1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    Hij zal het gedacht hebben..maar zelfs commercie heeft dus nog moraal..
    Nee dommerik.
    Met slecht gedrag klim je omhoog. Vloggen en aandacht trekken met smerigheid en en daar vervolgens voor beloond worden.
    Daarom noemt hij vrouwen kechs. Het is hem geleerd dat dat lonend is in deze maatschappij. Het levert geld op.
    Alles in naam van de economie. Alles is geoorloofd. Hoe smeriger hoe meer het verkoopt.
    Dit gedrag heeft hij dus aan de egoistische maatschappij te danken ingegeven door de eeuwige zucht naar winst ten koste van anderen.
    Daar hebben ze in NL een spreekwoord voor.
    de een zijn dood is de ander zijn brood. Dat wordt gepromoot.
    Daar zou de discussie over moeten gaan en niet over een junkie.

  2. #47
    riffia

    Reacties
    1.465
    16-08-2015

    boef ik heb respect voor jou brada. laat je niet gek maken door die hoere tuig. ik spuug op hen. getfoe alik. blijf sterk broer. fuck die bichtes.
    ik verkoop chinese drugs. 15 euro per gram. het is een nieuwe drugs. speciale plastic zakje krijg je erbij. korting is mogelijk als je trouwe klant bent. bestellingen graag via pm.

    geen 4 mei voor mij! let op wegen corona tijdelijk geen chinese drugs meer beschikbaar! #stopcorona

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door __layla__ Bekijk reactie
    boef ik heb respect voor jou brada. laat je niet gek maken door die hoere tuig. ik spuug op hen. getfoe alik. blijf sterk broer. fuck die bichtes.
    heel even zag ik iets geks bij deze reactie... alsof je tegen die man op de foto (avatar) sprak ...

  4. #49
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    Nee dommerik.
    Met slecht gedrag klim je omhoog. Vloggen en aandacht trekken met smerigheid en en daar vervolgens voor beloond worden.
    Daarom noemt hij vrouwen kechs. Het is hem geleerd dat dat lonend is in deze maatschappij. Het levert geld op.
    Alles in naam van de economie. Alles is geoorloofd. Hoe smeriger hoe meer het verkoopt.
    dusdat!

    Inderdaad boef is een jongen van de straat...en met rappen verdient hij de kost. Ik vind het al heel wat dat hij publiekelijk zijn excuses maakt en dat voor héél Nederland!

    Er zijn uitspraken gedaan door politici over onder andere een specifiek ras en daar werd geneens zoveel ophef over gemaakt in Nederland destijds !!! Net zo erg zoniet erger

    Ik vind het overdreven en opgeblazen maar soit negatieve aandacht is OOK aandacht voor boef
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    dusdat!

    Inderdaad boef is een jongen van de straat...en met rappen verdient hij de kost. Ik vind het al heel wat dat hij publiekelijk zijn excuses maakt en dat voor héél Nederland!

    Er zijn uitspraken gedaan door politici over onder andere een speciek ras en daar werd geneens zoveel ophef over gemaakt in Nederland destijds !!! Net zo erg zoniet erger

    Ik vind het overdreven en opgeblazen maar soit negatieve aandacht is OOK aandacht voor boef
    'Allochtonen' worden elke dag voor **** uitgemaakt. Dag in dag uit wordt de 'allochtoon' neergezet als een minderwaardig mens.

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    sorry..wat je ook probeert..het enige die jij bij mij oproept met je misogyne opmerkingen is die waas voor mijn ogen.

    Dus..ik weet het is moeilijk te accepteren..thanks but no thanks..
    Nou nou nou, moeilijk te accepteren... Het is heel makkelijk hoor alleen wel zonde.
    Ik begrijp het wel, het is namelijk heel eng om iemand te daten die niet dezelfde denkwijze heeft als jij.
    Maar wij kunnen het tegendeel bewijzen dat 2 uiterste het alsnog gezellig met elkaar kunnen hebben.

