1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.296
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Toch excuses Boef na 'hoerenopmerking'

    Rapper Boef heeft na een dag alsnog zijn excuses aangeboden naar aanleiding van een filmpje op Snapchat waarin hij drie vrouwen die hem hielpen beledigde.



    Ook heeft hij spijt van de daaropvolgende reactievideo die dinsdag voor nog meer ophef zorgde.

    Boef maakte zijn Snapchat in een dronken bui nadat hij in de nacht van oud en nieuw een lekke band had gekregen. De rapper kreeg hulp van drie vrouwen die hem naar huis brachten. Als dank noemde hij hen echter 'kechs', Marokkaans Arabisch voor ****. De rapper maakte later nog meer mensen boos toen hij in een reactie zei dat alle vrouwen in clubs met alcohol en korte rokjes 'kechs' zijn.

    "Wij rappers gebruiken woorden als bitches, kechs", legt Boef uit in een nieuwe video op Instagram. "Het is niet per se heel beledigend alleen dat wordt natuurlijk wel zo opgevat, dat begrijp ik ook. Hierbij mijn excuses naar die dames toe, ook naar alle dames die ik heb beledigd en die zich beledigd voelen."

    Zijn reactie vindt Boef ook niet heel handig. De rapper noemt het achteraf 'dom' en 'niet zo netjes'. "Ik voelde mij de gebeten hond en nu ik alles terugzie denk ik: dit is heel dom wat ik heb gedaan en dan moet je ook een man zijn om een excuusfilmpje te maken. En dat doe ik hierbij. Sorry voor alle vrouwen die ik heb beledigd."

    Het excuusfilmpje is hier te zien.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    5.839
    20-05-2003

    Dat krijg je wanneer je een ongemanierde ex-crimineel ophemelt, omdat tie eens een keer een sociaal wenselijk antwoord gaf over het homohuwelijk.

    Wees dan ook niet verbaasd wanneer even later z’n ware aard naar boven komt drijven.

    #NaamIsAlGevestigdEnCentjesZijnAlBinnen.

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door SidiOmar Bekijk reactie
    Dat krijg je wanneer je een ongemanierde ex-crimineel ophemelt, omdat tie eens een keer een sociaal wenselijk antwoord gaf over het homohuwelijk.

    Wees dan ook niet verbaasd wanneer even later z’n ware aard naar boven komt drijven.

    #NaamIsAlGevestigdEnCentjesZijnAlBinnen.
    Ewa oushen alles flex .

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Redactie Bekijk reactie
    Rapper Boef heeft na een dag alsnog zijn excuses aangeboden naar aanleiding van een filmpje op Snapchat waarin hij drie vrouwen die hem hielpen beledigde.



    Ook heeft hij spijt van de daaropvolgende reactievideo die dinsdag voor nog meer ophef zorgde.

    Boef maakte zijn Snapchat in een dronken bui nadat hij in de nacht van oud en nieuw een lekke band had gekregen. De rapper kreeg hulp van drie vrouwen die hem naar huis brachten. Als dank noemde hij hen echter 'kechs', Marokkaans Arabisch voor ****. De rapper maakte later nog meer mensen boos toen hij in een reactie zei dat alle vrouwen in clubs met alcohol en korte rokjes 'kechs' zijn.

    "Wij rappers gebruiken woorden als bitches, kechs", legt Boef uit in een nieuwe video op Instagram. "Het is niet per se heel beledigend alleen dat wordt natuurlijk wel zo opgevat, dat begrijp ik ook. Hierbij mijn excuses naar die dames toe, ook naar alle dames die ik heb beledigd en die zich beledigd voelen."

    Zijn reactie vindt Boef ook niet heel handig. De rapper noemt het achteraf 'dom' en 'niet zo netjes'. "Ik voelde mij de gebeten hond en nu ik alles terugzie denk ik: dit is heel dom wat ik heb gedaan en dan moet je ook een man zijn om een excuusfilmpje te maken. En dat doe ik hierbij. Sorry voor alle vrouwen die ik heb beledigd."

    Het excuusfilmpje is hier te zien.
    IJsberenjong in Berlijn na 26 dagen overleden*



    Na slechts 26 dagen is het ijsberenjong in de dierentuin van Berlijn overleden. Dinsdag zagen de verzorgers het dode jong op beelden van de bewakingscamera's.

    Op nieuwjaarsdag waren de verzorgers van het Berliner Tierpark nog blij toen zij het jong bij moeder Tonja zagen drinken.

