1. #91
    MVC Lid

    Reacties
    419
    06-10-2016

    gewoon niet doen, hij hoeft niet knap te zijn, maar er moet wel iets zijn wat hem aantrekkelijk maakt voor jou.

    want stel je trouwt toch met iemand die je niks vind, wat als hij geen kinderen kan krijgen of jij kan geen kinderen krijgen wat dan??
    ga je dan weer scheiden? ik bedoel kom op. wees realistisch. misschien is dat de beproeving op deze dounia wel, dat je geen kinderen kan en zult krijgen. zit je straks dan ook nog met een vent waar je verschrikkelijk van walgt.
    denk na!
    Heb vertrouwen in Allah swt, wees geduldig en In Sha Allah zal je de juiste tegenkomen en een prachtig gezin hebben. maar ga alsjeblieft niet uit wanhoop domme keuzes maken. geen enkele kind wil zijn ouders zien die totaal niks om elkaar geven.

    je bent pas 27. kom op waar hebben we het over..

  2. #92
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Ta7rant_ Bekijk reactie
    33 plus vind je oud, en jij lijkt zelf jong? oke maar je zoveel jonger dan hen ben je niet effe dat je het weet, dus kom met je voeten weer terug op aarde.

    Je hoeft niet met iemand te trouwen die jou niet aantrekt, maar je geeft het uberhaupt geen kans. Misschien moet je daar maar eens over nadenken, waarschijnlijk zijn het jouw eisen die jou in deze gekke positie hebben gebracht, als jij reële eisen zou hebben die echt belangrijk zijn binnen een huwelijk dan was je wellicht uberhaupt niet met je ex man getrouwd geweest.
    Take notes from your past and turn them into lessons, of wil je alleen een man om kinderen te baren .
    Aantrekkingskracht is een superreele eis vind ik. Ts vindt t jammer dat er alleen geen aantrekkelijke mannen op haar afkomen en dat schuift ze af op haar gescheiden status. Vind ik logisch want de bekrompen marokkanen denken natuurlijk dat ze alles accepteert omdat ze nu gescheiden is.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  3. #93
    MVC Lid

    Reacties
    169
    19-09-2014

    Citaat Geplaatst door Ta7rant_ Bekijk reactie
    33 plus vind je oud, en jij lijkt zelf jong? oke maar je zoveel jonger dan hen ben je niet effe dat je het weet, dus kom met je voeten weer terug op aarde.

    Je hoeft niet met iemand te trouwen die jou niet aantrekt, maar je geeft het uberhaupt geen kans. Misschien moet je daar maar eens over nadenken, waarschijnlijk zijn het jouw eisen die jou in deze gekke positie hebben gebracht, als jij reële eisen zou hebben die echt belangrijk zijn binnen een huwelijk dan was je wellicht uberhaupt niet met je ex man getrouwd geweest.
    Take notes from your past and turn them into lessons, of wil je alleen een man om kinderen te baren .
    Als ik geen reeele eisen stelde was ik niet getrouwd met mijn ex?
    Oh alsjeblieft. Deze hele reactie van jou is niet mijn energie waard om te lezen.

  4. #94
    MVC Lid

    Reacties
    169
    19-09-2014

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Aantrekkingskracht is een superreele eis vind ik. Ts vindt t jammer dat er alleen geen aantrekkelijke mannen op haar afkomen en dat schuift ze af op haar gescheiden status. Vind ik logisch want de bekrompen marokkanen denken natuurlijk dat ze alles accepteert omdat ze nu gescheiden is.
    Precies dit.
    Dankjewel voor je reactie.

  5. #95
    MVC Lid

    Reacties
    169
    19-09-2014

    Citaat Geplaatst door seffa Bekijk reactie
    gewoon niet doen, hij hoeft niet knap te zijn, maar er moet wel iets zijn wat hem aantrekkelijk maakt voor jou.

    want stel je trouwt toch met iemand die je niks vind, wat als hij geen kinderen kan krijgen of jij kan geen kinderen krijgen wat dan??
    ga je dan weer scheiden? ik bedoel kom op. wees realistisch. misschien is dat de beproeving op deze dounia wel, dat je geen kinderen kan en zult krijgen. zit je straks dan ook nog met een vent waar je verschrikkelijk van walgt.
    denk na!
    Heb vertrouwen in Allah swt, wees geduldig en In Sha Allah zal je de juiste tegenkomen en een prachtig gezin hebben. maar ga alsjeblieft niet uit wanhoop domme keuzes maken. geen enkele kind wil zijn ouders zien die totaal niks om elkaar geven.

    je bent pas 27. kom op waar hebben we het over..
    Geloof me, ik heb mijn uiterste best gedaan om zijn uiterlijk weg te denken.
    Ik heb mijn ongelooflijke best gedaan om daar niet door afgeleid te zijn omdat ik zoooooo graag wilde (huisje, boompje, beestje).
    Maar het idee alleen al dat ik met zo’n persoon de rest van mijn leven zit, slaap, eet en ook nog andere dingen moet gaan doen maakt mij gek!
    Ik kan dat gewoon niet. Mijn gevoel wil dat niet, mijn ziel wil dat niet, alles wil het niet.

    En echt he, ik val niet eens op super knap. Gewoon normaal.
    Meen ik serieus een normaal uiterlijk. Maar zelfs dat lijkt moeilijk om te vinden Subhana’allah.

