1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    27
    15-02-2015

    Gummy smile

    Salaam ladieess,,

    Ik heb van mezelf een gummy smile (lach waarbij het tandvlees erg zichtbaar is)
    Ik vroeg me af wie heeft het ook en heb je er wat aan gedaan?? Zoals botox of laseren???
    Ik merk dat mensen in mijn omgeving beginnen met te zeggen het is niet zo mooi.. begin ik ook te twijfelen...

    Namira

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    318
    24-10-2017

    Citaat Geplaatst door namira-123 Bekijk reactie
    Salaam ladieess,,

    Ik heb van mezelf een gummy smile (lach waarbij het tandvlees erg zichtbaar is)
    Ik vroeg me af wie heeft het ook en heb je er wat aan gedaan?? Zoals botox of laseren???
    Ik merk dat mensen in mijn omgeving beginnen met te zeggen het is niet zo mooi.. begin ik ook te twijfelen...

    Namira
    ik wist niet wat het betekende is me nooit bij mensen opgevallen maar wil alleen maar zeggen dat je niet door mensen moet twijfelen. Als het jou echt stoort zou ik eventueel advies vragen bij een erkende beauty kliniek. Aub niet bij een vage buitenlandse maar een erkende betrouwbare. Bekijk revieuws en dergelijke. Succes
    Blinde liefde is het onbekende beminnen❤

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    45
    10-01-2018

    Je bent zo mooi als jij je voelt. Laat anderen hun mening jouw gevoel niet devalueren! En als je er iets aan zou willen laten doen, botox laten
    inspuiten in de bovenlip langs de binnenzijde van je mond helpt. Het is een korte pijn als de naald in je tandvlees wordt geduwd
    maar deze pijn gaat zo voorbij.