MVC Lid

Reacties
    21
    18-11-2017

Citaat Geplaatst door BeruchteMooiboy Bekijk reactie
    Broeder kickboxer. Zou je deze twee doen in een trio als de kans zich voordeed ?Ik heb vanavond die kans en heb je advies even nodig. Met jou kan ik praten. Maak een acount aan en pm me.
    Het leven is zo kort om zoiets te doen. Voor je het weet zit je in je graf en ben je een rottend lijk afhankelijk van Allahs genade

MVC Lid

Reacties
    305
    21-05-2002

Citaat Geplaatst door Pareltje91 Bekijk reactie
    Mijn topic is helemaal verpest en verkloot door het soort diarree waar deze topic al over begon.
    Alleen al de gespreksonderwerpen zie hierboven Astagfirulah zegt meer dan genoeg.

Dames, alsjeblieft, verbreed jullie horizon en kijk verder dan de Marokkaanse man.
    Ik heb zoveel reacties en berichten gehad van dames die hetzelfde ervaren.
    Beperk je niet tot deze groep, kijk in Marokko, kijk naar andere afkomsten.
    Niemand verplicht je om te leven met iets wat je niet wil, wat niet past, wat niet van je niveau is.
    O is dit de reden waarom je een topic hebt geopend?

MVC Lid

Reacties
    35
    03-05-2015

Moge Allah jou een man geven en jouw fouten / verleden resetten ! amine..-))

MVC Lid

Reacties
    274
    24-10-2017

Citaat Geplaatst door karimadriouch Bekijk reactie
    Dit lijkt wel een kech revolutie. Hoe je het went of keert, de marokkaanse vrouw staat gewoon heel slecht aangeschreven bij ieder volk en dat komt niet zomaar uit de lucht vallen. Ik vind het heel jammer omdat op deze manier alle Marokkaanse vrouwen over 1 kam worden geschoren waardoor wij ( de goede marokkaanse vrouwen ) ons dubbel moeten bewijzen. Geef ze maar ongelijk met alles wat je om je heen ziet of hoort.
    waarom jezelf dubbel bewijzen terwijl jij goed bent hoe je bent?terwijl die gasten tegenover je jezelf wilt bewijzen hoogstwaarschijnlijk ook een en ander heeft meegemaakt? Ik ken meiden die in deze tijd zouden afgeschilderd worden als "kechs" (hate that word) maar toch Hml in een fijn huwelijk terecht zijn gekomen. Jezelf dubbel bewijzen kom nou. Jij vertegenwoordigd een ander niet net zo min als zij jou vertegenwoordigd.
    Blinde liefde is het onbekende beminnen❤

Verbannen

Reacties
    63
    13-01-2018

Citaat Geplaatst door Lionheart062 Bekijk reactie
    Qivach mijn hele account en reacties verdwijnen zonder reden...stelletje sneaky lafaards....vieze spelletjes van de afgewezen sletten met hartzeer en hun handlangers moderators.....corrupte rotzooi...Lol...
    De online kechs houden van jou. Ze willen je claimen met dwang. Als ze je niet kunnen krijgen dan maar laten verdwijnen op nls meest indrukwekkende en intelligente forum

MVC Lid

Reacties
    4.594
    12-03-2007

Dit zou ik niet hardop zeggen als ik jou was....Lol..
    das wel de waarheid
    Kritiek ontvangen, is gratis advies om jezelf te verbeteren

MVC Lid

Reacties
    4.594
    12-03-2007

Apart hè....en dit is al zo lang aan de gang...en toen ik die fucking yasmina pmde over deze probleem....begon ze te flirten in een pm met al die bloosicoontjes...toen wist ik dat deze hele site 1 grote rotzooi was...zowel het beheer als moderators....ik word iedere keer verbannen....Joost mag weten waarom....Lol..
    ben met je eens, wordt hier met 2 maten gemeten,

trouwens die t shirt wat je aan hebt op je avatar is van mij

MVC Lid

Reacties
    4.594
    12-03-2007

heb je van mij geleend voor de foto

MVC Lid

Reacties
    4.594
    12-03-2007

Ik weet niet wat voor shit je hebt gerookt deze ochtend...maar je kunt beter van die shit afblijven...want momenteel ben je aan het hallucineren....het gaat niet goed met je pikkie...dat shirt heb ik trouwens nog in 7 andere kleuren...het enigste wat je hoeft te doen is vragen....ik geef graag dingen weg aan behoeftigen....heb een kledingkast vol aan kleren die ik niet meer draag...Lol...
    duidelijk korte lontje, daarom wordt je vaak verbannen , dacht dat je een nette lid was

MVC Lid

Reacties
    4.594
    12-03-2007

Vraag je zus maar of ik netjes ben....ik heb het niet zo met hypocrieten...Lol...
    tis waar kortje lontje

le3nato allahi 3alaik

Verbannen

Reacties
    63
    13-01-2018

Ik weet niet wat voor shit je hebt gerookt deze ochtend...maar je kunt beter van die shit afblijven...want momenteel ben je aan het hallucineren....het gaat niet goed met je pikkie...dat shirt heb ik trouwens nog in 7 andere kleuren...het enigste wat je hoeft te doen is vragen....ik geef graag dingen weg aan behoeftigen....heb een kledingkast vol aan kleren die ik niet meer draag...Lol...
    Waarom begint deze jaloerse kwiebus over je shirt?? Wil.hij jou zijn? Ja hij wil jou zijn.

Verbannen

Reacties
    63
    13-01-2018

Apart hè....en dit is al zo lang aan de gang...en toen ik die fucking yasmina pmde over deze probleem....begon ze te flirten in een pm met al die bloosicoontjes...toen wist ik dat deze hele site 1 grote rotzooi was...zowel het beheer als moderators....ik word iedere keer verbannen....Joost mag weten waarom....Lol..
    Ze hebben gefaald in het echte leven jij niet. Dat is de voornaamste reden. Die herinnering daaraan is pijnlijk daarom moet de leugen in stand wordem gehouden door de waarheid uit te wissen.

MVC Lid

Reacties
    1.577
    06-10-2017

Citaat Geplaatst door Superbiafidem Bekijk reactie
    Ze hebben gefaald in het echte leven jij niet. Dat is de voornaamste reden. Die herinnering daaraan is pijnlijk daarom moet de leugen in stand wordem gehouden door de waarheid uit te wissen.
    Dit is allemaal virtueel gelul. Jullie nemen het echt hoog op en je taak als verdediger neem je wel erg serieus op who fucking cares...voor wie moeten jullie nog showen en mooi praten? M.nl is dood dus doe geen moeite

MVC Lid

Reacties
    1.577
    06-10-2017

Zij heeft gelijk...er worden gewoon hele vieze spelletjes gespeel door de corrupte moderators...vind je het logisch waarom de site dood is...wie wilt hier nou nog rondhangen...het hele forum is door ze vervuild...mij sowieso niet meer gezien hier..ban of geen ban...
    Want de mods kennen jou in real life? Ik denk dat je het te serieus neemt allemaal als je dat echt gelooft.
    Nou toch zien we je x op x weer eerst kon ik er nog wel om lachen maar nu wordt het gewoon zo'n vastgeroeste plaat die maar blijft afspelen.

MVC Lid

Reacties
    4.594
    12-03-2007

Citaat Geplaatst door Superbiafidem Bekijk reactie
    Waarom begint deze jaloerse kwiebus over je shirt?? Wil.hij jou zijn? Ja hij wil jou zijn.
    jij bent Lionheart062 je vrouwelijk nick la3nato allahi 3alaik viezerik.