1. #16
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Zelfde vergelijk, de essentie is verdeeltheid en verhevenheid, waar in je eigen land dit ook hoogtij viert beschuldig jij andere landen die in grotere en diepere extremen zitten dan jij met je zwarte piet en je allochtonen acceptatie.
    Zaken verschillend bekijken is geen probleem, logisch.

    Maar wordt NL al zolang verscheurd door burgeroorlogen? Onderling geweld waardoor de economie is ingestort?
    Mensen op de vlucht zijn?
    Niet meer gezaaid en geoogst kan worden?

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Ik vermoed dat een groot deel dit minder erg vindt omdat deze mensen (bovenkant arbeidmarkt) geen concurrentie voor ze zijn.

    ?
    o..weer wat geleerd,,, pvv en fvd stemmers zijn bovenkant arbeidsmarkt mensen.

    laat cherry b de militairen in Uruzgan nu maar eren
    https://www.ad.nl/politiek/baudet-sl...zgan~a6a331ea/

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    o..weer wat geleerd,,, pvv en fvd stemmers zijn bovenkant arbeidsmarkt mensen.

    laat cherry b de militairen in Uruzgan nu maar eren
    https://www.ad.nl/politiek/baudet-sl...zgan~a6a331ea/
    Lesje begrijpend lezen gemist vroeger Neo?
    Met deze mensen bedoel ik uiteraard de migranten die hier hoogwaardige banen hebben.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Lesje begrijpend lezen gemist vroeger Neo?
    Met deze mensen bedoel ik uiteraard de migranten die hier hoogwaardige banen hebben.

    Wat zeg je?

    Volgens mij reageerde jij op een reactie van mij waar ik zeg dat de stemmers van pvv en fvd helemaal niets van dit nieuws vinden zolang de inhoudsloze luchtzakken die leiding geven aan fvd en pvv er niets over gezegd hebben.

    Bedoel jij nu dat hoogopgeleide migranten op fvd en pvv stemmen?

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Nee.
    Ik denk dat mensen met bovengemiddelde angst voor migranten, vooral angst hebben voor migranten waarvan zij denken dat ze uitkeringen komen trekken en minder voor migranten die hier hoogwaardige banen komen vervullen.