    "Wij weten dat de sterfte bij ijsberenjongen in de eerste weken zeer hoog is. Toch zijn wij verdrietig door de dood van dit dier." Er wordt obductie op de ijsbeer gedaan.

    De opwinding over de geboorte van het dier in Duitsland was groot. Het ijsbeertje zou in het voorjaar voor het publiek te zien zijn. De ijsbeer werd op 7 december geboren.

    In 2017 overleed ook al een ijsberenjong snel na de geboorte. Na vier maanden overleed Fritz.

    https://www.nu.nl/dieren/5071358/ijs...overleden.html
    Heavy

  5. #5
    Abdessamad

    Reacties
    18
    28-07-2002

    Wat me opvalt is dat niemand t artikel goed leest ! Want er zit toch echt wel een grote fout in wat natuurlijk wel weer mensen trekt om dit artike te lezen.
    Lees t artikel maar in de ad hierover die is pas correct geschreven.

    Tekst is voor 96% het zelfde

  6. #6
    Abdessamad

    Reacties
    18
    28-07-2002

    Rapper Boef diep door het stof nadat hij hulpvaardige vrouwen 'hoeren' noemde
    UPDATEDe Nederlandse rapper Boef is vandaag diep door het stof gegaan nadat hij in een Snapchatfilmpje drie vrouwen die hem tijdens de jaarwisseling een lift hadden gegeven, kechs (het straattaalwoord voor hoeren) had genoemd. Op sociale media werd de 24-jarige Sofiane Boussaadia - de echte naam van Boef - scherp veroordeeld voor zijn kwetsende uitspraak. ,,Sorry dat ik vrouwen heb beledigd'', excuseert hij zich nu op


    Dit is begin tekst van ad zoek t verschil

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    236
    07-04-2004

    Gasten die naar zijn muziek luisteren zijn zowiezo sletjes en zwiempies.. gast kan niet eens rappen tazz alleenmaat makkelijk geld verdienen tegenwoordig.. ewa geef deze flikker aandacht

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    2.305
    24-07-2014

    Wat een flapdrol.

  9. #9
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Vroegar was spijt betuigen
    even een toontje lager zingen.

    Tegenwoordig is spijt betuigen
    een kans om aan je bekendheid en imago te werken ...

    Camiel Eurlings: https://www.volkskrant.nl/binnenland...hter~a4552224/

    Henk Krol: https://www.elsevierweekblad.nl/nede...es-aan-571753/

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door abdessamad Bekijk reactie
    Wat me opvalt is dat niemand t artikel goed leest ! Want er zit toch echt wel een grote fout in wat natuurlijk wel weer mensen trekt om dit artike te lezen.
    Lees t artikel maar in de ad hierover die is pas correct geschreven.

    Tekst is voor 96% het zelfde

    https://www.ad.nl/show/rapper-boef-d...emde~a39eabde/
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Wat een stompzinnige idioot.
    Achterlijke mentaliteit.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  12. #12
    word

    Reacties
    3.558
    16-07-2009

    ongemanierd hoopje vuil dat ie is.



  13. #13
    Adouz ♡

    Reacties
    696
    21-03-2014

    Dronken en ook nog eens met vernederende woorden gooien nadat je bent geholpen. Kimen fakeshger diegenen die hem van de straat hebben geplukt.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    3.427
    27-04-2015




    Neef en Nicht geeft scheef gezicht

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    IJsberenjong in Berlijn na 26 dagen overleden*



    Na slechts 26 dagen is het ijsberenjong in de dierentuin van Berlijn overleden. Dinsdag zagen de verzorgers het dode jong op beelden van de bewakingscamera's.

    Op nieuwjaarsdag waren de verzorgers van het Berliner Tierpark nog blij toen zij het jong bij moeder Tonja zagen drinken.

    "Wij weten dat de sterfte bij ijsberenjongen in de eerste weken zeer hoog is. Toch zijn wij verdrietig door de dood van dit dier." Er wordt obductie op de ijsbeer gedaan.

    De opwinding over de geboorte van het dier in Duitsland was groot. Het ijsbeertje zou in het voorjaar voor het publiek te zien zijn. De ijsbeer werd op 7 december geboren.

    In 2017 overleed ook al een ijsberenjong snel na de geboorte. Na vier maanden overleed Fritz.

    https://www.nu.nl/dieren/5071358/ijs...overleden.html
    HAAALLLLOOOOOOOW is er dan niemand geïnteresseerd in de ijsberen?
    Heavy