet houden ofzo, maar blijkbaar moet het van mijn hart: waarom laten Marokkanen zich zo voor het entertainment-karretje spannen. Jong oud man vrouw..ik vind het maar gek.

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    777
    26-11-2009

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Heb al een paar x wat getypt en weer weggehaald omdat ik eigenlijk gewoon mijn mond moet houden ofzo, maar blijkbaar moet het van mijn hart: waarom laten Marokkanen zich zo voor het entertainment-karretje spannen. Jong oud man vrouw..ik vind het maar gek.
    Echt he? Ik vind het ook maar gek dat onze volk zich weer zo voor blok moet zetten.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Heerlijk die Marokkaanse humor.

    Die belgische, waar de vrouwen naar new york gaan was ook heerlijk om te zien.
    +
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door Salaam__ Bekijk reactie
    Er is geen richtlijn hoe een migrantvrouw hoort te zijn. Deze vrouwen zijn zichzelf en dat is het belangrijkste. Laat ieder in zn waarde.

    Ik heb er in iedergeval echt van genoten haha
    +
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  7. #52
    Test: 1-2-3

    Reacties
    5.038
    05-10-2008

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Zo mee eens
    Ik zie de reactie van Salaam niet, dus citeer ik jou even.

    Er zijn geen richtlijnen voor migrantenvrouwen idd, maar wel voor een moslimvrouw. En daar horen dit soort tv-optredens iig niet bij, kan ik je verzekeren.
    De Profeet zei: "Als je geen schaamte kent, doe dan wat je wilt.

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door innoe Bekijk reactie
    Ik zie de reactie van Salaam niet, dus citeer ik jou even.

    Er zijn geen richtlijnen voor migrantenvrouwen idd, maar wel voor een moslimvrouw. En daar horen dit soort tv-optredens iig niet bij, kan ik je verzekeren.
    Moge de Persoon,die Zondevrij is,de eerste steen werpen!
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door innoe Bekijk reactie
    Ik zie de reactie van Salaam niet, dus citeer ik jou even.

    Er zijn geen richtlijnen voor migrantenvrouwen idd, maar wel voor een moslimvrouw. En daar horen dit soort tv-optredens iig niet bij, kan ik je verzekeren.
    En wie voldoet er nou wel aan en krijgt eenieder dezelfde kritiek? Het lijkt nu erger te zijn omdat ze ouder is etc. Heerlijk zo'n spontane vrouw die niet alleen thuis zit. Veel reacties gaan ook meer over zogenaamde schaamte dan echt islam

  10. #55
    Test: 1-2-3

    Reacties
    5.038
    05-10-2008

    Citaat Geplaatst door zahar Bekijk reactie
    Moge de Persoon,die Zondevrij is,de eerste steen werpen!
    Ook weer zo'n dooddoener. Ja iedereen heeft zo zijn zondes, maar ik vind publiekelijk voor de Nederlandse Omroep toch echt een tikkeltje anders als iemand die in zijn eigen privésfeer dingen doet die niet kunnen..
    De Profeet zei: "Als je geen schaamte kent, doe dan wat je wilt.

  11. #56
    Test: 1-2-3

    Reacties
    5.038
    05-10-2008

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    En wie voldoet er nou wel aan en krijgt eenieder dezelfde kritiek? Het lijkt nu erger te zijn omdat ze ouder is etc. Heerlijk zo'n spontane vrouw die niet alleen thuis zit. Veel reacties gaan ook meer over zogenaamde schaamte dan echt islam
    Zie reactie hierboven. En nee ik spreek me altijd al uit tegen dit soort optredens, ook tegen vloggsters & Co..
    De Profeet zei: "Als je geen schaamte kent, doe dan wat je wilt.

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    En wie voldoet er nou wel aan en krijgt eenieder dezelfde kritiek? Het lijkt nu erger te zijn omdat ze ouder is etc. Heerlijk zo'n spontane vrouw die niet alleen thuis zit. Veel reacties gaan ook meer over zogenaamde schaamte dan echt islam
    Freya,dit soort is vermoeiend,echt...altijd zullen ze alleen maar wijzen naar anderen,en vergeten zichzelf.

    Dit soort is het soort,dat ook afgeeft op:gescheiden vrouwen,vrouwen zonder hijab,vrouwen die met andere afkomst zijn getrouwd.etcetcetc.
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door innoe Bekijk reactie
    Ook weer zo'n dooddoener. Ja iedereen heeft zo zijn zondes, maar ik vind publiekelijk voor de Nederlandse Omroep toch echt een tikkeltje anders als iemand die in zijn eigen privésfeer dingen doet die niet kunnen..
    Vooral doorgaan,meid,hasanaat nemen in rap tempo af,en gaan direct naar die dames.
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Wat een Ontroerende Openhartige afl.wederom genoten.

    Liefde voor deze lieve Dames❤️
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    2.465
    07-11-2014

    Zo leuk.....geweldig ! Deze vrouwen hebben zoveel gevoel voor humor...love it !!!