  6. #96
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    temsamane is weer terug in een nieuw jasje
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  7. #97
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Pareltje91 Bekijk reactie
    Geloof me, ik heb mijn uiterste best gedaan om zijn uiterlijk weg te denken.
    Ik heb mijn ongelooflijke best gedaan om daar niet door afgeleid te zijn omdat ik zoooooo graag wilde (huisje, boompje, beestje).
    Maar het idee alleen al dat ik met zo’n persoon de rest van mijn leven zit, slaap, eet en ook nog andere dingen moet gaan doen maakt mij gek!
    Ik kan dat gewoon niet. Mijn gevoel wil dat niet, mijn ziel wil dat niet, alles wil het niet.

    En echt he, ik val niet eens op super knap. Gewoon normaal.
    Meen ik serieus een normaal uiterlijk. Maar zelfs dat lijkt moeilijk om te vinden Subhana’allah.
    Het allergekste is...wanneer hij op je pad komt, en die klik is er, dan vind jij hem de knapste man ter wereld. In jouw ogen is hij knap, daar waar hij voor een ander maar normaal is of zelfs lelijk.



    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  8. #98
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door KickboxerLion06 Bekijk reactie
    Doe gewoon zoals mij...sla een lekkere mooie blondine aan de haak...geen gezeik of hoofdpijn...en ga mooie kindjes maken..knappe vader en een mooie moeder...prachtige kindjes als resultaat...tegenwoordih schaam ik me om te zeggen dat ik marokkaans ben...Na al die expose dingen op telegram...bv zoiets als die van mij moet je aan de haak slaan ..dan kom je achteraf ook niet voor verrassingen te staan...what you see is what you get...geen kroeskop met een oceaan aan geheimen en leugens..Lol...
    Blondine zal ze zeker zijn maar Nederlandse? Humhum

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  9. #99
    MVC Lid

    Reacties
    169
    19-09-2014

    Mijn topic is helemaal verpest en verkloot door het soort diarree waar deze topic al over begon.

  10. #100
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Pareltje91 Bekijk reactie
    Mijn topic is helemaal verpest en verkloot door het soort diarree waar deze topic al over begon.
    Alleen al de gespreksonderwerpen zie hierboven Astagfirulah zegt meer dan genoeg.

    Dames, alsjeblieft, verbreed jullie horizon en kijk verder dan de Marokkaanse man.
    Ik heb zoveel reacties en berichten gehad van dames die hetzelfde ervaren.
    Beperk je niet tot deze groep, kijk in Marokko, kijk naar andere afkomsten.
    Niemand verplicht je om te leven met iets wat je niet wil, wat niet past, wat niet van je niveau is.
    wat zit je dwars ?

  11. #101
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door BeruchteMooiboy Bekijk reactie
    Broeder kickboxer. Zou je deze twee doen in een trio als de kans zich voordeed ?Ik heb vanavond die kans en heb je advies even nodig. Met jou kan ik praten. Maak een acount aan en pm me.
    Vraag Allah als je durft

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  12. #102
    MVC Lid

    Reacties
    43
    18-11-2017

    Citaat Geplaatst door BeruchteMooiboy Bekijk reactie
    Broeder kickboxer. Zou je deze twee doen in een trio als de kans zich voordeed ?Ik heb vanavond die kans en heb je advies even nodig. Met jou kan ik praten. Maak een acount aan en pm me.
    Het leven is zo kort om zoiets te doen. Voor je het weet zit je in je graf en ben je een rottend lijk afhankelijk van Allahs genade

  13. #103
    MVC Lid

    Reacties
    302
    21-05-2002

    Citaat Geplaatst door Pareltje91 Bekijk reactie
    Mijn topic is helemaal verpest en verkloot door het soort diarree waar deze topic al over begon.
    Alleen al de gespreksonderwerpen zie hierboven Astagfirulah zegt meer dan genoeg.

    Dames, alsjeblieft, verbreed jullie horizon en kijk verder dan de Marokkaanse man.
    Ik heb zoveel reacties en berichten gehad van dames die hetzelfde ervaren.
    Beperk je niet tot deze groep, kijk in Marokko, kijk naar andere afkomsten.
    Niemand verplicht je om te leven met iets wat je niet wil, wat niet past, wat niet van je niveau is.
    O is dit de reden waarom je een topic hebt geopend?

  14. #104
    MVC Lid

    Reacties
    35
    03-05-2015

    Moge Allah jou een man geven en jouw fouten / verleden resetten ! amine..-))

  15. #105
    MVC Lid

    Reacties
    318
    24-10-2017

    Citaat Geplaatst door karimadriouch Bekijk reactie
    Dit lijkt wel een kech revolutie. Hoe je het went of keert, de marokkaanse vrouw staat gewoon heel slecht aangeschreven bij ieder volk en dat komt niet zomaar uit de lucht vallen. Ik vind het heel jammer omdat op deze manier alle Marokkaanse vrouwen over 1 kam worden geschoren waardoor wij ( de goede marokkaanse vrouwen ) ons dubbel moeten bewijzen. Geef ze maar ongelijk met alles wat je om je heen ziet of hoort.
    waarom jezelf dubbel bewijzen terwijl jij goed bent hoe je bent?terwijl die gasten tegenover je jezelf wilt bewijzen hoogstwaarschijnlijk ook een en ander heeft meegemaakt? Ik ken meiden die in deze tijd zouden afgeschilderd worden als "kechs" (hate that word) maar toch Hml in een fijn huwelijk terecht zijn gekomen. Jezelf dubbel bewijzen kom nou. Jij vertegenwoordigd een ander niet net zo min als zij jou vertegenwoordigd.
    Blinde liefde is het onbekende beminnen❤