    Ik zal je beloven dat ik jou niet uit zal maken voor kechie. of mini-kech... Of dat ik je niet zal scharen in de categorie bitch-ass-bitches.
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    'Allochtonen' worden elke dag voor **** uitgemaakt. Dag in dag uit wordt de 'allochtoon' neergezet als een minderwaardig mens.
    valt wel mee denk ik. Het is eerder een combinatie van... allochtoon én Marokkaan én moslim

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    Nee dommerik.
    Met slecht gedrag klim je omhoog. Vloggen en aandacht trekken met smerigheid en en daar vervolgens voor beloond worden.
    Daarom noemt hij vrouwen kechs. Het is hem geleerd dat dat lonend is in deze maatschappij. Het levert geld op.
    Alles in naam van de economie. Alles is geoorloofd. Hoe smeriger hoe meer het verkoopt.
    Dit gedrag heeft hij dus aan de egoistische maatschappij te danken ingegeven door de eeuwige zucht naar winst ten koste van anderen.
    Daar hebben ze in NL een spreekwoord voor.
    de een zijn dood is de ander zijn brood. Dat wordt gepromoot.
    Daar zou de discussie over moeten gaan en niet over een junkie.
    blijkt dus niet..hij krijgt overal nu koekje van eigen deeg.
    De enigen die hem vol vuur verdedigen zijn de mensen die of zijn misogyne opvattingen steunen of die overal racisme en islamofobie in zien.. de beroepsklagers zeg maar.

  9. #54
    riffia

    Reacties
    1.465
    16-08-2015

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    dusdat!

    Inderdaad boef is een jongen van de straat...en met rappen verdient hij de kost. Ik vind het al heel wat dat hij publiekelijk zijn excuses maakt en dat voor héél Nederland!

    Er zijn uitspraken gedaan door politici over onder andere een specifiek ras en daar werd geneens zoveel ophef over gemaakt in Nederland destijds !!! Net zo erg zoniet erger

    Ik vind het overdreven en opgeblazen maar soit negatieve aandacht is OOK aandacht voor boef
    weet je wat het probleem is. kijk boef praat zo. want hij is van de straat. hij is geworden door het straat leven. maar dit gaat om zijn afkomst. vandaar hij het zo wordt opgeblazen in de media. als hij een nederlandse pedo was dan zouden de nederlanders erom lachen. tof vinden. enz.
    ik verkoop chinese drugs. 15 euro per gram. het is een nieuwe drugs. speciale plastic zakje krijg je erbij. korting is mogelijk als je trouwe klant bent. bestellingen graag via pm.

    geen 4 mei voor mij! let op wegen corona tijdelijk geen chinese drugs meer beschikbaar! #stopcorona

  10. #55
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    blijkt dus niet..hij krijgt overal nu koekje van eigen deeg.
    De enigen die hem vol vuur verdedigen zijn de mensen die of zijn misogyne opvattingen steunen of die overal racisme en islamofobie in zien.. de beroepsklagers zeg maar.
    De enige die het woordje racisme in de mond neemt dat ben jij.

    Overal,heb je meerdere persoonlijkheden? Spreek namens jezelf si vous plait.

    Niet iedereen heeft dezelfde opvattingen
    DEAL with it.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  11. #56
    riffia

    Reacties
    1.465
    16-08-2015

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    blijkt dus niet..hij krijgt overal nu koekje van eigen deeg.
    De enigen die hem vol vuur verdedigen zijn de mensen die of zijn misogyne opvattingen steunen of die overal racisme en islamofobie in zien.. de beroepsklagers zeg maar.
    ey vieze racist. ga weg jij. met jou geert wilders. tfoe ik spuug op hem. waghda lelijke eend dat je bent. kom je hier op een marokkaanse website. voel jij je aangesproken door boef. ben jij zo'n schamteloze wijf die uit gaat. alcohol drinkt. dan snachts en ochtend met kort rokje op straat loopt. jongens oppikken. en dan wordt jij en jou nederlandse pedo soortgenoten boos als je KECHBA hoertje wordt genoemd.
    ik verkoop chinese drugs. 15 euro per gram. het is een nieuwe drugs. speciale plastic zakje krijg je erbij. korting is mogelijk als je trouwe klant bent. bestellingen graag via pm.

