1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    6
    27-11-2017

    Wil jij veel geld verdienen? wees er dan snel bij!!

    Ben jij iemand die veel geld wilt verdienen dan heb je op de juiste topic geklikt.
    Zoals sommige mensen weten gaan we een nieuw tijdperk tegemoet.
    Het heet cryptocurrency en je kunt er op dit moment heel veel geld mee verdienen.
    En dat vooral omdat het nog niet bekend is bij heel veel mensen en dat het ook nog niet onder
    bepaalde wetregelingen valt.

    Wij van de BTC Company geven o.a. lessen in Nederland, Belgie, Marokko en nog wat andere landen.
    Wij kunnen ervoor zorgen met de wil van Allah s.w.t. dat we van jou startkapitaal tig malen kunnen vermenigvuldigen.
    Kunnen we allemaal laten zien d.m.v. verschillende feiten die aantonen dat je van een startkapitaal misschien tonnen
    en soms wel tot miljoenen omzet kan maken.

    Het lijkt allemaal mooi om waar te zijn maar dat dachten de mensen die jullie voor waren ook
    en die denken nu was ik er maar eerder ingestapt.


    Wilt u meer info of een lespakket bij ons volgen kunt u een pm sturen dan nemen wij
    z.s.m. contact met u op.


    BTC Company

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    12.109
    09-06-2009

    Kom je hier nu pas mee. Waar was je 8 jaar geleden toen de bitcoin een waarde had van € 0,10 cent.
    Hoe wil je volgens jouw nu nog verdienen aan de Bitcoin die op 10.000 euro staat per stuk. Als je nu instapt dan moet je echt ballen of geld te veel hebben. Het risico is te groot. Niemand garandeert dat de Bitcoin morgen op 20.000 euro staat.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    6
    27-11-2017

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Kom je hier nu pas mee. Waar was je 8 jaar geleden toen de bitcoin een waarde had van € 0,10 cent.
    Hoe wil je volgens jouw nu nog verdienen aan de Bitcoin die op 10.000 euro staat per stuk. Als je nu instapt dan moet je echt ballen of geld te veel hebben. Het risico is te groot. Niemand garandeert dat de Bitcoin morgen op 20.000 euro staat.
    Beste Morrokito,

    Ik praat hier niet specefiek alleen over de bitcoin zelf. Er zijn nog veel meer andere munten die nog in hun baby fase
    zitten en de potentie hebben om te groeien.

    Om een voorbeeld te geven zitten er andere munten (altcoins) tussen die in het begin 1cent kosten en op termijn 1 euro.
    Dus wordt een investering van 1000 eur bijvoorbeeld 100.000 eur.

    Dit voorbeeld die ik noemde is slechts een klein onderdeel van heel de blockchain technologie.
    Daarnaast heb je bijvoorbeeld ook minen.
    Er zijn nog andere onderdelen waar je geld in kunt verdienen.

    Dit is voor iedereen te leren alleen moet je de juiste begeleiding/kennis hebben.
    En dat kun je krijgen bij ons, we werken met proffesionele mensen en hebben ook analisten
    in onze team.
    Naast de lespakket die men dan heeft afgerond krijgt daarna nog verdere ondersteuning, signalen van inkoop en verkoop
    en nog andere praktische tips.
    Nogmaals dit is slechts een onderdeel (traden) naast het andere van wat we te bieden hebben.

    Succes komt alleen van Allah en we vragen Hem om ons allen
    succes te geven in dit leven en in het Hiernamaals!

    BTC-Company

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    58
    06-11-2017

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Kom je hier nu pas mee. Waar was je 8 jaar geleden toen de bitcoin een waarde had van € 0,10 cent.
    Hoe wil je volgens jouw nu nog verdienen aan de Bitcoin die op 10.000 euro staat per stuk. Als je nu instapt dan moet je echt ballen of geld te veel hebben. Het risico is te groot. Niemand garandeert dat de Bitcoin morgen op 20.000 euro staat.
    dus dat...en niet anders.

    dacht er zelf aan om ook maar ballen te tonen en gewoon voor 8k een bitcoin te kopen...maar ja..dan blijft het toch knagen...wat als?

