1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.735
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Rapper Boef hekelt racistische reacties

    Rapper Boef hekelt het feit dat veel mensen de ophef rond zijn persoon aangrijpen om hem zwart te maken.



    Rapper Boef hekelt het feit dat veel mensen de ophef rond zijn persoon aangrijpen om hem zwart te maken. De artiest krijgt zelfs doodsbedreigingen.

    "Beste mensen, er is veel ophef over de fout die ik heb gemaakt en dat is terecht, valt niet goed te praten", begint Boef een post op Instagram. "Maar ik krijg ook duizenden racistische reacties van mensen die mij sowieso nooit iets gunden. Nu gebruiken ze mijn fout om mij kapot te maken en zelfs letterlijk dood wensen!"

    Boef vindt het prima dat mensen hem afrekenen voor de fout die hij heeft gemaakt maar vindt de rest te ver gaan. "Om dit als excuus te gebruiken om nu vrij discriminerende taal naar mijn hoofd te slingeren maakt jou niet beter dan mij", zegt hij over de beledigende teksten.

    Excuses

    De rapper kwam deze week in opspraak omdat hij in een video drie vrouwen die hem hielpen uitmaakte voor hoeren. Later maakte hij nog meer mensen boos toen hij alle vrouwen in clubs met alcohol en korte rokjes hoeren noemde. Dinsdag bood hij zijn excuses aan.

    Boef bedankt zijn fans die hem vergeven en steunen. "Door jullie geef ik niet op en ga ik door."

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    1.629
    16-04-2015

    Racistische pvv'ertjes...zul je nog wel een tijdje blijven houden

    Maakt niet uit, ik date wel met hun dochters

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    236
    07-04-2004

    Fuckk you a boef. Zwiempie dat je bent. Vieze dronkenlap woelah ma ik begrijp waarom jij zoveel aandacht krijgt, je rap is troep shit ighaan tazzz

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    2.021
    31-10-2011

    Hoop dat ze hem te grazen nemen, en meteen goed ook.
    “Waarlijk, degenen die ongelovig zijn besteden hun bezittingen om (anderen) af te houden van de weg van Allah. Vervolgens zullen zij het (zo blijven) besteden, waarna het een bron van spijt voor hen wordt. Vervolgens zullen zij verslagen worden…
    “Zij wensen het Licht (de openbaring) van Allah te doven met hun monden (door het ‘tovenarij’ etc. te noemen), terwijl Allah Zijn Licht vervolledigt, ook al haten de ongelovigen (dit).

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.555
    04-02-2017

    Misschien geven ze over twee dagen toe dat ze een fout hebben gemaakt en bieden ze hem hun excuses aan.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Waarom krijgt deze junk zoveel aandacht?? zou het te maken hebben met zijn afkomst?

    Mijn gevoel zegt dat wanneer het om Lil Kleine zou gaan het misschien niet eens het nieuws had gehaald..

  7. #7
    中秋节快乐!

    Reacties
    4.601
    22-02-2015

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Waarom krijgt deze junk zoveel aandacht?? zou het te maken hebben met zijn afkomst?

    Mijn gevoel zegt dat wanneer het om Lil Kleine zou gaan het misschien niet eens het nieuws had gehaald..
    Als het Lil Kleine was, zouden ze niet eens 1 artikel maken a sahbi. Hij praat altijd over bitches en hoeren etcc
    CAME LIKE A KING, LEFT LIKE A LEGEND.


  8. #8
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Waarom krijgt deze junk zoveel aandacht?? zou het te maken hebben met zijn afkomst?

    Mijn gevoel zegt dat wanneer het om Lil Kleine zou gaan het misschien niet eens het nieuws had gehaald..
    Zou je gelijk hebben?
    Een groep fans van voetbalclub Feyenoord heeft gisteren voor een zeer ongemakkelijke situatie gezorgd in een vliegtuig. Terwijl een blonde stewardess probeerde de veiligheidsvoorschriften uit te beelden, riep een aantal mannen: 'daar moet een piemel in!'.
    https://www.ad.nl/bizar/feyenoord-fa...l-in~ab19daa1/


    De avond escaleerde toen een vrouw zich uitsprak voor opvang. Toen ze het woord nam, werd ze al snel uitgejouwd. "Daar moet een piemel in", werd er geroepen en ze kreeg te horen dat ze "moest oprotten".


    https://www.trouw.nl/home/wie-is-de-...gen-~ab4c0e4a/

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    15
    29-03-2017

    deze homo junk ezel algerijn heeft zijn ziel verkocht bij john de mol de illuminatie van nederland en de benelux, aandacht krijgt ie nu overal want als je 1 van hun bent dan is alle social media voor jou open en krijg je aandacht en geld, en als je een moslim bent en de illuminatie haat dan is alle social media voor jou gesloten dus geen roem en geen geld, uk zeg fuck roem en fuck geld, allah oe akbar,