    geen 4 mei voor mij! let op wegen corona tijdelijk geen chinese drugs meer beschikbaar! #stopcorona

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    blijkt dus niet..hij krijgt overal nu koekje van eigen deeg.
    De enigen die hem vol vuur verdedigen zijn de mensen die of zijn misogyne opvattingen steunen of die overal racisme en islamofobie in zien.. de beroepsklagers zeg maar.
    Hij wordt alleen maar groter. Waar heb je het over?
    Hij is nu met zijn management een rap aan het voorbereiden over 'vrouwen zijn parels'.
    Eerst iemand hard de grond inboren en vervolgens hier een economie op bouwen. Dat is wat kinderen op jonge leeftijd met de paplepel in NL ingegoten wordt.

    'Vrouwen zijn parels met prachtige nagels. Ooooowww wat zijn ze mooi. Spreid je vleugels en bevrijd je uit de kooi'

    Wat is het toch ook een knuffelmarokkaan he o wat zeg ik Algerijn. Ja ze lijken allemaal op elkaar he

  13. #58
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    Hij wordt alleen maar groter. Waar heb je het over?
    Hij is nu met zijn management een rap aan het voorbereiden over 'vrouwen zijn parels'.
    Eerst iemand hard de grond inboren en vervolgens hier een economie op bouwen. Dat is wat kinderen op jonge leeftijd met de paplepel in NL ingegoten wordt.

    'Vrouwen zijn parels met prachtige nagels. Ooooowww wat zijn ze mooi. Spreid je vleugels en bevrijd je uit de kooi'

    Wat is het toch ook een knuffelmarokkaan he o wat zeg ik Algerijn. Ja ze lijken allemaal op elkaar he
    En we houden allemaal van elkaar KNUFFEL
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    Nou nou nou, moeilijk te accepteren... Het is heel makkelijk hoor alleen wel zonde.
    Ik begrijp het wel, het is namelijk heel eng om iemand te daten die niet dezelfde denkwijze heeft als jij.
    Maar wij kunnen het tegendeel bewijzen dat 2 uiterste het alsnog gezellig met elkaar kunnen hebben.

    Ik zal je beloven dat ik jou niet uit zal maken voor kechie. of mini-kech... Of dat ik je niet zal scharen in de categorie bitch-ass-bitches.
    ..je proefballontje gaat de lucht niet in.
    probeer jij mij neer te zetten als dat ik niet "zou open staan om met mensen om hun denkwijze om te gaan"..laten we het beestje gewoon bij de naam noemen..islamitische denkwijze..
    man jij kent mij echt niet

    De reden dat ik jouw niet zie zitten als date heeft niks maar dan ook niks met islam te maken..maar puur met je reacties hier..wat ik al zei..je brengt een waas voor mijn ogen met je vrouwenhaat.

    sorry pop..

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    2.305
    24-07-2014

    Citaat Geplaatst door __layla__ Bekijk reactie
    ey vieze racist. ga weg jij. met jou geert wilders. tfoe ik spuug op hem. waghda lelijke eend dat je bent. kom je hier op een marokkaanse website. voel jij je aangesproken door boef. ben jij zo'n schamteloze wijf die uit gaat. alcohol drinkt. dan snachts en ochtend met kort rokje op straat loopt. jongens oppikken. en dan wordt jij en jou nederlandse pedo soortgenoten boos als je KECHBA hoertje wordt genoemd.
    Je verwoordt precies waarom de woorden van die rapper zoveel stof doen opwaaien. Zijn woorden, die hij in een tweede reactie nog verdedigt/onderbouwt zijn een uiting van zijn visie dat vrouwen tweederangs zijn. Het is triest om te zien hoe veel mensen niets maar dan ook helemaal niets van de Nederlandse (westerse) cultuur begrijpen. Een zelfstandige vrouw die zelf bepaalt wat ze doet is geen ****. Dat jij dat denkt is jou gedachtenkronkel, maar niet de realiteit.