    ik monitor de hele week al de btc..letterlijk handmatig in excel de standen bijgehouden...wat opvalt is dat de waarde blijft hangen rond de 10k USD..

    je kunt dus nu een coin kopen voor 10k USD, maar gezien de vele commotie die vanaf nu alleen maar nog meer zal worden, zullen mensen huiverig
    worden en voor eieren voor hun geld kiezen. gevolg zal zijn dat de waarde dan juist sneller zal dalen dan stijgen.

    en inderdaad..waar was iedereen toen het nog betaalbaar was..

    misschien handig om nu te investeren in andere coins, en hopen dat die ooit ook een bitcoin effect zal krijgen.

    nu is de vraag: in welke andere coins kan je het beste investeren voor de lange termijn en waarom.

    graag suggesties

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.234
    14-06-2004

    Citaat Geplaatst door prinscharming Bekijk reactie
    dus dat...en niet anders.

    dacht er zelf aan om ook maar ballen te tonen en gewoon voor 8k een bitcoin te kopen...maar ja..dan blijft het toch knagen...wat als?

    ik monitor de hele week al de btc..letterlijk handmatig in excel de standen bijgehouden...wat opvalt is dat de waarde blijft hangen rond de 10k USD..

    je kunt dus nu een coin kopen voor 10k USD, maar gezien de vele commotie die vanaf nu alleen maar nog meer zal worden, zullen mensen huiverig
    worden en voor eieren voor hun geld kiezen. gevolg zal zijn dat de waarde dan juist sneller zal dalen dan stijgen.

    en inderdaad..waar was iedereen toen het nog betaalbaar was..

    misschien handig om nu te investeren in andere coins, en hopen dat die ooit ook een bitcoin effect zal krijgen.

    nu is de vraag: in welke andere coins kan je het beste investeren voor de lange termijn en waarom.

    graag suggesties
    Ethereum is de toekomst. Wat de bitcoin betreft. Het kan alle kanten uit. Ik denk eerder dat de coin een fearwave te wachten staat, mede door de angst die de mensen hebben. En daarna weer gaat stijgen. Een kwestie van er optijd bij te zijn.
    Of de BTC ooit gaat doorbreken, daar heb ik mijn twijfels bij. Er zijn betere alternatieven

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    12.109
    09-06-2009

    Citaat Geplaatst door rifton Bekijk reactie
    Ethereum is de toekomst. Wat de bitcoin betreft. Het kan alle kanten uit. Ik denk eerder dat de coin een fearwave te wachten staat, mede door de angst die de mensen hebben. En daarna weer gaat stijgen. Een kwestie van er optijd bij te zijn.
    Of de BTC ooit gaat doorbreken, daar heb ik mijn twijfels bij. Er zijn betere alternatieven
    De Bitcoin gaat een keen hard dalen. De vraag is alleen wanneer. Zodra een grote groep mensen uit angst hun bitcoins gaan verkopen dan volgt de rest net als een domino effect. Dat is mens eigen..., slechts de libertariers en anarchisten die zouden de munt blijven behouden uit principe. Ook al daalt de munt naar 10 euro.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    2.456
    04-09-2004

    Grootste bullshit ooit dit

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    6
    27-11-2017

    Citaat Geplaatst door Keohprewtno Bekijk reactie
    Grootste bullshit ooit dit
    Je moet je wekker niet te vaak snoozen.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.456
    04-09-2004

    Citaat Geplaatst door BTC-Company Bekijk reactie
    Je moet je wekker niet te vaak snoozen.
    Ik heb jou niet nodig om mij voor onzin te laten betalen. Ik zit rustig op me bitcoins die al tijdje terug gekocht zijn. Mensen die betalen om advies te krijgen wat nergens op gebaseerd is zijn grootste gekken. Cryptocurrencies zijn zo onvoorspelbaar dat niemand jou kan beloven hoe ze het gaan doen. En dan ook nog eens zeggen met de wil van Allah zijn jullie helemaal gek geworden? Laat mensen die er niks van weten met rust en ga ze geen gouden bergen beloven. Wanneer het mis gaat staan jullie er ook niet voor ze om ze bij te springen dus blijf lekker van mensen hun geld af.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    58
    06-11-2017

    Citaat Geplaatst door Keohprewtno Bekijk reactie
    Ik heb jou niet nodig om mij voor onzin te laten betalen. Ik zit rustig op me bitcoins die al tijdje terug gekocht zijn. Mensen die betalen om advies te krijgen wat nergens op gebaseerd is zijn grootste gekken. Cryptocurrencies zijn zo onvoorspelbaar dat niemand jou kan beloven hoe ze het gaan doen. En dan ook nog eens zeggen met de wil van Allah zijn jullie helemaal gek geworden? Laat mensen die er niks van weten met rust en ga ze geen gouden bergen beloven. Wanneer het mis gaat staan jullie er ook niet voor ze om ze bij te springen dus blijf lekker van mensen hun geld af.
    Helemaal mee eens..ze ruiken onwetendheid bij mensen en denken gelijk een slaatje uit te kunnen slaan...tarrr..met de wil van allah mensen proberen op te lichten jek!!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    312
    09-01-2015

    Ik raad het een ieder af je geld bij externe partijen te plaatsen. Je kan betalen voor kennis en informatie, maar beheer altijd je eigen geld! Pas ook op met waar je je informatie neemt, er zijn vele groepen die Pump en Dump groepen zijn, waarbij enkel de grote jongens de mooie rendementen behalen.
    Andere gebruiker.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    312
    09-01-2015

    Mij kan je ten alle tijden PM’en en ik zal je GRATIS de wegwijzen in de wereld van Crypto. Het is allemaal niet zo moeilijk(wat de topicstarter wel laat blijken).
    Andere gebruiker.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    6
    27-11-2017

    Citaat Geplaatst door Muwahid- Bekijk reactie
    Mij kan je ten alle tijden PM’en en ik zal je GRATIS de wegwijzen in de wereld van Crypto. Het is allemaal niet zo moeilijk(wat de topicstarter wel laat blijken).
    Achter een computer tips geven is idd makkelijk en daar is ook niks mis mee. Ik juich het zelfs toe.
    Maar anderzijds is dat helaas niet voldoende om dat geheel in het praktijk toe te passen.

    In de praktijk krijg je tijdens de lessen een computer voor je neus en leggen we stap voor stap uit wat je moet doen
    en waar je allemaal op moet letten zoals de security issues. hoe je kunt voorkomen dat je gehackt wordt etc.

    Dit zijn allemaal praktische zaken die je met je blote oog mee maakt. Toch een groot verschil in vergelijking met wat Muwahid
    aangeeft.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    58
    06-11-2017

    [QUOTE=BTC-Company;133047519
    Wij van de BTC Company geven o.a. lessen in Nederland, Belgie, Marokko en nog wat andere landen.
    Wij kunnen ervoor zorgen met de wil van Allah s.w.t. dat we van jou startkapitaal tig malen kunnen vermenigvuldigen.
    Kunnen we allemaal laten zien d.m.v. verschillende feiten die aantonen dat je van een startkapitaal misschien tonnen
    en soms wel tot miljoenen omzet kan maken.
    [/QUOTE]


    en hoeveel mensen hebben jullie al miljonair gemaakt? wat is de trackrecord...wat kosten die lessen...en wat zijn die ''andere'' landen waar jullie
    lessen geven dan? hoeveel mensen hebben zich al aangemeld?

    Wel transparant zijn he..en niet zo geheimzinnig doen...tenminste..als je klanten wilt natuurlijk..hoeft niet hoor...

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    6
    27-11-2017

    Citaat Geplaatst door prinscharming Bekijk reactie
    en hoeveel mensen hebben jullie al miljonair gemaakt? wat is de trackrecord...wat kosten die lessen...en wat zijn die ''andere'' landen waar jullie
    lessen geven dan? hoeveel mensen hebben zich al aangemeld?

    Wel transparant zijn he..en niet zo geheimzinnig doen...tenminste..als je klanten wilt natuurlijk..hoeft niet hoor...

    Kom anders een keer langs dan geef ik je antwoorden op al je vragen.